Jump to content

eilons100

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eilons100

  1. שלום רב לכולם ברצוני לשמוע את חוכת ההמונים לגבי יחידת דיור ללא אפשרות קדיחה ורצון עז למזגן אילו אפשריות אתם ממליצים? הבנתי שבמצבי ניתן להתקין או מזגן חלון או מזגן נייד איזו משני האופציות עדיפה לדעתכם? וכמובן שיש לזכור שבאמת אין באפשרותי להתקין מזגן אחר
  2. תודה חבר ניסיתי את התוכנה אך גם היא לא מתאימה... אבל בזכות התוכנה הזאת מצאתי תוכנה אחרת metamoji note והאמת השתמשתי בה משהו קרוב לשעה ובנתיים אני מאוד מרוצה. אז מי שמחפש תוכנה אז בנתיים זאת התוכנה הכי טובה שמצאתי לווינדוס עבור מחברת אלקטרונית המשלבת סטילוס.
  3. שלום לכולם, יש ברשותי מחשב נייד עם סטילוס (כמו הסרפס של מיקרוסופט), ואני מחפש תוכנה או אפליקציה לווינדוס 10 אשר בעזרתה אני יוכל לכתוב במשהו כמו מחברת אלקטרונית אשר תשלב גם כתיבה בעט וגם כתיבה בעזרת המקלדת. אני מכיר את התוכנה one note אבל יש בה המון באגים, לכן הודה לכם אם תוכלו להמליץ על תוכנות מתיאמות. תודה רבה אילון
  4. האם הגולייטה חסכונית יחסית להונדה סיוויק 1.6 משנת 2011 ההשוואה שלו היא לרכב הנ"ל. האם ישנם רעיונות לרכבים נוספים שיכולים להכנס בתקציב של רכבים אלו ועונים על הרצונות של החבר?
  5. שלום רב אני שואל עבור חבר אשר הדרישות שלו מהרכב הם: 1. רכב חסכוני בדלק ככל האפשר. 2. חווית נהיגה. 3. הוא ומשפחות אנשים גבוהים לכן חשוב שיהיה רכב מרווח. 4. אם אפשר לנסוע עם הרכב בכבישי כורכר מה טוב. בנתיים הוא ממש התלהב מאלפא רומיאו גולייטה 1.4, וחושב גם על סובארו XV וגם על קיה ספורטאז. מה לדעתכם האופצייה העדיפה? והאם לפי דעתכם יש אופציה עדיפה יותר? תודה רבה אילון
  6. שלום חברים אולי אתם תוכלו לעזור לי אני מחפש שעון עד 4000 שח בסגנון כמו התמונה המצורפת רק שבמקום רצועת ברזל אז יהיה רצועת עור חום
  7. האמת שזול זה גם יחסי. התקציב הוא לווידאו וסטילס באזור ה 6000 ש"ח.
