כן ושכחת לציין מה עלות הביטוח של רכב ספצפי זה ובנסוף אתה ממליץ לו רכב מקבוצת רישויי גבוהה יותר אם כל המישתמע מכך.
לפותח השרשור,היונדאי רכב חביב למדי ואם אתה אוהב את הדגם אז תחכה לימצוא אחת ברמה גבוהה כי פשוט יש מיבחר גדול,בנוסף יש לך את האופציה של הקיות למינהן שהן זהות ליונדאי רק במחיר מצחיק ואת השרייד קלאסיק.