Jump to content

eilons100

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eilons100

  1. מאיזה אתר אתם מורידים את טופ גיר לביטורנט?
  2. eilons100

    סיטרואן C4

    היתה לי את ה1.6 C4. אני חייב לציין שהאוטו נחמד והכול , אבל הביצועים על הפנים. כול פעם שאני מאיץ, אז לוקח לה שנייה או שנייים להתחיל להגיב. וגם כשהיא מאיצה , אז באיזשהוא שלב אני מרגיש, כאילו נגמר לה הכוח להאיץ. אבל חוץ מהביצעים אוטו באמת טוב. אני ממליץ אם אתה הולך על זה על C4 2.0 כי לפי מה שאני הבנתי, הגרסה הזאת יותר טובה.
  3. תתחדש, אחלה אוטו. והשילוב של הכחול כהה, והלבן נראה לי קטלני. תהנה.
  4. איזה תוספות הוספת לפאביה?
  5. rs תתחדש על הרכב, לפי דעתי עשית את הבחירה הנכונה אני אישית מאוד מרוצה מהרכב. הנאה מהנהיגה מובטחת. תתחדש
  6. לפני 3 שנים היתי בהולנד, וחיפשתי "בנרות" מוזיאון רכב. אך לצערי, היה אחד שאמרו שיש, אבל כשהגענו אמרו שהוא נסגר לפני שנה. ובקיצור אין לפי מה שידוע לי מוזיאון רכב בהולנד. אבל היתי במוזיאון בבריסל ממולץ בחום לבקר שם מבחר גדול של מכוניות עתיקות. ואם זה יעזור זה מול המזיאון לכלי נשק עתיקים וחדשים שלזה אתה גם יכול ללכת.
  7. תתחדש על הרכב. הויא פצצה לא נורמאלית. תהנה
  8. דבר ראשון תודה רבה לכולם. האוטו עושה (לפי נתוני יצרן) מ0-100 ב11.5 שניות. מנוע 1.6. 105 כ"ס . 4 צילנדרים. ו6 הילוכים טיפטרוניק .
  9. דבר ראשון תודה לכולם. המנוע זה 1.6 טיפטרוניק יש לו דווקא כוח למנוע הזה. הררכב עולה 107K בלי תוספות ועם כול מה שהוספנו בערך 120K
  10. תודה רבההה
  11. עדיין לא נהגתי בו ברבה, אבל ממה שעד עכשיו נהגתי, הוא הרבה יותר כיף לנהיגה ונוח מהסיטרואן C4 שהיתה לי. אך הברקסים קשיים בהרבה מהסיטרואן וצריך זמן להתרגל אליהם. אבל חוץ מזה רכב מדהים. ודרך עגב קנית את גירסת הספורט
  12. גם אני מתחדש בפאביה ספורט והיא אמורה להגיע ב3 למרס צבע שחור וגג לבן
  13. היה לנו גרנד צ'ירוקי מודל 2004, הוא לא אמין בכלל. היה לנו הרבה תקלות איתו . והכי גרוע זה התצרוכת דלק, שהיא ממש אבל ממש גרועה. אבל אני חייב לציין, שהוא מאוד מפואר ונוח, אבל התקלות, הם מה ששברו אותנו, ולבסוף החלפנו את האוטו.
  14. צודקים אני מצטער אני גר בחדרה אם מישהו מכיר בחדרה חנות או בחיפה אז אני הודה לו אם הוא יוכל להגיד לי איזה חנות ואיפה היא נמצאת
  15. כמו נגיד המדבקה הנ"ל http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1127412/349455/5/@@/media אם אפשר אז באותו סגנון של המדבקה שבקישור ואם אפשר בבקשה גם איפה נמצאת החנות שאפשר לקנות בה את המדבקות האלה בתודה :אילון
  16. eilons100

    מוזאוני רכב בצרפת

    אנחנו נהיה באזור פריז והאם המוזיאונים שאמרתם זה של מכוניות חדשות או ישנות
  17. תכתבו אם אתם מכירים ואם אתם יודעים גם בבקשה את הכתובת בצרפת
  18. תגידו אתם יודעים איפה נמצאים המוזאונים רכב ותעופה , רוסו ביאנקו ואם זה קרוב למוזיאון של מרצדס?
  19. אני מדבר על מכוניות חדשות, ישנות, מפעלים שאפשר לבוא לראות, או סתם אם מישהו היה שם ויוכל להמליץ - אני אודה לו מאוד.
  20. איזה תחנה מרכזית?
  21. חחחח נכון סליחה התכונתי לרמקולים 6.5 אינטיש והאם יש משהו מסוים שאתם ממליצים לי שכדאי לי כאילו מערכת רמקולים ?
  22. הסכום שאני יכול להשקיע זה עד 1200 שקל (לא ניתן לחרוג יותר מזה) יש לי כבר רדיו דיסק טוב של פיונר ואני צריך 4 רמקולים ו2 טיוטרים 6.5 אינטיש ואפשר גם מגבר אבל רק אם זה עדיין היה ב1200 שקל תודה רבה לעונים
  23. סליחה על הבורות אבל מזה אוהם? ויש לי מערכת סטריאו שהיא די ישנה אז יש לה ת4 אוהם האלה?
  24. הרצתי על המילים"חיבור רמקולים של רכב בבית" ולא מצאתי כלום אז יש מילה אחרת שבא אני כן ימצא? בתודה אילון
  25. מצאתי 2 רמקולים של רכב בבית ואני רוצה לדעת האם אפשר לשמוע איתם כאילו בבית בלי קשר למכונית לחבר למערכת סטראיו או לא יודע ומצאתי עם זה את כול החלקים אז מישהו יכול בבקשה להסביר לי (אם זה אפשרי) איך אני מחבר את זה ושומע בMP3 או סתדם דיסקים בתודה אילון
×
×
  • תוכן חדש...