  8. שלום לכולם אני וזוגתי סגרנו תאריך לחתונה ורצינו לדעת האם למישהו יש צלם(סטילס+ ווידאו+ מגנטים) לחתונה אנחנו מחפשים צלם שכל החבילה לא תעבור את ה 7000 שח ועוד שאלה האם אתם מכירים מישהו איכותי שעושה קונפטים קרח יבש וזיקוקים? תודה רבה לכולם
  9. מישהו ידוע במקרה איך רושמים מאייד של המזגן באנגלית אני מחפש את החלק הזה באייבי
  10. קיבלתי לפני כמה ימים את המכשיר asus zenfone2 551ml למישהו ממשפחתי. אני רושם סקירה קצרה שלי ממנו לכל מי שמעניין במכשיר חדש ומתלבט: מפרט טכני של המכשיר: מסך- 5.5 אינטצ בעל רזולוציה של full-hd עם גורילה גלאס 3. מעבד- intel Z3580 (2.3GHz) זיכרון ram - של 4 גיגה ביט . זיכרון rom - כמות יפה של 32 גיגה מגיע עם מטען מהיר- כמטעין את המכשיר מ0 ל 60 אחוז תוך חצי שעה בעל 2 סימים (מיקרו סים) תומך דור רביעי בארץ מראה ואיכות בניה: המכשיר לפי דעתי מעוצב מאוד יפה, בעל גימור מתכת מאחור נראה ומשדר יוקרתיות אני מאוד אהבתי את העיצוב. מסך האיכות של המסך היא כפי שציפיתי, איכות טובה מאוד, כמו שמצופה ממכשיר בעל מפרט כזה רואים הכול ברור חד מאוד ללא פגמים כלשהם ששמתי לב אליהם. מצלמה מצלמה בעלת 13 מגה פיסקל עם פוקוס אוטומטי ועם אפשרות תוכנתית להגיע לתוצאות כמו מצלמה של 52 מגה פיקסל.המצלמה זו המצלמה האיכותית ביותר שאני נתקלתי עד היום במכשירים סלולרים, המון אופציות שונות של כיונון המצלמה רואים מדהים מצלם מאוד מהר אני מאוד התפעלתי מהאיכות צילום של המכשיר במיוחד במצב HDR. הצלחתי לצלם במצב מיקרו באיכות שעולה בכמה דרגות על ה oneplus one שלי. מערכת הפעלה מערכת הפעלה מבוססת אנדורואיד 5 (לוליפופ) (5.0) עם ממשק של אסוס ZenUI חסרונות 1. בזמן הטענה עד אשר מגיע ל60 אחוז המכשיר מתחמם בצורה כזאת שאי אפשר להצמיד לאוזן על מנת לדבר בטלפון. אך לאחר שהמכשיר עובר את ה60 אחוז הוא לאט לאט מתקרר. 2. רמקולים חלשים יחיסית- למי שחשוב לו הרמקולים של המכשיר לפי דעתי חלשים ולא מספקים בכלל. 3. בזמן שיחה דרך הווטסאפ כאשר הוויפי דלוק המכשיר גם מתחמם ומגיע לכ40 מעלות אך דבר זה לא קורה כאשר מבצעים שיחה רגילה יתרונות 1. מחיר- עלות המכשיר היא 1550 שקלים כולל מכס ומשלוח מאמאזון איטליה http://www.amazon.it/dp/B00VLSMHYW/ref=pe_386201_51767741_TE_dp_1 2. איכות האוזניות שמגיעות איתו לפי דעתי מעולות ואיכותית במיוחד. 3. לפי דעתי בנוי מעולה ונראה מעולה. 4. מצלמה איכותית 5. (לחלק מהאנשים נחשב יתרון) 2 סימים בעל קליטה טובה של דור רביעי 6. גם עם שמש ישירה רואים ממש טוב במסך . 7. זמן סוללה של 12 שעות בשימוש כמעט בלתי פוסק 8. מגיע עם אחריות בינלאומית מה שאומר שאמורה להיות אחראיות גם בישראל על ידי היבואן של אסוס. סיכום סך הכול לפי דעתי זה אחד המכשירים המשתלמים ביותר במחיר של כ1550 כולל מיסים ומשלוח מאמזון איטליה.המכשיר רץ מהר עובד טוב למעט החסרונות שדיברתי אליהם זמן סוללה כרגע אני חושב שמעולה, מצלמה מאוד איכותית.
  11. הוא השתמש במכשיר שצפצף. הוא הראה לי את מיקום הנזילה שם הוא ציפצף כאילו מישהו מת. המיקום הוא איכן שהנוסע ליד הנהג יושב בתוך הדש בורד יש ברגים צמוד לרצפה אז זה יושב שם. ואני מנחש שהוא לא ימכור לי חלק מקורי.... האם אתה יודע מה המקט של החלק?
