Jump to content

eilons100

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eilons100

  1. זה מרתיח. מכיון, שבאמת כמעט לא השתמשנו בכורסא והיא במצב נורא. האם באמת אין איזה גוף צרכני שאפשר להתלונן על המצב, מכיון שלפי דעתי זה לא סביר שהכורסא הגיע למצב כזה.
  2. שלום רב לכולם, רכשתי כורסאת עיסוי של אמריקן קומפורט לפני כ 5 שנים בשנת 2008. בקושי השתמשנו בכורסא והעור של הכרוסא מתקלף בצורה יוצאת דופן ולא הגיונית לטעמי. כשדיברתי עם השירות לקוחות של אמריקן קומפורט הם בישרו לי שעלות החלפת חלקי העור הפגומים היא 1200 שקל (אחרי 20 אחוז הנחה.)יש לציין שאחריות על חלקי העור בכורסא הינו לשנה בלבד, אך עדיין לא ציפיתי שאחרי 5 שנים הכורסא תראה ככה. האם זה הגיוני שהוצאתי סכום של כ 11,000 שקל ואחרי 5 שנים אני צריך להוציא עוד 1200 שקל על כורסא שבקושי שומשה ? (אגב הפגמים נוצרו כבר לפני למעלה משנה. האם יש איזה גוף צרכני שאליו אפשר להתלונן על הטיפול שלפי דעתי לא מספק בכלל או שבגלל שעברו 5 שנים אין לי מה להתלונן בכלל? נ.ב מצ"ב תמונות הכורסא
  3. לנו היו 4 מכוניות במוו בו זמנית: x 5 ,750li ,ושני 318.. היום אין לנו כלום השרות שלהם כל כך גרוע שזה מדהים לפחות 5 דרגות מתחת למרצדס. אאמן לנו כוונה לחזור לשם! אודי היום זה יותר מתאים
  4. שלום, לפי מה שאני יודע הגז במערכת הוא גפ"ם, השאלה שלי היא האם יש מערכת(או אמורה לצאת בעתיד הקרוב) שעובדת על גז טיבעי שנחשב בטוח יותר?
  5. שלום חברי הפורום היקרים, אני מעוניין לייבא מאירופה מערכת איתור אשר יש בה מקום להכניס כרטיס סים כדי לקבל הודעות סמס ולדעת כל רגע היכן המכשיר נמצא, האם יש מס קנייה על ייבוא מוצר זה ? אני יודע שמכס אין כי זה מיובא מאירופה אבל השאלה היא לגבי מס קנייה וכמה אחוז מס אני יצטרך לשלם בסופו של התהליך? תודה רבה אילון
  6. שלום לכולם, אני מחפש htc one x או גאלקסי 3 . נא לשלוח הודעות בפרטי.
  7. מתוך אוסף של Segalovich BASE Vol.13 תהנו
  8. יש גם את תחנת הדלק נעמן בקריות שעולה שם פחות מ8. אבל המטרה של הפרויקט הינו לקבל את המחיר הטוב ביותר שאפשר,אל תשכח שגם הדברים מסביב שנותנים זה כסף, לדוגמא הנחה ב"ילו" הנחה בשטיפת רכב וכו'. סך כל המטרה של הפוריקט זה לא לחפש את התחנה הזולה ביותר אבל שלא נגישה לרוב האנשים, אלה למצוא את החברת תדלוק שנגישה כמעט לכולם וממנה לקבל את המחיר הטוב ביותר שאפשר.
  9. כבר התחלתי לדבר עם חברות הדלק, נכון לרגע זה פז הציעה לי כרטיס תדלוק שנותן 5 אחוז הנחה ב"ילו", שטיפה פנימית+ חיצונית ב35 ש"ח, 17 אגורות הנחה מהמחיר המלא (שזה אומר לתדלק שירות מלא לשלם עצמי). דור אלון כרגע הציעו לי 18 אגורות הנחה מהמחיר המלא. עדיין לא דיברתי עם סונול ,תן ,דלק וכו'
  10. כמובן שבכל אחד מהשלבים לפתיחת הקבוצה הצרכנית אני לא צריך שום פרטים מזהים שלכם. כרגע אני רק מעוניין בכמות האנשים כדי שיהיה אפשר להתמקח עם חברות הדלק.
  11. שלום לכולם, אחרי שראיתי לאן הגיעו מחירי הדלק ישבתי וחשבתי איך אפשר להוזיל עלויות. חיפשתי אולי להיות חבר מועדון כולשהוא שקשור לחברת תדלוק, כך שאוכל לקבל הנחה סבירה. אך כאשר לא מצאתי כזאת, החלטתי שאני יקים קבוצה של אנשים כמוני שרוצים דרך להוזיל את מחיר הדלק בשבילם. אני מעוניין לדעת מי מעוניין להצטרף ליוזמה שלי, מי שכן יכול לשלוח לי הודעה פרטית או להגיב פה. כמובן שאשמח לכול עזרה אפשרית בתכנון הדבר עם מישהו מוכן לעזור. וכול התקדמות בפוריקט יפורסם פה בשרשור הזה. תודה רבה לכולם אילון.
