Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. תיגש לסוכנות ותבקש נסיעת מיבחן ובנוסף תישאל איזה מיבצעים יש להם למי שרוכש את הרכב.
  2. רואים שאתה סוכן מכירות,כל המישלוח של הטיגואן מכור מראש וזה כניראה נכון וזה ביגלל שהיצרן שלח לישראל כמות מצומצמת של רכבים ולא ביגלל שיש כמות גדולה מאוד והיא כולה נימכרה! דבר שני אולי תסביר לנו למה ביגלל סלון קצת יותר איכותי צריך לשלם בסביבות מאה אלף שקל יותר!!!!!
  3. הנה כמה מיבחנים מעניינים: http://www.motocar.co.il/test/871.aspx http://www.motocar.co.il/test/879.aspx http://www.motocar.co.il/test/662.aspx
  4. אני בטוח שהאדון לא היתכוון לסאב הזה,זה סאב לשואו אוף בילבד,אני מניח שאם יהיה יבואן מסודר ל-MTX AUDIO אז בהחלט יהיה מצב שהוא יביא את הג"ק האמר רק בישביל האטרקציה.
  5. כמו שציינו לפני אם אתה מעוניין ה-I30 אז יש לך את האחות התאומה שבדגם המפואר עולה 5K פחות לטעמי גם יפה יותר וכמו שציינו היבואן נותן על הרכב 7 שנות אחריות. http://www.kia-israel.co.il/
  6. Daniel.K

    גי'פ להמלצה

    דייהטסו פרוזה,סוזוקי סמוראי ייעשו את העבודה ויהיו זולים משמעותית לאחזקה מהניסן.
  7. בעיקרון הקיה קרניבל אחלה רכב וגם זול לאחזקה ולתחזוקה אבל הוא קצת מעל לתקציב. http://www.yad2.co.il/Cars/Truck.php
  8. יפה מאוד הגיעה הזמן!
  9. מבין שתי המכוניות שציינת אז לטעמי הסוזוקי עדיפה גם יותר יפה וגם מרגישה מכובדת יותר לעומת המאזדה המצועצעת,המזדה גם תיהיה יותר יקרה בביטוח ובחלקים! ונכון להיום הפאביה באמת עדיפה על שני הרכבים שציינת.
  10. בכל עיתוני הרכב ובכל המיבחנים שנעשו בארץ המונדאו לקחה,אז לפי מה אתה אומר שהפאסאט עדיפה? בדבר אחד אני מסכים איתך וזה שה-C5 החדשה הולכת ליהיות להיט מכירות.
  11. אתה מודע להבדלים במחירים של שני הרכבים שציינת? שני הגיפונים שציינת הם בעיקרון כביש שביל הקשקאי בהחלט הוכיח את עצמו ונכון להיום נימכר בכמויות,לעומת זאת הטיגואן רכב חדש שהפנים שלו הרבה יותר איכותי מהקשקאי אבל אני אישית לא חושב שהמחיר של הטיגאון מצדיק את עצמו,דבר נוסף שעד כמה שידוע לי אין את שני הרכבים במלאי.
  12. אני חושב שכדאי שתעשה חיפוש הנושא הזה נישאל המון .
  13. קודם כל מה עם תקציב? כמה אנשים ייסעו ברכב? ודבר שני מאזדה 3 ממש לא רכב קטן. בעיקרון אם הרכב הוא רק לאמא שלך אז הסקודה פאביה בהחלט תתאים אם היא רוצה רכב יותר גדול(אני מייעץ לך בלי לדעת תקציב) אז האחות התאומה של היונדאי(שהוכיחה אמינות מצויינת) ואני מדבר על הקיה סיד שלטעמי רכב יפה ורכישה מצויינת בהתאם למחירה.
  14. ניראה כמו הכלאה בין היונדאי I30 ליונדאי קופה.