  12. לפי המכשיר הוא הראה לי שזה במאייד, המכשיר ממש צפצף שם
  13. זה רנו מגאן שנת 2009 וdan-idin איך אני רואה את המספר שילדה?
  14. שלום רב. המזגן שלי הפסיק לקרר לכן הלכתי היום לאיש מקצוע שיבדוק את הסיבה ולאחר שבדק עם מכשיר הוא גילה כי ישנה דליפת גז מהמאייד. עלות החלפת המאייד למאייד חדש כולל עבדה ומעמ הינה 2000 שקלים. רציתי לדעת האם אתם יודעים במקרה מה המק"ט של המאייד על מנת שאוכל להזמין אותו מחו"ל והאם אתם מכירים מקום שהתיקון בו יהיה זול יותר. תודה רבה אילון
  15. הזמנתי את המכשיר לאח של חברה שלי והוא לא התלהב ממנו כל כך אני אשאל אותו למה וארשום לך פה את חוות דעתו. כמו כן הזמנתי לו את המכשיר הנל מפה: http://www.amazon.fr/gp/product/B00AEMEJUQ/ref=s9_simh_gw_p79_d0_i1?pf_rd_m=A1X6FK5RDHNB96&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=19R8M7TQB4Z7M2C9M8RY&pf_rd_t=101&pf_rd_p=455673027&pf_rd_i=405320 תהנה
  16. slowride אני מסכים איתך לחלוטין, אך עדיין פתחתי את השרשור על מנת שעוד אנשים יעלו סקירות גם של מכשירים חדשים וגם של ישנים על מנת שכל חברי הפורום יהנו מסקירות רבות ובכך יוכלו להחליט טוב יותר איזה מוצר לבחור. ודרך אגב האמת שהגלקסי שהיה לי הוא באמת לא דוגמא טובה כי כבר מההתחלה הוא עשה לי צרות. כמו כן אני בהחלט הוסיף היום או מחר את המדריך שהכנתי לשדרוג הגרסא על מנת שיהיה ערך מוסף לסקירה
  17. המחיר כולל המכס כולל הכול עלה לי בערך 1680ש"ח ו SlowRide אתה בתכלס צודק אבל יחסית לכמות אפליקציות שהתקנתי הייתי אמור להרגיש האטה , אך באמת עוד חצי שנה אני ידע כמה טוב המכשיר.
  18. שלום רב לכל חברי הפורום, החלטתי לפתוח שרשור שבו כל אחד יוכל לתרום לשאר חברי הפורום מקניותיו ויפרסם סקירה קצרה על המוצר. אני התחיל בסקירה קצרה שלי לפני כשבועיים קיבלתי את המכשיר one+one ואכתוב עליו סקירה קצרה,כמו כן יש לציין שסקירה זו נכתבה בעזרת חומרים שנלקחו מהאתר iandroaid.co.il הקדמה קצת על המכשיר: אז לאחר שהגלקסי 3 שלי החזזיר את נשמתו לקוראינים(כנראה בגלל תופעת ה SDS), אני החלטתי שאין סיכוי בעולם שאני שוב משלם מחיר מופרז על מכשיר שלא יתן לי את התמורה ואת האמינות שאני מצפה לה במחירים אלו. אך בעקבות כך שאני מחשיב את עצמי לחובב טכנולוגיה מושבע ואוהב גאדטים, לא ראיתי איך אני יכול לרכוש מכשיר עם מפרט כמו שאני רוצה במחיר סביר. אך לאחר שיטוט ארוך מאוד ברשת הבנתי שמצאתי את המכשיר שמבחינתי היה מושלם ה one plus one. עכשיו לאחר החפירה שלי קצת על החברה: חברתOnePlus הוקמה על ידי פיט לו, סמנכ"ל Oppo שפרש מהחברה זמן קצר לאחר חשיפת טלפון הסיאנוג'ן שלה. לו כעת מתחרה בפרויקט