Jump to content

eilons100

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eilons100

  1. אתה עושה פה הכללה די גדולה, זה לא נכון להגיד שהרוב. כן, יש כאלה שבאמת הם דתיים רק כלפי חוץ. אבל יש הרבה שלא. מי שדתי באמת יודע שהדברות הללו חשובות יותר מהשבת כי כול הדת מבוססת אליהם. אני באמת חושב שאם בא לך לנסוע בשבת/ יום כיפור שתהנה ושרק תיסע בזהירות(ולא רק אני חושב ככה יש עוד המון דתיים שחושבים כמוני). ושתהיה שבת שלום. ואני אשמח להגיב על הדיון אם הוא ישאר גם בצאת השבת.
  2. הכול תלוי באיזה שכונה אתה נתקע. כמו בכול דבר תמיד יש פאנטים ומשוגעים, גם סתם ככה בלי קשר לדת זו או אחרת. אבל בשבת כמעט ואין מקרים של זריקת אבנים על רכבים, לעומת יום כיפור. מה ביום כיפור נוספו עוד המון דתיים?!, לא לפי דעתי זה המנטליות הישראלית,ש"אם אני לא נוסע במכונית ביום כיפור אף אחד לא יסע במכונית", ואז מתחילים הבלאגנים. ועוד פעם הדת לא מצדיקה שום מעשה כזה, ולא רק שלא מצדיקה אלה זה אחת העבירות הכי חמורות שיש. אילון.
  3. תגידו, חשבתם פעם אולי זה לא הדתיים. הרי גם בשבת אסור לנסוע במכונית, ולא נראה לי שרוגמים אותכם באבנים בשבת. לפי דעתי אלה בכלל סתם אנשים משועממים, שחשבו שאם הם לא נוסעים ברכב שלהם בחג כמו שהם עושים בשבתות, אז לאף אחד אסור לנסוע בחג.
  4. תשובה לקטע המודגש: הדת אוסרת פגיעה ברכושם/בחייהם של אחרים. זה שיש כאלה שעושים את זה הופך אותם לכופרים. אתה גם מבסס את הידע שלך על משהו שעשו או כתבו לפני הרבה שנים, למשל הגלגל אתה יודע שמשהו עגול מתגלגל כי איזה אידיוט מלפני אלפי שנים לקח משהו עגול וזה היתגלגל לו, אבל לגלגל יש התפתחות במשך השנים חקרו אתו וכול הזמן זה מתפתח ומשתדרג בהתאם לזמן, כך גם הדת כול הזמן יש דברים חדשים הלכות חדשות היתרים שמתנים עם השנים.
  5. אני חייב להגיד שרוב העברינים שאתה רואה בחדשות כשהם בבבית המשפט ושמים כיפה זאת התחזות בשביל שאולי השופט ירחם. הם לא באמת דתיים זה רק בשביל ההצגה שיקבלו פחות שנות מאסר. אני לא חושב שהדת זה איזשהוא מפלט ערכי לאנשיים שחיבים כוח מעליהם ולא מסוגלים לחשוב לבד, בשיבלי דת זה אורח חיים זה מוסר, אהבת הזולת, ותתפלא בדת מותר לך לחשוב לבד. ועוד דבר אני דתי ותאמין לי שאני לא מנסה להחליט בשביל . מיצידי תאכל חזיר עם גבינה בלחם יחד עם איזה ארנבת ביום כיפור, ולסיום אני מאחל לך וכול בני ביתך שתהיה שנה נהדרת מלאת כול טוב ושנת שגשוג והצלחה בכל מעשה ידיך.
  6. העיקר שהיה לך טעים. שתהיה לך שנה של שגשוג והצלחה בכול מעשה ידך ושהיה לך גמר חתימה טובה (שום דבר ממה שכתבתי לא היה בציניות).
  7. יש לי פה כמה בעיות אם כמה טענות שטענתם. אחד אתם חיבים לעשות הפרדה בין העניין עם התרנגולות, לבין הזריקת אבנים על מכוניות,זה לא אמור להפריע לכם שיש מנהג שקשור לשחיתת תרנגולות, אולי זה נראה לא יפה אבל אתם לא חיבים להסתכל. דבר שני בקשר לזריקת אבנים על מכוניות, אל פי ההלכה היהודית זה אסור בשבת ובטח ביום כיפור. מי שעושה את זה הוא עובר עבירה. ומי שזורק על אנשים/רכבים עובר על "מצוות שבין אדם לחברו". שזה יותר גרוע מלאכול חזיר ביום כיפור. ואתם לא יכולים להכליל את כול הדתיים, ככאלה שיזרקו עלכים אבנים אם תיסעו בחג, ו צבועים שנראים דתיים גדולים ומחלקים הערות חופשי ואז בסתר מזמינים פיצה לא כשרה, לא כולם ככה. אני שומר שבת, ומחשיב את עצמי בתור אדם דתי, אבל מה לעשות מאוד קשה לקיים את כול תרי"ג מצוות. אז אם אני לא עושה משהו זה פשוט לא הופך אותי לצבוע. שתהיה לכול הקוראים בפורום ולכול בית ישראל גמר חתימה טובה,ושנה מבורכת בכול טוב. אילון
