אתה צריך לקחת את האוונסיס לנסיעת מיבחן אולי אתה תהנה עליה יותר ותעדיף אותה על פני המאזדה, בגדול שתי המכוניות טובות, המאזדה רכב יותר חדש ומיתקדם יותר הטויטה יחסית מיושנת ואמורה ליהיות מוחלפת, אני לא מבין למה אתה מקובע רק על שני הרכבים האלו כשיש לך רכב יותר טוב מישנייהם(גיר 6 הילוכים,7כריות אוויר וכל אביזרי הבטיחות הקיימים,גודל,איכות חומרים מעולה,מחיר אטרקטיבי) אני מדבר על הפורד מונדאו ובדגם טיטניום היא קיימת במלאי.