שלו עצמו. באותה תקופה, לו תיאר את הפרויקט החדש שלו כמאמץ "ליצור מוצר יפה יותר ובאיכות גבוהה יותר". ויש אומרים שעדיין ה one+ שייכת לoppo והיא חברת בת שלה. אך oppo מכחישה זאת. מפרט טכני של המכשיר: מסך- 5.5 אינטצ בעל רזולוציה של full-hd עם צפיפות של 401ppi גורילה גלאס 3. מעבד-snapdragon 801 עם 4 ליבות. מעבד גרפי- adreno 330. זיכרון ram - של 3 גיגה ביט . זיכרון rom - אני אישיתי לקחתי את ה 64 גיגה ביט אך ניתן לקנות גם של 16 גיגה ביט. מראה ואיכות בניה: המכשיר נראה ומרגיש מדהים ביד, הוא נוח באופן מפתיע יחסית לגודל מרגיש איכותי יותר מהגלקסי שהיה לי מסך המסך נראה מדהים חד יפה וגם בשמש ישירה רואים מעולה. אבל הגדול של המסך 5.5 אינטצ זה גם יתרון וגם החיסרון שלו, מכיוון שהרבה יותר נוח וכיף להסתכל במכשיר אבל הוא לא נכנס לכול ג'ינס והוא פשוט מרגיש ענק ביד. מצלמה המצלמה האחרוית של המכשיר היא באיכות 13 מגה פיקסל והיא לפי דעתי באיכות טובה מאוד, לא מושלמת אבל ממש טובה, לא השוואתי לטלפונים אחרים . המצלמה הקידמית באיכות 5 מגה פיקסל אני אישית לא נסיתי כי אני לא מצלם סלפי אז אני לא יכול לתת חוות דעת בכלל על המצלמה הקידמית . מערכת הפעלה פה ממש התאהבתי במכשיר מדובר על מערכת הפעלה של CyanogenMod OS 11 המערכת הפעלה מהירה נוחה בלי הרבה אפליקציות ושטויות שמעמסיות ממש על המכשיר כל תזוזה מתבצעת מיד בלי תקיעות. חסרונות 1.מאיפה שאני קניתי( coolicool ) הגירסא של המכשיר היתה 19r וכשניסתי לעדכן ל22r זה לא עבד לכן הייתי צריך להשתמש במדריך קצר אך ממש פשוט כדי לשדרג לגרסא 38r דבר אשר אחרי שבניתי לעצמי מדריך ניהיה פשוט מאוד ולא מצריך ידע קודם או משהו לוקח 2 דקות וזהו( אם תרצו אני העלה את המדריך במהשך) לאחר שביצעתי את העדכון הזה מעכשיו הוא כבר מעדכן את עצמו לבד ואין צרוך שוב בעדכון דרך המחשב. 2. רשת דור רביעי הרבה פעמים אחרי שעוברים בין אנטנות של דור רביעי יש "קריסה" של הקליטה למשך 2 שניות ואז זה חוזרת הקליטה, לי זה ממש הציק לכן ביטלתי את האפשרות של הדור הרביעי במכשיר דבר שפתר לגמרי את הבעיה ואין קריסה יותר. 3. לפני השדרוג גרסא אם הוויפי היה מופעל וגם ניסתי להתקשר היו פעמים שהמכשיר היה מבצע לעצמו ריסטרט, אך לאחר העדכון גרסא זה לא קרה לי שוב בכלל. 3מסך- המסך גדול ובאמת הגדול טיפה מציק לי כי הוא לא נכנס לכל ג'ינס. יתרונות 1. זמן סוללה- לאחר שדרוג הגרסא הסוללה מחזיקה לי (עם שימוש לא מועט) כ 20 שעות בממצוע ללא הטענה שזה משהו שרק יכלתי לחלום עליו עם הגלקסי ולא דמיניתי שפלאפון עם כזה מפרט הסלוללה תחזיק על עך הרבה זמן מעמד. 2מחיר- המכשיר עלה לי כ440 $ כולל ביטוח מכס (כלומר אם היה נתפס במכס coolicool היו מחזירים לי את מה ששלמתי על המכס) שזה בזמנו היה כ 1680 ש"ח 3. איכות ומהירות- לא חושב שצריך לפרט על זה עוד. סיכום אני עם המכשיר כבר כמעט חודש אני חודש ואני מאוד מרוצה גם מהאיכות גם מהאמינות וגם מהמערכת הפעלה. אני חושב שלא יכלתי לקנות במחיר הזה שום מכשיר שמתקרב ליכולות שלו. באמת מכשיר מדהים!!. נ.