  8. חידשת לי לא ידעתי שאפשר לעשות את זה, אז אף פעם לא השתמשתי אני ינסה. בקשר למקום מאחורה,כנראה שלא היתי מובן,אין בעיה של מרחב לרגלים אלה יש בעיה שכשיש 3 נוסעים מאחורה צפוף קצת וזהו. נסעתי פעם על 206(לא נהגתי), ודווקא לא אהבתי את המושבים, אבל זאת היתה נסיעה לא ארוכה במיוחד, אז אני לא יכול לתת חוות דעת אמיתית על המושבים. תראו בסופו של דבר אני באמת אוהב את האוטו, ואם היתה לי אפשרות לבחור רכב אחר מאותה קטגוריה, היתי בוחר עוד פעם בפביה, כי החסרונות מתגמדים לעומת היתרונות. אבל זו רק דעתי ועוד פעם לא נהגתי/ נסעתי במזדה 2 אבל לא אהבתי את הצורה(על טעם ועל ריח...)
  9. אני לא באמת יודע אם מבחינת גודל הוא יותר גדול. הם דיברו המון דיבורים, ואני היתי עסוק בלראות שמתקינים לי כמו שצריך, ולא שוברים כלום. והמוטיב שחזר בדיבורים זה "מצבר גדול יותר", אז זה מה שרשמתי.
  10. התקנו מסך עם GPS במקום הרדיו, והמצבר היה קטן מידי או משהו כזה, אז החליפו לגדול יותר.
  11. נראה בחלט רכב מדהים. תספר קצת רשמים מהנהיגה משהו.
  12. אני בעל פאביה("ספורט" טיפטרוניק) ואני ינסה לכתוב חוות דעת על הרכב(נסעתי ברכב כבר כמעט 10,000קילומטר ). יתרונות: 1. המושבים יחסית מאוד נוחים ותומכים. 2. אני מאוד נהנה לנהוג ברכב, מיוחד כשאני מעביר למצב ספורט,ואז הרכב מגיב מהר, ופשוט ממש כיף לנהוג זאת הרגשה ממכרת. 3. פנים הרכב מרגיש מאוד איכותי ועמיד. 4. יש הרבה תאי איחסון. טוב לא עולה לי כרגע עוד יתרונות, אזי נעבור לחסרונות. חסרונות: 1. התקנות מקומיות-אני בציעתי גם התקנה מקומית ולא היו לי בעיות של פלסטיקים מרשרשים. אבל היה לי בעיה שמצבר לא עמד בהתקנה, והרכב נתקע מספר פעמים. אבל כאן מגיע השרות המצוין של צ'מפיון, שהגיעו אלי הביתה החליפו מצבר ומאז לא חזרה הבעיה. 2. חוסר מקום מאחורה- אין הרבה מקום מאחורה, אין מה לעשות. וקצת לא נוח לשבות מאחורה יחד עם עוד 2 אנשים. 3. אין מזגן ליושבים מאחורה שזאת גם בעיה. 4. רעשי מנוע- המנוע בהחלט מרעיש אבל לא עד כדי כך, שומעים אותו אבל זה ממש לא נורא, ואני אישית מאוד אוהב את הרעש הזה, אבל אבא שלי פחות אוהב. אין לי עוד רעיונות לחסרונות. עכשיו נגיע לצריכת דלק. אין לי מושג כמה האוטו צורך, אבל יחסית נראה לי סביר ביותר. ונגיע לשיכוך המהמורות - לפי דעתי השיכוך סביר ביותר. אין לי תלונות על השיכוך, לפי דעתי זה בסדר לגמרי. ולסיכום אני מאוד אוהב את הרכב . אבל אני לא מכיר אף אחד מהמתחרים שלו, אז אני לא יכול לכתוב אליהם כלום אלה רק אל הפאביה. אילון.
  13. רכב מאוד יפה. קנית מהחברה או יד שניה?. אבל תגיד לא כדאי לצנזר את הלוחית רישוי?
  14. אני דווקא מאוד אהבתי את עיצוב.
  15. אני לצערי הרב השבוע לא יכול בכלל להגיע, וכמובן שבשבת לא. אבל אם תוכלו שבוע הבא אז אני השמח להצטרף.
  16. יש תאריך כבר למפגש(בבקשה שלא היה בשבת)? ולי יש "ספורט" שחורה גג לבן וטיפטרוניק. וחג שמח, ושנה טובה,שנה משגשת ומצליחה לכם ולכול בית ישראל.
  17. eilons100

