Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. אני חושב שהמוכר כבר רמז לך על בעיה כולשהי במנוע , חוץ מיזה עם הרכב תקין והמוכר דורש 18,000 כשהרכב ניסחר בסביבות ה-30K אז לפי דעתי זאת סתם הרפתקאה.
  2. אחלה רכב ואחד הנדירים שהוא לא מליסינג,חוץ מיזה אני חושב ששווה לשלם על רכב שרוצים והוא שמור! מעל המחירון מאשר לחסוך כמה שקלים בקנייה אבל בביקור ה-1 במוסך לשלם ביוקר.
  3. אם אישתך בקטע של רכב עם פוזה אז יש עכשיו מיבצע של קיה ספורטז האח התאום של הטוסון והוא אמור לעלות 145K ,נכון שהוא צורך דלק יותר מהמאזדה 6 שברשותך אבל אישתך גם ככה לא נוסעת הרבה, אופציה נוספת היא המונדאו החדשה שהגיע עכשיו משלוח.
  4. ממליץ על הפיאט פנדה ובנוסף אם התקציב שלך תוכל ליקנות שנתון מיתקדם!
  5. כן ושכחת לציין מה עלות הביטוח של רכב ספצפי זה ובנסוף אתה ממליץ לו רכב מקבוצת רישויי גבוהה יותר אם כל המישתמע מכך. לפותח השרשור,היונדאי רכב חביב למדי ואם אתה אוהב את הדגם אז תחכה לימצוא אחת ברמה גבוהה כי פשוט יש מיבחר גדול,בנוסף יש לך את האופציה של הקיות למינהן שהן זהות ליונדאי רק במחיר מצחיק ואת השרייד קלאסיק.
  6. כמו שציינו לפני המאזדה היא הישנה וגם אמורה ליהיות מוחלפת,האופציה של הקאיה סיד בהחלט מעניינת ביגלל שהרכב זהה ל-I30 אבל לקאיה יש 5 כוכבי בטיחות!!!!! בניגוד ליונדאי שיש רק 4.
  7. גם אני שמעתי שהגיעה מלאי של מונדאו אבל לפי מה שהבנתי הכל מכור מראש! תיראה אני לא יודע אם אתה מקומבן או לא אבל אם יש לך היזדמנות להשיג את המונדאו למה שלא תלך לסכנות ותיבדוק אם תא המיטען מתאים לך, הרי כל מה שיכול להתאים לנו לא בהכרח מתאים לך.
  8. מסכים לחלוטין. הגנב ניתפס?
  9. לא ציינת עד איזה סכום אתה רוצה להשקיע? בכל זאת כמו שציינת שרוב הנסיעות יהיו עירוניות ופקוקות אז היית ממליץ לך לבדוק או את ההונדה סיוויק הייבריד(שכרגע יש מבצע של תלושים לדלק בסך 12,000 ) ובנוסף את הטויוטה פריוס אם הסכום גבוהה תמיד תוכל לרדת לסגמנת נמוך יותר כמו הפיאט גרדה פונטו שמאובזרת לחלוטין בפחות מ- 100K ואת הסוזוקי סוויפט והסקודה פאביה.
  10. תישמע תיכנס ליד 2 ותיראה יש שם מכוניות חדשות אם ק"מ נמוך כגון הפיאט גרדה פונטו,סוזוקי סוויפט,סקודה פאביה רכבים חדשים שהפסידו כבר 15% אחרי הקניה ולפי דעתי אלו המכוניות שייענו לצרכים שלך.
  11. ה-I30 בהחלט אופציה עדיפה .
  12. כמו שציינו לפני, הייתי בוחר בין הטויוטה פריוס להונדה סיוויק היבריד (כרגע יש מבצע על ההונדה של תלושים לדלק בסך 12,000 ש"ח).
  13. הניסן אחלה רכב ובעולם היא היפנית השנייה רק לטויוטה רק בארץ אפקט העדר חזק(מאזדה) ולכן אם יש לך אופציה ליקנות ניסן שמורה אז תלך על זה.
  14. היונדאי סנטה פה עדיפה על שני הרכבים שציינת,בנוסף יש את הפורד אדגי שהוא עדיף בהרבה על הרכבים שציינת אבל צריכת הדלק שלו בהתאם.
  15. אני הייתי מיתלבט בין הסוזוקי סוויפט ,סקודה פאביה והפיאט גרנדה פונטו שאותה הייתי בוחר ביגלל שהיום היא עולה פחות מי 100K בדגם הכי מאובזר.
  16. הרכב ניראה ממש יפה חיצונית הייתי משאיר את הצבע ,תיתחדש.
  17. מה לגבי הפורד פוקוס 2 ליטר?
  18. כמו שציינת לגבי הסוזוקי סוויפט , הגארנדה פונטו והסקודה פאביה הייתי מוסיף קצת ומנסה ליקנות אחת מאלה אבל לא מהחברה אלא מחפש כזאת שהיא יד ראשונה ,מה שכן אף אחד מהרכבים הללו לא ישתווה לגולף מבחינת נוחות אבל מיצד שני האחזקה של הרכבים הללו תיהיה זולה משמעותית אני ביקומך הולך לסכנויות רכב מבצע נסיעת מיבחן בוחר לי את הרכב המומלץ ואז מחפש כזה יד שנייה בהיזדמנות.
  19. בהצלחה ותעדכן אותנו בבחירה.
  20. אחלה רכב שבעולם מחכים כבר לתמונות מתחילת השיפוץ.
  21. המונדאו לא צרפתי אז להוריד מהרשימה? מימתי גודל זה חיסרון? הבחור ציין שנוחות ובטיחות זה הדבר הכי חשוב לו והמונדאו מצויידת ב-7 כריות אוויר וכל האיבזור הבטיחותי הדרוש אז ביגלל שהמונדאו גדולה לוותר עלייה מראש? ממליץ לך לקחת את המונדאו ואת השברולט מאליבו החדשה לנסיעת מיבחן שתי המכוניות הן המאובזרות ביותר בקבוצתן בנוסף הC5 אמורה ליהיות מוחלפת ברכב שונה לחולטין שעל פניו ניראה הבטחה אבל כל עוד הוא לא בארץ אי אפשר ליקבוע כלום.
  22. מה התקציב יש הרבה אופציות יותר מעניינות.
  23. אהבתי!
  24. שחור מט יהיה פשוט מושלם. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Trucks___1984-CHEVROLET-CAPRICE-CLASSIC-4-DOOR-CHEVY-MUST-SEE_W0QQitemZ190238117559QQddnZCarsQ20Q26Q20TrucksQQddiZ2282QQcmdZViewItem?hash=item190238117559&_trksid=p3756.m14.l1318
×
×
  • תוכן חדש...