ב הסקירה הבאה כבר עוד שנייה כאן אתמול קיבלתי (בשביל חבר) את הנוביה z7 מיני של zte(התמונה השמאלית של מה שהעליתי פה) אם תוכלו תעלו גם את סקירות של מוצרים שקניתם אם ברשת ואם בארץ. ועכשיו קצת תמונות
  19. שלום חברים אני ברשותכם אני מנצל את השרשור. אני זקוק להמלצה לטאבלט בעל מסך 10 אינץ באיכות רטינה ואם ניתן גם מעבד של אינטל וווינדוס 8 האם ישנו טאבלט במחיר שפוי אשר עומד בדרישות אלו? תודה רבה אילון
  20. הבעיה היא שמחיר ב oppomart יקר ב 80 דולר מאשר לקנות עם הזמנה..
  21. שלום חברי הפורום היקרים האם במקרה יש למישהו מחברי הפורום לחלק לי הזמנה לopo (one pluse one ) לא משנה לי כמה gb ולא איזה צבע ואני גם מוכן לשלם כמה שקלים עבור ההזמנה לקנייה. האימייל שלי הוא [email protected] תודה חברים.
  22. מישהו יודע במקרה?
  23. מישהו יודע מה המק"ט של חיישן חמצן לסובארו b4 שנת 2005?
  24. eilons100

    חודש בסין

    אני חייב להגיד לך שאני ממש לא מסכים עם הדעה שלך. אני אחרי הטיול לסין הבנתי שאין מצב שאני לא חוזר לשם שוב להמשך טיול. אני מסכים איתך שהטיול קצת קשה מבחינת שפה, אבל התרבות של האנשים ההתיחסות הנופים החוויה פשוט מדהים . אני זוכר את סין רק לטובה. מה שכן אני ממש ממליץ לקנות את הלונלי פלאנט ולא להתקמצן על מלונות ולבחור אותם רק עם המלצה, ואז לפי דעתי מובטח לך טיול מדהים.
  25. eilons100

    חודש בסין

    ראשית אני הפתח בהקדמה קצרה על סוג הטיול שלי ושל חברתי שחזרנו באוקטובר האחרון מטיול של חודש סין אז ככה אני וחברתי טסנו עם מזוודות גדולות. ההוצאה שלנו לטיול כולל טיסה מהארץ לסין ו 2 טיסות פנמיות ו שייט במעברות(מהונגקונג למקאו) כולל קניות היה כ 15K. עכשיו להמלצות: לקח חשוב מהטיול לבוא עם חבילת גלישה של אינטרנט של 1 גיגה (לפחות) ולהוריד את האפליקציות הבאות: 1.booking (הזמנת מלונות) 2.google translate(אפליקציית חובה) 3.hnzi recognizer 4.explore beijing(רכבת תחתית בביגינג) 5.china metro קניות אם אתה מעוניין לקנות זיופים אז ההמלצה שלי מהמסלול שלי הוא רק ביגין ואני נכי התחברתי ליאשו מרקט(קח לך לפחות יומיים לשם) יותר מהסילק מארקט אבל הדבר החשוב ביותר בכל סין ובמיוחד בקניות זה להתמקח וכמה שיותר. המלצות כלליות: אני ממליץ גם בנוסף לקנות את הספר לונלי