Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. Daniel.K

    פולו או אופטרה.

    כמו שאייל ציין, בין שתי האופצויות הייתי בוחר בפולו, אם תיתן תקציב ודרישות אולי יש אופציות טובות יותר.
  2. זה 490 ליטר בלי קיפול המושבים, אני חושב שזה בהחלט יספיק לצרכים שלך אם לא יותר מזה.
  3. המונדאו סטיישן, רכב מעולה וגם יפה. http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?01qr_vq=FJLI&zn07s_vq=JJE&z1qry_vq=D&p7446no=E
  4. ואתה יודע כמה צורכת הוולבו S80 החדשה שעל הפלטפורמה שלה מבוססת המונדאו? אה שכחתי רק פולסווגן חסכונית!
  5. רכב חדש זה רכב חדש ולפי דעתי עדיף, לגבי הסיוויק והמאזדה 6 שני סגמנתים שונים ,בתקציב שלך הייתי ממליץ לך ליבדוק לגבי הפורד מונדאו החדשה, השברולט מאליבו והסובארו B4 .
  6. אני מבין שצריך רכב מרווח ובעל באגז גדול חוץ משאר הדברים(אמינות,בטיחות). אז ככה בתקציב שלך יש כמה רכבים מומלצים והסדר הוא לפי מה שניראה לי הכי כדאי. 1הפורד מונדאו שמתאימה לך מכל הבחינות ורכב הכי כדאי בקטגוריה שלו ואף למעלה מזה. 2 סובארו B4 שניראה לי שיש על הרכב מבצע עכשיו . 3 שברולט מאליבו החדשה גדולה ומאובזרת בנדיבות. 4 הרכב של העם המאזדה 6 . ובנוסף מבחינת מקום ייתאימו יותר אבל נישה שונה זה היונדאי טוסון והניסאן קשקאי.
  7. מברוק!! תהנה יש לך רכב מדהים.
  8. בהחלט ממליץ לך לישקול את האופציה של המונדאו טיטניום, רכב סופר מאובזר ,סופר בטיחותי,מה גם שב- 179K תקבל את הדגם המפואר ביותר של הפורד כשהפאסאט הפשוטה מתחילה ב- 180K וקאמרי הפשוטה מתחילה ב- 200K , המונדאו החדשה רכב מדהים ומרשים.
  9. Daniel.K

    האם יש "זגאטו" בארץ?