    שאלה בנוגע לדבורה

    יכול להיות שיש לו מצלמה על הנידת .
  18. אני גם מצטרף.
  19. לי בנתיים רק פעם אחת היה מפגש אחד עם שוטר(2מתנדבים מבוגרים) ,וזה היה אחד הדברים הכי מצחיקים בעולם . אני נוסע לי באור עקיבא, ואני רואה 2 שוטרים משועממים באמצע הכביש ידעתי שהם הולכים לעצור אותי לביקרות, והם באמת עצרו. אני עוצר בצד, ואז השוטר מגיע אני כמובן פותח את החלון, ואז הוא מכניס את היד לאוטו ,ועם הצבעות הוא עושה כאילו צורה של אקדח ואומר לי "זה שוד תביא לי את הכסף שלך", עכשיו אני והוא מתפוצצים מצחוק . ואז כמובן אני מביא לו את הרישיון שלי והוא מביא את זה למתנדב השני ובנתים הוא הולך לשיחים להשתין. המתנדב השני רשם שם משהו, בא להחזיר לי את הרישיון והוא התחיל סתם לדבר איתי זה היה אחד הדברים המצחיקים. אם לא היתי ממהר היתי נשאר זה היה באמת מצחיק ומבדר.
  20. מי יבצע את ההתקנות המקומית של הרכב?
  21. קישור מהאתר YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3600629,00.html שתהיה החלמה מהירה לכול הפצועים.
  22. eilons100

    חופשת ה-BMW שלי

    ואם נגיד הם ירצו לקנות רכב חדש בעוד כ3 שנים, הם יאלצו לשלם "קנס". או שאפשר היה להמשיך עם אותו חברת ליסינג ,רק לעבור לרכב חדש יותר באותו מחיר?
  23. ושחכתי להוסיף כמה דברים על הפיטון שהוא כמעט ולא מושך את העין כי זה פולקסווגן והוא די דומה לפאסט. וגם הרכב הזה רמה מעל במוו סדרה 5 ווולבו או כול רכב אחר בקטגוריה הזאתי.
  24. אם אתם הולכים לאוטו-דיל אז יש שם פולקסוואגן פייטון, רכב מדהים ,ועם הנחה שהם יעשו לכם הרכב גם נכנס בתקציב.
  25. אני ממליץ על הבמוו סדרה 5 רכב מעולה. וגם אפשר להוריד אותם במחיר. וסתם שאלה במוו סדרה 5 מנקר עניים ואודי A6 לא?!
×
×
  • תוכן חדש...