אם אתה רוצה חדש אז אין שום ג'יפ בתקציב שלך אם 7 מקומות ישיבה בתקציב שלך ניכנסים 3 ששני הראשונים אמרת שהם לא מספיק מרווחים שזה היונדאי טוסון והקיה ספורטז יש גם את המומלץ שזה הניסן קשקאי אבל אם אתה רוצה את גירסת 7 המקומות אז זה מעבר לתקציב שלך,כמו שציינו פה לפניי יש לך את האופציה שלטעמי היא המומלצת וזה המיניוואנים יותר מרווחים בפחות כסף ודלק.
הפורד פיאסטה החדשה ,חצונית ניראת מהממת! כרגע אי אפשר לדעת אם הרכב יהיה כדאי או שלא ,רק כשהרכב יגיע ארצה ודלק מוטורס תתמחר את הרכב אז יהיה אפשר לדעת אם כדאי או שלא.
ממליץ בהחלט על קיה סיד,הדגם המפואר עולה 116K אבל היבואן נותן מלא תוספות ללא תוספת תשלום ככה שלא תיצטרף להוסיף כל מיני אביזרים כמו אזעקה למשל ובגדול הרכב מוצלח כמו ה-I30 רק שלטעמי יפה יותר וגם יש 7! שנות אחריות.
דווקא הפוקוס שלא אהבת הידנית ממש טובה ובנוסף ה-C4 החדשה ואם כבר אהבת את ה-I30 אז למה לא ללכת על הקיה סיד שלטעמי יותר יפה מה-I30 וגם ב-116K תקבל את הדגם המאובזר ביותר! ואם כבר ידני אז יש לך את הקיה פרו סיד.
מה לגבי הדודג גרני? מיניוואן יפה ומחיר עוד יותר יפה!
http://www.motocar.co.il/article/9728.aspx
http://www.dodge.co.il/default.asp?catid=%7B0FD16747-130D-4D88-9BA5-346AEFA4BD9B%7D
אם כבר אבא קונה לך רכב אז למה לא ללכת על הפיאט 500! אני חושב שגם ביגלל הגודל הוא יתאים לך וגם פוזה יש והרבה.
http://carscoop.blogspot.com/2008/07/exclusive-fiat-500-abarth-opening.html
http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/new_car_reviews/article4315936.ece
אתה מכוון לשני סגמנטים שונים ,הלסר מישפחתית קטנה והמאזדה מישפחתית גדולה או בשפת העם רכב מנהלים! שני הרכבים טובים ואמינים ,המאזדה מן הסתם יותר מפוארת ויותר גדולה וגם תיהיה יותר יקרה לאחזקה(צריכת דלק,ביטוח ,טסט).
סוף סוף אחד מהמותגים המובילים בעולם הרכב מגיעה לארצנו הקטנטונת!
מעניין יהיה ליראות איך קרסו יתמודדו אם זה שהם ידועים כנותני שרות גרועים וזה ידוע שהשרות הוא אחד הדברים החשובים באיחוד אם מדובר על רכבי יוקרה.
http://www.motocar.co.il/article/10282.aspx
http://www.infiniti.co.il/
http://www.infiniti.com/
כמו שציינו לפני הניסן קשקאי בהחלט אופציה מעולה מה גם שיש שתי גירסאות האחת רגילה ועדיין הרכב גבוהה והשנייה היא ה-4*4 ובנוסף יש לך את הקיה ספורטז שעולה 145K בילבד ובנסוף אפשר לקבל עוד איבזור ולחסוך עוד אלפי שקלים נוספים!
הדודג גרני הוא בהחלט אופציה מעניינת ,אבל הכל עיניין של מיקוח כי המצב של תעשיית הרכב האמריקאית הם מוכנים לתת הנחות מפליגות והעיקר לימכור ואני מניח שגם היבואן בארץ מקבל הנחיות לימכור לימכור ולימכור לכן כדאי לנסות !
http://www.motocar.co.il/article/9728.aspx
זה בדויוק מה שקורה אם המונדאו בדגם טרנד,יש ביקוש עצום לרכב זה אבל היבואן מביא כל פעם מישלוחים מצומצמים וזה למה? כי על המאזדה 6 יש ליבואן רווח גדול יותר ותכלס זה מה שמעניין את היבואן.
למה מיושן? זה שהפנים של הרכב פשוט אפילו פשוט מאוד לא אומר שהרכב מיושן! הרכב נאה מאוד חיצונית וגם יש לו מנוע חזק ונימרץ,לגבי האמינות ,אז רק ימים יגידו הרי זה רכב חדש לחלוטין.
http://www.motocar.co.il/test/902.aspx
אתה מחפש חיסכון מצד אחד ומיצד שני אתה שואל על הפאג'רו ? או על הפאסאט? קצת הזויי כמו שהומלץ לך הפיאט תעשה את העבודה ואם אתה מיתעקש על 4*4 אז אולי סוזוקי גימני או סמוראי(אבל הם אם מינימום בגאז).
דווקא מהנושא של הסחירות לא הייתי חושש,הפאביה החדשה נכון להיום היא המובילה בקבוצתה ונכון להיום גם נימכרת בכמויות יפות,אם לא יתגלו בעיות אמינות חמורות בעתיד אז אין סיבה שהרכב הזה לא יימכר בצורה יפה גם כמשומש.