    הינה למי שיש את התקציב לקדילאק ה מ ד ה י מה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cadillac-N-A-R-T-Zagato-Prototype_W0QQitemZ270235767445QQcmdZViewItem?hash=item270235767445&
  10. PIZO רשם את מה שהוא רשם כעקיצה ולא כי הגירים או המנועים של הקרולה כל כך מוצלחים. חוץ מיזה אתה משלם את אותו הכסף רק בתשלומים על רכב קמצני באיבזור ואם גיר ומנוע לא כל כך מוצלחים.
  11. אם זה הרכב הזה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&viewitem=&ru=http%3A%2F%2Fsearch.ebay.com%3A80%2Fws%2Fsearch%2FSaleSearch%3Fsofocus%3Dbs%26satitle%3D350055573636%26sacat%3D-1%2526catref%253DC5%26dfsp%3D32%26from%3DR7%26nojspr%3Dy%26pfid%3D0%26fsop%3D32%2526fsoo%253D2%26fcl%3D3%26frpp%3D50%26fvi%3D1&item=350055573636 אז הרכב, פשוט מדהים בטח למחיר שדרשו ,שהקונה יהנה מהרכב ושיתחדש.
  12. אתה צודק במיליון אחוז אם יישאלו פה על הפורסטר טורבו החדש כולם יימליצו כי זה העדר אבל צריכת הדלק בפורסטר טורבו היא אף גבוהה מיזה של הטוסון, הגיפ הכי מוצלח/נימכר בארץ זה הלנד קרוזר ששותה יותר מהטוסון מישהו שאל למה צריכת הדלק שלו גבוהה כל כך? הבנתי שנידבקתם לסתיגמות לגבי היונדאי אבל לגבי הטוסן צריכת הדלק לסגמנת זה היא סבירה ביותר(אל תישכחו שזה 4*4 קבוע)
  13. הצהרת היצרן זה בתנאי מעבדה,חוץ מיזה למה ציפית? זה גיפ,שוקל המון(גודל+מערכת 4*4 ) מנוע גדול,זה מה יש.
  14. ניראה לך שהם נסעו על 110 קמ"ש אחורה? הרכב ניכנס ברמזור ב-110 ואחר כך עף לקיר ובכל וריאציה שתירצה הכריות אמורות להיפתח וגם אם הם ניכנסו בחלק האחורי של הרכב זה אומר שהכריות לא אמורות להיפתח הרי למרות חגורת הבטיחות הגוף הולך קדימה ואחורה.
  15. במצב כזה כריות האוויר היו חייבות להיפתח, כניראה היה כשל כולשהו וזה ביזיון. מישהו אמר עילה לתביעה ?
  16. תתקין את האזעקה ככה שתיהיה מחוברת לצופר של הרכב ואז כל השכונה תיתעורר כשינסו לפרוץ,ליגנוב או להרים את הרכב ובנוסף גם תקבל התראה לביפר זה עובד מיניסיון אישי,אצלי הם הספיקו ליפתוח את מיכסה המנוע ואז הצופר נישמע עוד יותר חזק וכל השכונה היתעוררה והם עזבו את הרכב ככה למזלי. http://www.guard-ql.co.il/ProductsList.aspx?SubCategoryID=5&CategoryID=26
  17. אתה צריך לקחת את האוונסיס לנסיעת מיבחן אולי אתה תהנה עליה יותר ותעדיף אותה על פני המאזדה, בגדול שתי המכוניות טובות, המאזדה רכב יותר חדש ומיתקדם יותר הטויטה יחסית מיושנת ואמורה ליהיות מוחלפת, אני לא מבין למה אתה מקובע רק על שני הרכבים האלו כשיש לך רכב יותר טוב מישנייהם(גיר 6 הילוכים,7כריות אוויר וכל אביזרי הבטיחות הקיימים,גודל,איכות חומרים מעולה,מחיר אטרקטיבי) אני מדבר על הפורד מונדאו ובדגם טיטניום היא קיימת במלאי.
  18. תיראה תיקח גם את האופציה שהביטוח במאזדה יותר יקר וגם הטיפולים שלהם לא כאלה זולים,לגבי הסחירות אז לסקודה יש סחירות יפה מאוד ואני לא בטוח שהמאזדה תיהיה סחירה הרבה יותר.
  19. +3 על המונדאו.
  20. ממליץ לך ליבדוק לגבי הפורד מונדאו דגם טיטניום, רכב ברמה מאוד גבוהה.
  21. מה אם הC4 רכב מצויין ונוח מאוד. למה אתה לא עושה נסיעות מיבחן ,אנחנו יכולים להגיד הרבה דברים , תכלס תיראה מה נוח לך קודם ואז תישאל ספציפית.
  22. אין ספק שכדאי לחכות למונדאו ,רכב הרבה יותר איכותי מהמזדה שיפה מבחוץ אבל כל כך זולה מיבפנים(פלסטיק זול). המונדאו מרגישה רכב הרבה יותר יקר מהמזדה וגם יש לה 7 כריות אוויר ובעצם היא טובה מהמזדה בהכל.
  23. אין מילים פשוט אין מילים,איזה יצירה מדהימה.
  24. בנזין פיאט פנדה,דיזל סיטרואן C3 .
  25. Daniel.K

    יש לי חיפושית:)

    תיתחדש ותהנה ,הרכב ניראה מעולה
×
×
  • תוכן חדש...