  15. יש את היונדאי מטריקס גם גבוהה וגם ישאר עודף. http://www.motocar.co.il/catalog/יונדאי/מטריקס/2008_ומעלה/מיניוואן/cars.aspx יש גם את הגיפ של קאיה הספורטז שעולה 145K ליפני ירידת המחירים וגם את הקרנס שהוא ממש נוח וגבוהה http://www.motocar.co.il/catalog/קיה/קארנס/2007_ומעלה/מיניוואן/cars.aspx
  16. נכון להיום לא רק לחברות כמו בזק והוט יש כזאת מדבקה אלא גם להרבה אנשים פרטיים שבוחרים איזה ציור שהם רוצים ופשוט "מדביקים"ׁ(אם מים כמו המדבקות הקהות "שמדביקים" לחלונות) עד כמה שידוע לי הרכב עובר טסט ביגלל שהמדבקה מחוררת ובהירה אז אפשר ליראות סביר גם מאחור, ואני מכיר כמה שעברו טסט ואפילו לא שאלו אותם על המדבקה.
  17. קודם כל תעשה חיפוש, דובר רבות על הפורד מונדאו. בהחלט הרכב בקטגוריה הזו ותכלס גם בקטגוריה מעליו(יחס של תמורה למחיר). המונדאו בנוייה על הפלטפורמה של הוולבו S80 והגודל שלה בהתאם! בכל מיבחני הרכב המונדאו ניצחה גם רכבים יקרים ומכובדים מימנה. הרכב גדול ומנוע גדול הם מתכון לצריכת דלק לא נמוכה! דבר נוסף שחשוב ליבדוק וגם לישאול את היבואן זה התפקוד של המזגן שבמישלוחים הראשונים לא תיפקד בחום המיזרח תיכוני. בגדול רכב מאוד מומלץ. אני מקווה שבדקתם שיש במלאי. ** ההודעה המקורית לא הכילה סימני פיסוק, ונערכה ע"י הנהלת הפורום. **
  18. בעיקרון גם הסיריון גם השרייד וגם הפונטו הם רכבים שייעשו את העבודה! אם את יכולה לימתוח עוד את הסכום אז פיאט פנדה לטעמי הכי מומלצת! גם סופר חסכונית גם אחזקה זולה וגם אפשר להשיג משנתון 2005 .
  19. חברה נכון שהפאסט ניחשבת קטגוריה אחת מעל למאזדה 6 אבל במחיר של הפאסאט הפשוטה!! אפשר לקבל את המאזדה המפוארת ביותר מנוע 2.5 ליטר,אני חושב שזה גם שיקול חשוב מה גם שהפסאט לא בהכרח טובה מהמזדה אלא מרגישה איכותית יותר!
  20. אם יש מצב לימצוא אז ה-C4 והפוקס 2 ליטר הן אחלה מכוניות גם נוחות וגם חזקות(הכל יחסי) לגבי מאזדה 3 אז לטעמי הרכב לא הכי נוח ובטח שלא המושבים.
  21. נישמח אם תציין תקציב +,- למרות שניראה לי שאתה מכוון ל-110K,אם זה התקציב הייתי ממליץ לך ליבדוק את הקיה סיד! תעשה חיפוש דובר רבות על הגיר הגרוע בטויטה וגם על הקיה סיד והסוזוקי המדוברת.
  22. כמו שציינו לפני,שני רכבים טובים אפילו טובים מאוד בצעו נסיעת מיבחן ומה שיותר נוח ויותר טוב לכם!! את זה תיבחרו.
  23. דווקא הפונטו ספייס אחלה רכב וזול לאחזקה! דווקא בתקציב שלך הייתי ממליץ לך על הפיאט פנדה! רכב עם צריכת דלק מאוד נמוכה,אפשר ליקנות אחד בשנתון יחסית מיתקדם.
  24. אתה ביכלל קראת מה הבחורה!! רשמה או שקראת רק את הכותרת? יש לה!! תקציב של 12K ובנוסף למה שציינו גם הסקודה פייבוריט היא אפשרות טובה.
×
×
  • תוכן חדש...