קודם כל בצעו נסיעת מבחן בשני הרכבים ! דבר שני מי שבוחר ביבואן הזה צריך לקחת בחשבון את השנה השלישית (שבתשלום) , בנוסף לא לשכוח שבאפריל תיהיה התייקרות של כל הרכבים (שינוי חישוב המיסוי) ככה שכרגע ה
קארוק בטיחותי יותר ואישית הייתי בוחר בו , בקיצור נסיעת מבחן חשובה מאוד ואם אתם מאזור המרכז , אז לצמפיון יש מרכז שירות ומכירה עצום בדרך לפלמחים (עם כל המותגים) ואפשר בהחלט לקחת לנסיעת מבחן שתיתן אינדיקציה (יש המון כבישים דיי רייקים באזור) .