Jump to content

yair250

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של yair250

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם,אני חדש בפורום זה והצטרפתי על מנת לקבל ייעוץ ממביני עניין ואני בטוח שיש כאן הרבה כאלו כאן. אני סטודנט באוניברסיטה העברית בירושלים שמחפש רכב בתקציב של עד 15k. הצרכים שלי:א. רוב הנסיעות - לבד או עם בת זוג. ב.80% מהנסיעות עירוניות בירושלים (עבודה, בית, לימודים). ג.פעם בשבוע נסיעה למרכז-הלוך ושוב לירושלים. ד.חשוב בעיקר שיהיה נוח לנהיגה וחסכוני - מינימום דלק וטיפולים. ה.מתכוון למכור בסוף התואר עוד 3 שנים וחשוב שלא יהיה איבוד ערך גדול מדי. המועמדים- פיג'ו 106, פיאט פונטו, רנו טווינגו. אין לי הרבה מושג וידע לגבי הדגמים האלה ולכן אני מבקש מקסימום אינפורמציה בעיקר לגבי הפיג'ו והטווינגו שעליהם קיבלתי המלצות. ניסיתי לקבל מידע פה בפורומים אבל רובו היה מעורב ולא ניתן להבין אם רוב המייעצים בעד או נגד. שאלות אחרונות לגבי הטווינגו: האם זה נכון שבגלל המנוע החלש הוא לא יתמודד עם העליות בירושלים? והאם זה נכון שהתיקונים לרכב עולים הון תועפות?
×
×
  • תוכן חדש...