היתה לי את ה1.6 C4. אני חייב לציין שהאוטו נחמד והכול , אבל הביצועים על הפנים. כול פעם שאני מאיץ, אז לוקח לה שנייה או שנייים להתחיל להגיב. וגם כשהיא מאיצה , אז באיזשהוא שלב אני מרגיש, כאילו נגמר לה הכוח להאיץ. אבל חוץ מהביצעים אוטו באמת טוב. אני ממליץ אם אתה הולך על זה על C4 2.0 כי לפי מה שאני הבנתי, הגרסה הזאת יותר טובה.
לפני 3 שנים היתי בהולנד, וחיפשתי "בנרות" מוזיאון רכב. אך לצערי, היה אחד שאמרו שיש, אבל כשהגענו אמרו שהוא נסגר לפני שנה. ובקיצור אין לפי מה שידוע לי מוזיאון רכב בהולנד. אבל היתי במוזיאון בבריסל ממולץ בחום לבקר שם מבחר גדול של מכוניות עתיקות. ואם זה יעזור זה מול המזיאון לכלי נשק עתיקים וחדשים שלזה אתה גם יכול ללכת.
עדיין לא נהגתי בו ברבה, אבל ממה שעד עכשיו נהגתי, הוא הרבה יותר כיף לנהיגה ונוח מהסיטרואן C4 שהיתה לי.
אך הברקסים קשיים בהרבה מהסיטרואן וצריך זמן להתרגל אליהם. אבל חוץ מזה רכב מדהים. ודרך עגב קנית את גירסת הספורט
היה לנו גרנד צ'ירוקי מודל 2004, הוא לא אמין בכלל. היה לנו הרבה תקלות איתו . והכי גרוע זה התצרוכת דלק, שהיא ממש אבל ממש גרועה. אבל אני חייב לציין, שהוא מאוד מפואר ונוח, אבל התקלות, הם מה ששברו אותנו, ולבסוף החלפנו את האוטו.
כמו נגיד המדבקה הנ"ל http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1127412/349455/5/@@/media
אם אפשר אז באותו סגנון של המדבקה שבקישור ואם אפשר בבקשה גם איפה נמצאת החנות שאפשר לקנות בה את המדבקות האלה
בתודה :אילון
הסכום שאני יכול להשקיע זה עד 1200 שקל (לא ניתן לחרוג יותר מזה) יש לי כבר רדיו דיסק טוב של פיונר ואני צריך 4 רמקולים ו2 טיוטרים 6.5 אינטיש ואפשר גם מגבר אבל רק אם זה עדיין היה ב1200 שקל תודה רבה לעונים
מצאתי 2 רמקולים של רכב בבית ואני רוצה לדעת האם אפשר לשמוע איתם כאילו בבית בלי קשר למכונית לחבר למערכת סטראיו או לא יודע ומצאתי עם זה את כול החלקים אז מישהו יכול בבקשה להסביר לי (אם זה אפשרי) איך אני מחבר את זה ושומע בMP3 או סתדם דיסקים
בתודה אילון