Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. הוא לא נותן פייט לאייפון,הוא פשוט טוב ממנו! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3828319,00.html
  2. לא ציינת תקציב? יש לך את הגראנד צירוקי שהוזל ב-100K מ330 ל230 רכב מעולה לדרישות שלך וגם מחיר מפתה! עם זה לא בתקציב נשמח לשמוע איזה סכום כן בתקציב.
  3. גאז? מאוד יקרה,פיאסטה הכי איכותית,אחרי שתשב ברכב תבין לבד ונשמח שתחזור עם רשמים
  4. כתבה מוואלה:קומבינה על חשבון הציבור http://cars.walla.co.il/?w=/4715/1649469
  5. רשמת את זה כאילו כתבה פרסומית לטויוטה!!ידוע שאפקט העדר עובד בארץ בצורה מושלמת,זה עדיין לא משנה את העובדה שטויוטה בונים רכבים סטמיים ושיש מספיק יצרניות רכב אמינות כמוה עם לא יותר.
  6. מצטרף להמלצות לגבי הפורד מונדאו.
  7. צריך לאחד את כל השרשורים הדומים וייש הרבה, 1+ לפיאסטה ,רכב מעולה !
  8. לטעמי הפיאסטה מרגישה בדרגה אחת מעל לקבוצה,איכות הפנים והאיבזור הם כמו ברכב מנהלים,רכב מוכח באירופה ,הפולו על הנייר חסכונית יותר אבל בדגם הזול דלה באיבזור.
  9. המנועים החדשים של קונצרן יונדאי אמורים ליהיות משמעותית חסכוניים יותר ,האמינות של הרכבים גבוה מאוד וכדאי לך לפזול לכיוון הקיה סורנטו שזול מאחיו הסנטה פה .
  10. נתתי לינק מתחת לתמונה הרכב השחור מוצע למכירה יש מלא תמונות ,אבל תשימו לב למחיר Estimated cost to duplicate including the car, $200,000.00 http://www.pim.net/3242006BlkGT5S.html
  11. אחלה תמונות אולי כדאי שתעלה אותן לשרשור הזה.
  12. מדהים!! איזה יופי שיצירה מוטורית מרשימה שכזו מגיעה לארצנו, אפשר לקבל פרטים לגבי הרכב הספציפי הזה(איזה שנה,מצב כללי,מעיין הגיע?) רכב מ ד ה י ם. http://www.pim.net/3242006BlkGT5S.html שימו לב למחיר.
  13. אין ספק שהסקודה סופרב והפורד מונדיאו הן מובילות הקבוצה,תעשה נסיעת מבחן ותראה http://www.auto.co.il/כתבה-22719-ראש-בראש-סקודה-סופרב-מול-פורד-מו.aspx
  14. Daniel.K

    מוני פנאן התאבד

    סמי בכר מכר את עצמו למכבי? http://www.one.co.il/Article/150581.html http://www.one.co.il/Article/150588.html עם זה נכון מה העונש למכבי?
  15. עם הייתי צריך לבחור בין סקודה סופרב ברמת הבסיס שלה לטויוטה אוונסיס הייתי בוחר בסופרב המעולה לדעתי תכניס למשוואה גם את המונדאו המצויינת.
  16. לסלון הייתי ממליץ לך על הטלויזיה Philips 47PFL8404H LCD ‏47 ‏אינטש אפשר להשיג את המסך ב-9K . לחדר שלך טלויזיה Philips 37PFL8404H LCD ‏37‏אינטש בסביבות ה 5500+. http://www.dtown.co.il/articles/912.html http://www.hometheater.co.il/p-1.article01602 ולשאר החדרים או LG שנותנים תמורה טובה יחסית למחיר(פחות מ-3K למסך Full HD ) http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-tv&db189989=190025&db4091=4093&db4004=4820&db750770=750772&db1418467=1418474 או שארפ שגם בסדרות הנמוכות הפנלים אייכותיים ותוצרת יפן(למי שזה חשוב)
  17. כולם רק מחכים לגשם וכל שנה אותן תוצאות,מדינה "סתומה".
  18. תפנק קצת בתמונות של הרכב.
  19. כל כך מרגיז שאתה יודע שחוץ מלאכול את עצמך ולדעת שגם עם ייתפסו ,מקסימום יקבלו יום מעצר בית וכל זה באדיבות שופטי(עוכרי) ישראל !!
  20. אבל איך אפשר בכלל לכוון כששלושה עבריינים מפוצצים אותך במכות?
  21. מה אתם אומרים? כנראה שרק בישראל! http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/971/793.html?hp=54&loc=2&tmp=1181
  22. כמו שצויין לפני והדבר ה-1 שעלה לי לראש זה הפורסטר,מתאים בול לדרישות ועם כמה בונוסים.
  23. Daniel.K

    תביעה על רכב שמכרתי

    נפלת על נוכל מנוסה,כנראה סוחר רכב ממולח,במצב כזה ובסכום כזה אתה חייב עורך דין מעולה! שלא רק ידאג לביטול התביעה והחזר הוצעות ,אלא גם פיצויי כספי כלשהו, אתה חייב להביא מסמך של המוסך לגבי מצבו של הרכב והיסטוריית הטיפולים שלו וכמו כן את תוצאות הבדיקה במכון! נקווה שתיצא מזה ותעדכן זה נושא מעניין ומקומם.
  24. חבל רק שהשופטים והפרקליטות לא נלחמים ככה בפושעים ועבריינים אמיתיים!
  25. Daniel.K

    מוני פנאן התאבד

    דון שמעון: אני יודע הכל ,אבל בנושא של מוני אה בה ציגלה מההה
×
×
  • תוכן חדש...