  12. מצטער על ההקפצה של השרשור, אבל בגלל שהוחלט בממשלה והמל"ג אישר את הצטרפותה של מכללת לאריאל להיות אוניברסיטה. ובעקבות יום פתוח שהיה היום באריאל חוזרת התלבטות על האם ללמוד הנדסה באריאל, מה אתם אומרים עכשיו שהסטטוס שלה השתנה ממכללה לאוניברסיטה, האם עדיין אתם לא ממליצים ללמוד הנדסת בניין/ מכונות באריאל?
  13. מפרסם בשביל אחות של חברתי. אני מוכרת את היונדאי אקסנט הנהדרת שלי עקב רצון לשדרוג. היונדאי שנתון 97, נפח מנוע 1500 , ידני, צבע כסוף. הרכב במצב מכני נהדר, 220000 ק"מ. הרכב נוח, חסכוני בדלק, באמת רק למלא דלק וליסוע, הרכב אצלי כבר 3 שנים ואני מאוד אוהבת את האוטו. מחיר מבוקש: 3750 ש"ח. טלפון: 0547433883 אילון
  14. מישדהו מכיר את אחד מהמקומות הבאים:סילבר ספא בתל אביב, טיטאניק ספא ראשון לציון, ספא LUXOR, מעיין הנעורים בישוב נווה ימין, מגע של מלאכים בחיפה האם מישהו היה באחד מהם ויכול לתת המלצות או דעות על המקום
  15. שלום רב ברצוני לקחת את בת זוגתי לספא, ומכיוון שאני חייל ואין לי את הממון הנדרש כדי לשלם מחיר מלא על הספא, מצאתי דיילים טובים למכוני הספא הנ"ל: סילבר ספא בתל אביב, טיטאניק ספא ראשון לציון, ספא LUXOR, מעיין הנעורים בישוב נווה ימין, מגע של מלאכים בחיפה. אשמח אם תעזרו לי לבחור את הספא הטוב ביותר והרומנטי ביותר לזוג. כמו כן אם יש לכם רעיונות לאופציות נוספות לזוג התקציב המרבי הוא כ 400 ש"ח ועדיפות איזור המרכז או חיפה.
  16. אני גם מתלבט בערך באותו עניין, אני גם על סף שיחרור מצה"ל רק שאני רוצה ללמוד הנדסת בניין ודיברו איתי ממכללת אריאל, והם אמרו שבקיץ הקרוב הם הופכים לאוניברסיטה האם מישהו יכול לשפוך קצת אור על העיניין. ואם באמת הם הופכים לאוניברסיטה אז מכול מה שהבנתי ממכם אז לא משנה אם אני הולך ללמוד שם או בבן גוריון מבחינת קבלה לעבודה למדתי באוניברסיטה ?
  17. שלום רב, ברשותי רכב מסוג שברולט אפיקה גרסת LT-X שנת 2009. אני מעוניין להחליף את הרדיו המקורי שבא עם הרכב, למסך התקציב הינו כ4500 שקל(לא כולל התקנה) הדרישות: א. מסך 7 אינטש' ב. מערכת ניווט מובנת במכשיר. ג. דיבורית בלוטוס מובנית עם אפשרות חיוג מהמכשיר. לא דירשה אבל אם אפשר אז שהמכשיר יוכל להתחבר לשלט שבהגה. בתודה, אילון.
  18. צודקים אני היה יותר מדויק הקריטריונים שלי הם: 1.הנאה מהנהיגה 2.פוזה 3.מהירות קו ישר השנתונים זה מ2008 ומעלה. השירוקו זאת אפשרות שלא חשבתי אליה ואני יבדוק אותה. בנתיים מישהו יודע יותר פרטים על ה318 שנת 2009 כמו איך ההנאה מהנהיגה ברכב זה, האם הוא מרגיש חלש , או התנסה בכללי בנהיגה עליה ויכול לרשום רשמים מהנהיגה?
  19. כרגע יש לי מרצדס clk שנת 2000 ואני חושב להחליף אותה, ומוכן להשקיע עד 200K על רכב ספורטיבי. האופציות שבדקתי הם : 1.אלפא רומיאו gt (יד שניה)מודל 2009 2.0- רכב יפה והכול אבל ,מבדיקה באינטרנט ראיתי שהמנוע בעיתי אז אולי נרד ממנו. 2.במוו סדרה 3 (יד שניה)2009 318 -הרכב מדהים יפה אבל 4 דלותות ולא נראה כול כך ספורטיבי. האם יש לכם רכבים האחרים שאפשר להוסיף ? ומה אתם אומרים על הרכבים האלה מה עדיף האלפא או הבמוו. בתודה אילון
  20. [email protected] תודה רבה!
  21. חיפשתי ולצערי הרב לא מצאתי. וגם בספר רכב אני לא מצליח לקרוא כי הוא בגרמנית(הרכב מיבוא)
  22. שלום רב לכולם. יש לי מרצדס clk שנת 2000, ויש בה את המערכת המקורית שבאה איתה, השאלה שלי היא כיצד אני יכול לבטל את הRDS,מכיון שכול כמה זמן גם אם אני שם על דיסק, המערכת פשוט עוברת לאיזה תחנה בערבית. בתודה אילון
  23. eilons100

    אור .ס. - החלמה מהירה!

    החלמה מהירה.
×
×
  • תוכן חדש...