Jump to content

eilons100

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eilons100

  1. מה שאתה צריך לעשות זה לשלוח לאימייל שלו שהוא:[email protected] את המילים האלו:"קראתי והבינתי שאין לראות בקובץ ובאמור לגביו המלצה מכל סוג שהוא ובמיוחד שאין לראות בו המלצה לנהוג שלא לפי חוקי התנועה! ושהשימוש בקובץ יעשה על אחריותי בלבד! ושברור לו שאינני מתחייב בנוגע לאמינות ודיוק הקובץ ואינני מתחייב להשלמות ועדכונים של הקובץ וכן שידוע לו ש- Nav N Go אינם תומכים בקובץ! " והנושא שתכתוב במייל זה:"עדכון קובץ מכמונות מהירות" ואז הוא שולח לך עידכונים למייל .
  2. אם אני לא טועה אז נהיגה בשכרות זאת עבירה גם פלילית. חוץ מזה לא יודע על עוד.
  3. יש בנמל קיסריה את מסעדת הלנה אומרים שהיא סבבה אבל אף פעם לא היתי בא(לא כשר), והיא על הים ונראת די יפה. http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=5560
  4. הגירסה הבכירה היותר של הסדרה 7 הינה 750IL ,עדיין אין את ה760.
  5. הנה תמונה מההשקה שהיתה היום לבמוו סדרה 7. נ.ב מצטער על איכות התמונה, אני לא צלם דגול.
  6. איך התקנת קודנית גרומת לזה שהיה צריך לעשות כיון פרונט? וכשהיתה לך תתקלה בesp ובabs ,זה הראה לך על הלוח שעונים תקלה, או שפשוט הרגשת את זה בנסיעה? אילון.
  7. אני חושב שאם אתה כבר הולכת למוסך תתקני גם את הקורות, המיקום של הגומי שונה והוא נראה עמיד.
  8. החלפתי את הקורה בשני הצדדים, ואיך שזה מודבק עכשיו שונה לגמרי מאיך שקיבלתי. עכשיו זה נראה במקום יציב, כמו שצריך. מה הבעיות אצלך ברכב שבגללם את הולכת למוסך?
  9. ממליץ לך לבדוק שגומי התחתון בקורות A נמצא במקומו ולא משוחרר. חוץ מזה לא היה לי עוד בעיות מיוחדות באוטו, והביקור הבא שלי למוסך זה לטיפול 15 אלף.
  10. מה עם מיצובישי לנסר ספורטק? זה לא סדאן. יש 7 כריות אוויר, נראית לא רע בכלל. ועולה 128K(חורגת קצת מהתקציב). נראה לי האופציה הכי טובה בהתאם לדרישות שלכם. קישור לפרטים נוספים: http://motocar.co.il/catalog/מיצובישי/לנסר/2008_ומעלה/ספורטבק/cars.aspx
  11. איך בידיוק אני מטפל בהגברה ? אני צריך לקנות מגבר? וכול זה בגלל שהמערכת סאונד משופרת מהחברה? וכמה יעלה לי מסך+מגבר באיכות טובה? מצטער על השאלות אני לא מבין גדול .
  12. המרצדס CLK שנת 2000, האם מישהו מכיר פרוקיה שיש לה את המסך המקורי של הרכב? ומישהו ידוע אם אפשר להתקין שם מסך של המרצדסים החדשים? קצת מידע על הרכב: יש לו מערכת משופרת מהחברה(של boss), ורדיו 1din מקורי של החברה אבל עם מקום ל2din. אם יש לכם הצעות על מסכים אחרים שניתן לשלוט מגלגל ההגה אליהם אז אני אשמח לשמוע. בתודה אילון.
  13. היה לי מכשיר די דומה בבית. שגם פועל על רשת חשמל, הבעיה המרכזית שהיתה לי איתו זה ,כשסוגרים את המחשב כדאי להוציא את המכשיר מהשקע. כי אם לא אז אחרי יומיים -שלוש ימים המכשיר מתחיל לעשות בעיות, ואז צריך להוציא אותו לשעה עד שזה מיסתדר.
  14. אז אם נגיד תופס אותיי שוטר על מהירות,האם מותר לי לדרוש שיראה לי שהמכשיר עבר כיול(כלומרהמכשיר לא מראה שהבנינים נוסעים)?
  15. דבר ראשון מדובר בסקודה פאביה 2008 ספורט. הרבה פעמים רכבים "עישנו" עלי ולא קרה דבר חוץ מסירחון, אבל אתמול התחיל לצאת לי עשן או אדים מהמזגן מיד אחרי שהרכב עישן עלי. האם צריך ללכת על דבר כזה למוסך או שזה בסדר? בתודה אילון.
  16. יש לי שאלה כבר הרבה זמן: אם נגיד תופסים אותי על מהירות בכביש מהיר(שמותר 90) על 110 ,האם תהיה לי שלילה? כי הרי עד 25 קמ"ש מעל המותר זה 0 נקודות ורק קנס כספי.
  17. אני עברתי 12 אלף ואני נוסע בעיקר בעיר ולפעמים המנוע עובד גם סתם בלי לנסוע והאוטו צורך בערך 1:9-10 .
  18. eilons100

    רוצה לשחק גולף.