פלאנט. ביגינג: אנחנו ישנו ב"ליאו הוסטל" בביגינג שנמצא ממש קרוב לעיר האסורה לסמטאות חואטנג וכיכר טיאננמן. המיקום פשוט מעולה אבל ההוסטל נורא החדרים מגיעלים לכן אני ממש לא ממליץ כמו שהמון ממליצים עליו. עם התקציב שלכם הייתי שוקל מלון ברמה טובה יותר. המקומות שכן הייתי ממליץ להגיע בביגינג כיכר טיאננמן , סמטאות חואטנג ,למקדש השמיים ולעיר האסורה שפחות התחברנו. בצאנגדו: המקום שאני והחברה הכי אהבנו ביום שבת את חייבים ללכת לפארק האנשים מקום מדהיםם. בערב לעשות טיול בעיר ליד הנהר. את השם של המלון שאנחנו ישנו אני לא זוכר אם תרצה מחר אני יחפש וישלח לך אבל מאוד אהבנו את המלון. מומלץ גם בשישי בערב לעשות ארוחת שישי בבית חבד ממש חוויה. בצאנגדו חובה ללכת לקניון הגדול בעולם מקום מדהים ויפה. אני לא זוכר את כל האטרקציות שעשינו שם אבל הרבה השתמשנו בלונלי פלאנט שעזר המון. על שאנזן אין לי הרבה מה להגיד היה מקום נחמד ויפה כשאתם מגיעים לשם תכנסו לאתר https://twitter.com/shenzhenparty ותראו על מסיבות. כמו כן לא הייתי ממליץ על קניות בקניון זיופים בשנזן בגלל מחירים הרבה יותר גבוהים. הונג קונג- מקום מדהיםם אני בטוח שעידן יוכל להמליץ טוב בהרבה ממני על אזורים ובתי מלון בהונג קונג אבל המלצה אחת ממני זה ללכת לבית חבד בקוואלון של הרב איציק אדם מדהים עזר לנו המון שם.הונג קונג מקום ממש יפה אבל כדי באמת להנות צריך להכין תקציב גדול יותר מאשר לסין. תחבורה בסין: במשפט אחד- מפחיד אש, מה שטוב בסין זה מערך רכבות תחתיות מדהים נוח מהיר זול ומגיע לכל מקום לא צריך יותר ממנו כלום. טיסות פנמיות מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם כי ככל שאתה מזמין מוקדם יותר הטיסה זולה יותר. שפה: קשה למצוא אנשים שמדברים אנגלית בסין ומומלץ שלפני שאתה מגיע למלון שלך תדפיס את השם של המלון בסינית ותראה לנהג מונית כדי שידע לאן לקחת אותך. ותמיד לפני שאתה יוצא לאיזשהיא אטרקציה שיהיה לך בהישג יד את המקום של האטרקציה בסינית (הקבלה במלון ירשמו בשבילך) וגם את השם של המלון בסינית. כסף: אנחנו באנו עם 300 דולר עלינו שהימרנו בנתבג ליואן והשאר באנו עם כרטיס אשראי והוצאנו כל פעם יואן בכספומט (לא לקנות מהכרטיס אשראי בבתי עסק בגלל מלות גבהות של חברות האשראי). לפי דעתי בתקציב שלכם אתם יכולים להתפנק קצת במלונות טובים יותר תסתכל באפליקציה של booking על מלונות ומחירים. האמת שכרגע אני לא חושב על עוד המלצות או תובנות שלי מהטיול שלי אז אם יש לך שאלות נוספות אשמח לעזור. ודרך אגב אני מתנצל שהפוסט שלי לא מנוסח כמו שצריך אני אחרי יום לימודים ארוך ובשעה הזאת אני לא 100 אחוז אז אני מתנצל מקווה שעזרתי
×
×
  • תוכן חדש...