זה שמכבי לא זוכה פעם בכמה שנים באליפות רק מוסיף עיניין לליגה ולמכבי עם כל הכבוד לא קורה כלום,הרי שנה הבאה היא תחזור חזקה מיתמיד ותיקח שוב אליפות,אז על מה הבכיינות?
לעינינינו אני מקווה ששנה הבאה כל הקבוצות שיש להן אפשרות לשחק באירופה ובכל המיפעלים אכן ישתתפו עם זה:
מכבי ביורוליג
גליל וי-ם בגביע היורוקאפ
נתניה וחיפה בגביע האתגר.