Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?zn07s_vq=JDJ&Brn4_vq=FJLF&p7446no=E
  2. כל עוד לא תשב לא תדע אנחנו כניראה לא מבינים ולא נצליח להבין את דרישותיך כי כל אחד והנוחות שלו, חוץ מתנוחת הישיבה שאני לא נכנס אלייה כי רק כשתבדוק תדע אז המאליבו בהחלט אופציה מעניינת ב- 147K אתה מקבל רכב מודרני ומאוד מאובזר.
  3. הפריוס דווקא דיי גבוהה אתה גם יכול ליבדוק את האופציה של הגיפונים ניסן קשקאי או היונדאי טוסון ובנוסף את ההונדה FRV http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?zn07s_vq=EEE&Brn4_vq=FDGM&p7446no=E
  4. תגיד למה שלא תלך לסוכנויות רכב ופשוט תעשה נסיעת מבחן? כל המכוניות שציינת פה הן טובות אפילו מעולות השאלה היא למי? בגדול המונדאו הכי כדאית לרכישה אבל אם אתה לא לוקח סטיישן אז זמן ההמתנה ארוך(סטיישן קיימת במלאי) דבר נוסף עד כמה שידוע לי ,לנכים יש הנחה בקניית הרכב אז אולי החישוב שלך לגבי המחיר מוטעה. תנסה לדבר אם בחור בשם TIFF אני בטוח שהוא יוכל לעזור לך כי הוא מבין את מצבך. http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=64218
  5. ה B4 רכב טוב אבל כבר מיושן, מאזדה 6 יפה מבחוץ מאוד פשוטה מבפנים (רכב העדר) אני חושב שהמונדאו עדיפה וגם האיבזור שהיא מגיע איתו בדגמים הפשוטים נדיב ביותר אבל צריך ליבדוק את זמני אספקת הרכב.
  6. למה לא להמשיך עם פונטו מיתקדמת יותר? או לחילופין רכב עוד יותר חסכוני ושנתון יותר גבוהה ואני מיתכוון לפיאט פנדה.
  7. אין הרבה הונדות כי לא נמכרו הרבה כחדשות? מאיפה הבאת את הנתון הזה? אין הרבה הונדה גאז ביגלל שהן ישר ניחטפות איך שהבנאדם שם מודעה על הרכב וגם נימכרות בהרבה מעל למחירון. לפותחת השירשור גם ההונדה כמו הטויוטה עדיפות על שאר הרכבים שציינת.
  8. אם הI30 הייתה גדולה אז אני מניח שאין טעם להמליץ לכם לגבי הסיוויק והפריוס ההיברדיות,בנוסף למאזדה 2 אתם יכולים ליבדוק עוד מכוניות מומלצות מאותו הסגמנט כמו הסוזוקי סוויפט הסקודה פאביה והגרדה פונטו שהיא סופר מאובזרת ומאוד חסכונית ועולה פחות מ 100K .
  9. נכון להיום, אפשר לירכוש את הפיאט גרדה פונטו הדגם הכי מפואר בפחות מי 100K הרכב יפה מאוד(טעם אישי) חסכוני בדלק וגם מאוד מאובזר בנוסף יש לך את הסוזוקי סוויפט המוצלחת.
  10. המגאן הכי מרווחת מהרשימה שציינת ,אבל גם אני הייתי ממליץ לך ליבדוק את הסיוויק והפריוס ההיברדיות.
  11. מה עם תקציב? בעקרון כל הרכבים בקטגוריה הזו צורכים דלק ולא מעט!!! לפי דעתי כל המכוניות שציינת הן מכוניות טובות אבל! כרגע הכי כדאיות בייחס של תמורה למחיר הן הפורד מונדאו והשברולט מאליבו, גם הפאסט רכב מעולה אבל המחיר כבר גבוהה בהרבה משאר המכוניות.
  12. המכשיר הזה של קנווד מאוד מומלץ וכבר מתומכר בארץ. http://www.kenwood-electronics.co.uk/products/car/multimedia/multimedia/DNX8220BT/
  13. בעיקרון הטוסון דיזל יענה על מבוקשך אבל הוא קבוצה 4,לגבי הגימני שציינו פה אז הרכב לא מתאים למישפחה אם 3 ילדים.
  14. Daniel.K

    B4 vs. Mondeo

    זה נכון שירידת הערך במונדאו גבוהה יותר, אבל הרכב גם זול יותר לרכישה, שתי המכוניות הן מהמובילות בקבוצה אם יש לך מצב לינסוע עלייהן ואז להחליט זה יהיה הכי טוב.
  15. יש לך עכשיו מבצע על הגרנדה פונטו, הדגם הכי מאובזר בפחות מ-100K . http://www.fiat.co.il/model.asp?BasicModelID=2&SubModelID=18
  16. כן צמפיון גם היחידים והמיוחדים שמבקשים 2000 שקל עבור צבע מטאלי.
  17. כמו שציינו לפני, נכון להיום הגרנדה פונטו במבצע כדאי ביותר בפחות מ- 100K אתה מקבל רכב יפייפה(טעם אישי) ומאובזר לחלוטין הגרנדה פונטו כמו הפנדה מאוד מצליחים באירופה, בנוסף יש גם את הסוזוקי סוויפט והסקודה פאביה שגם הם רכבים מומלצים לבדיקה.
  18. תמונות מ ד ה י מ ו ת למכוניות מ ד ה י מ ו ת, תודה רבה לצלמים!!!
  19. רכב מ ד ה י ם!!!! מתי,מאיפה ואיך הביאו את הרכב המדהים הזה ארצה?
  20. מה זה הרכב הירוק המדהים הזה?
  21. אחלה בחירה! תיתחדש.
  22. אם אתה זקוק לרכב במיידי אז עדיף לך ללכת על הסוזוקי שהיא יותר מודרנית,אם יש לך זמן אז הייתי מחכה להונדה ג'אז החדשה,את הנוכחית לא הייתי לוקח כי היא כבר מיושנת וכבר יש מחליפה בפתח(למרות שזה רכב מעולה) הסוזוקי גם תעלה לך 10K פחות.
  23. אוקי הבנו שבמיקרה זה פוזה חשובה אז היונדאי בהחלט עונה על ההגדרה שלך.
  24. Daniel.K

    פולו או אופטרה.

    בנוסף לפולו ולפביה שציינו כאן היית ממליץ לך ליבדוק גם את הסוזוקי סוויפט.
×
×
  • תוכן חדש...