Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. כמו שציינו פה המאליבו החדשה רכב מצויין (הרבה רכב ביחסית מעט כסף) הונדה זה הונדה אבל היבואן בארץ כניראה רוצה לעזור לינקלה שחר בחימוש נגד גיידמאק כי אחרת אי אפשר להסביר שהדגם הפשוט של האקורד יעלה 170K כאשר אתה יכול ליקנות את הדגמים המפוארים ביותר של המאזדה 6 ,פורד מונדאו והשברולט מאליבו(163K) בסכום הזה.
  2. הלנסר תיהיה גם יותר נוחה וגם זולה יותר לאחזקה.
  3. המאזדה 5 רכב סביר ולא יותר מיזה ההונדה FRV והסיטרואן פיקסו עדיפות עליו מבחינת נוחות ,בנוסף יש לך את הקיה קארנס שהוא מאובזר מאוד אם מחיר מפתה וממש בתחתית יש לך את המיניוואן החדש של יונדאי ,המטריקס שהוא קטן משמעותית מהשאר אבל גם עולה בהתאם 111K .
  4. קיה היא חברת בת של יונדאי למעט כמה פלסטיקים שונים הרכב זהה לחלוטין!!!! מה שאומר רכב אמין וסחיר וגם צורך דלק בנוסף אני מניח שעלות הטיפולים והביטוח יהיו זולים יותר ולפי דעתי אחלה רכישה.
  5. אני דווקא הייתי הולך בכיוון של הניסן, הניסן הוא רכב מעולה שלא מוערך בארץ וביגלל זה המחיר שלו נמוך יחסית.
  6. הפיאט פנדה והגרנדה פונטו הן מכוניות מאוד מומלצות בחול ותעיד על כך כמות המכוניות העצומה שנימכרת שם(לא ניכנס לשרות הלא סימפטי של היבואן בארץ) אם יש לך את האופציה להוסיף קצת הייתי ממליץ לך ליקנות כבר את הגרנדה פונטו חדשה מהחברה כי המחיר של הוא פחות מי 100K והיא מאובזרת לחלוטין, אל תישכח שאתה חוסך טסט ועוד כמה דברים שצריך להשקיע ברכב משומש ותקבל רכב מומלץ מהניילונים, לגבי הסוזוקי סוויפט אכן רכב ראוי אבל אם הורדת המחיר של הפיאט והאיבזור הנדיב שהרכב מגיע איתו אני הייתי בוחר בפיאט.
  7. לפי מה שציינת הגטס תתאים בול ,רכב אמין מאוד עם טיפולים ואחזקה זולים.
  8. פיאט אונו\פונטו מומלצות ביגלל האחזקה היחסית זולה שלהן וגם יש חלקי חילוף בשפע,יש גם את האופציה של הסקודה פליסיה שתיהיה יותר יקרה לאחזקה אבל הרבה יותר איכותית ונוחה.
  9. רוב הגיפים במדינה שלנו לא רואים שטח ואם יש לו אפשרות ליקנות גיפ לאישתו ושהאישה תיהיה מרוצה אז למה לא? לגבי הגיפים אז יש עכשיו מיבצע על הקיה ספורטז שזה אח תאום של היונדאי טוסון הקיה נימכר עכשיו ב-145K ואם אישתך לא נוסעת הרבה אז הדלק לא כל כך ישפיע מה גם שבסופי שבוע תוכלו להנות איתו בטיולים ואפילו לרדת אתי לחוף.
  10. קודם כל תיתחדש,דבר שני לגבי חיבורי ISOFIX רגילים ועליונים!! למה שלא תיפנה לחברה ותיבדוק למה אין?
  11. זה ניראה כאילו לקחת את התמונה מהאתר של הסרט רובוטריקים.
  12. כל הכבוד על ההתמדה,מחכים להמשך העידכונים+תמונות.
  13. למה שלא תלך על ההונדה הייבריד?
  14. תביא את הביואיק אנקלייב רכב מדהים +7 מקומות ישיבה.
  15. תיתחדשו ואני גם בטוח שתהנו ,מה עם כמה תמונות של המנוע .
  16. רכב שנימכר במיספרים גדולים זה אומר שהרכב מוצלח ויש ביקוש,שוב! אם היתה את האופציה להזמין ולקבל מונדאו במיידי אז גם היינו רואים המון רכבים כאלו וזה אומר גם לגבי הסחירות ביד השנייה.
  17. מה זה קשור? הרי יש זמני המתנה מטורפים לרכב ביגלל שהיבואן לא מקבל כמות מספקת,אם היתה כמות מספקת אז היינו רואים המון מונדאו ולגבי השוק הישראלי ,כל מיבחן שנעשה לרכב בארץ הרכב קיבל רק תישבוחות ולקח בהפרש גדול את שאר המיתחרות וגם את אלו שעולים הרבה יותר(פאסאט למשל).
  18. אני מניח שאם היצרן היה משחרר לשוק הישראלי יותר רכבים אז היינו רואים מונדאו בכמויות,דרך אגב בחו"ל רק משבחים את הרכב.
  19. פיליפס אם טכנולוגיית האמבלייט אחד המוצלחים.
  20. תעדכן אותנו.
  21. תעשה חיפוש דובר רבות על הפנדה, בגדול רכב עירוני מעולה וסופר חסכוני מה גם שאפשר לירכוש שנתון מיתקדם .
  22. תיראה אם אתה הולך עך הRSI אז תיקח בחשבון שחוץ מסכום הקנייה צריך לשים בצד גם סכום לא מבוטל על החזקה שוטפת,99% מה-RSI שחוטות וייצריכו יישור קו רציני, אני לא חושב שרכב כזה מתאים בתור רכב 1 תיקנה רכב פשוט אם אחזקה זולה תידפוק אותו קצת תישתפר בנהיגה(אולי תעשה קורס) ואז תשקיע ברכב יותר רציני.
  23. למה שלא תעשה נסיעת מיבחן המונדאו וב-407 ? זה תכלס יסגור לך סופית את ההיתלבטות, אני אישית חושב שהמונדאו עדיפה אבל נוחות זה עיניין אישי לכם תזמינו נסיעת מיבחן.
  24. רכב מיושן ומאוד בסיסי,אם הרכב טופל כנידרש לא צריכות ליהיות בעיות מיוחדות,בטיחות ונחות נמוכים מה שכן אם אתה צריך רכב בסיסי אז אני חושב שבמחיר של הרכב הזה זה כדאי,צריך רק ליבדוק זמינות חלקי חילוף.
  25. כל גולף לא תיהיה זולה לאחזקה באיחוד לחייל גם ה-307 לא תיהיה זולה לאחזקה דווקא איביזה ידנית תיהיה אחלה אופציה כמו גם הפיאט HGT .
×
×
  • תוכן חדש...