בתור בעלים לשעבר של C4 (מנוע 1.6 ), ובעלים בהווה של הסקודה הפאביה. אני מעדיף בהרבה את הסקודה. הסקודה נוחה יותר , מהירה יותר ומרגישה איכותית יותר. לא נסעתי, ולא בדקתי, אף פעם את הI30 לכן, אני לא להשוות בין הפאביה ליונדאי. אבל אני חושב שהפאביה עדיפה על הסיטרואן.