    אני יודע רק על קיסריה באזור הצפון. לשחק בקיסריה יעלה לכם בימים א-ה 160 שקל ובסופ"ש 190 שקל ואם אני לא טועה גם מקבלים מחבטים. אבל אם תרצה גם את הרכב גולף הזה תצטרך להוסיף כסף. רק שתדע אם לא למדת אף פעם לשחק גולף אז היה לך מאוד קשה לשחק. זה רק נראה קל אני למדתי בערך שנה גולף, ואתה צריך לדעת לאיזה מכה לקחת איזה מחבט ובכלל לחבוט בכדור. אז בקיצור אם אף פעם לא שיחקת ולא למדת ממולץ לקחת שיעורים. ואם אתה וחבר שלך רוצים ללמוד גולף אז זה 1600 שקל ל12 שיעורים של 50 דקות למשך 4 חודשיים. ואתם תוכלו להשתמש במגרש מתי שאתם רוצים ב4 חודשים האלה.
  19. eilons100

    שאלות בקשר ל VALANTINE-1 :

    יש לי שאלה מה ההבדלים בין הוולנטין1 ה"מפוצל" לוולנטין 1 הרגיל?
  20. מר ברווז, זה בכלל לא קשור לדת יש פשוט כמות מכובדת של אנשים שלא נוסעים בשבת. אז באמת יש הרבה פחות סיכוי שהם יעשו תאונה ממך ואז הם גם ישלמו פחות ממך כי הם לא צריכים את הביטוח 24/7 . ועכשיו אני רוצה לשמור שבת הפרעתי לך? אמרתי לך לא לנסוע? התשובה היא: לא! אני לא ביקשתי שאתה תשלם יותר, ותתפלא אני גם לא קונה צמיגים כשרים לפסח. ואתה לפי דעתי סתם מאשים ומתעצבן לחינם ואין לזה לאשם קשור לדתיים, לא באנו בתלונות לאף אחד. שהיה לך שבוע טוב. אילון
  21. הזמינו את כול השחור ובמוסך בחדרה. אבל לוקח לזה מלא זמן להגיע, שחכתי למה אבל מחר אני יתקשר שוב פעם לבדוק מתי מגיע. ותגידו השבוע הגעתי ל10,000 קילומטר אני צריך לעשות טיפול?
  22. אצלי הגומי נפל בשני הצדדים והוזמן חדש. אמרו לך תוך כמה זמן זה יגיע?
  23. יוסי לא כול החברה החרדית זה ככה אבל אתה בהחלט צודק. אם אפשר לדעת למה יצאת מהחברה החרדית היה לך כול כך רע שמה?. לפי דעתי בחברה החרדית יש הרבה דברים שהם לא בסדר אבל תזכור שהמנטליות שלהם שונה ובגלל זה הכול נראה לך מוזר ולא בסדר. ולגבי הנסיעה בשבת /יום כיפור אסור לנסוע בימים האלה מכיון שאסור להדליק אש ואני בטוח שהרוב פה יודעים שכשמנוע עובד הוא מדליק אש. אילון
  24. [quote=יוסי פרנקוס;1853166 אני גאה להיות יהודי, אבל אני לא אומר "זה הדבר האמיתי". מה ההבדל בינך ובין מוסלמי שאומר "איסלאם זה הדבר האמיתי"? אין הבדל. שניכם חושבים שאתם הכי טובים ושניכם טועים. " יוסי אני חושב שאם זה מעניין אותך באמת תחקור את הנושא תשאל רבנים, כומרים ושיחים למה הדת שלהם נכונה. ולמר ESTK היקר אני חושב שכדאי שתפרוש ברגע זה, כול מה שאתה גורם פה זה שנאת הדת.ובנוסף אתה מדבר הרבה שטויות, זה בכלל לא נכון שרוב החילוניות עשו את זה לפני החתונה עם חצי מדינה, להיפך יש המון שבאמת מחכות לחתונה.ובנוסף לכול אני מכיר גם חרדיות שעושות דברים כאלה, אבל בגלל שזה בעולם החרדי שום דבר לא יוצא החוצה. והמסקנה היא אל תכליל ותחשוב לפני שאתה רושם משהו. ברווז אני באמת לא מבין למה אתה לא גאה להיות יהודי?. אילון
  25. אם אתם לא עושים בשבתות/ ימי שישי צוהורים, אז אני כנראה יגיע. ואני מעדיף יום צילומים ולא משנה תאריך, חוץ ממה שרשמתי לעיל.
×
×
  • תוכן חדש...