Jump to content

eilons100

  • הודעות

    99
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eilons100

  1. eilons100

    קיבלתי PAJERO חדשה!

    ווואלה נראה רכב מדהים. ולפי מה אתה אומר יש לו גם יכוולות מדהימות, ובסיכום ובמילה אחת, מדהים.
  2. eilons100

    קיבלתי PAJERO חדשה!

    לא חבל על האוטו? בתמונה האחרונה נראה כאילו הגחון קיבל מכה רצינית.
  3. eilons100

    [חדשות רכב] NEW IBIZA CUPRA..

    הרכב נראה יפה מעניין כמה הוא יעלה.
  4. פיג'ו 206 רנו קליאו יונדאי גטס דיהטסו סיריון
  5. אני אף פעם לא נסעתי על לנד קרוזר אבל כן על טוארג(שלפני המתיחת פנים). אני יכול להמליץ לך בחום לקנות את הרכב. זה רכב מדהים יחסית הוא לא צורך הרבה דלק, הוא מאוד נוח, מהיר מאוד(לא יודע כמה המתחרות מהירות). ומבחינת איבזור בסכום של עד 500K לא תהיה בעיה להגיע לרמת איבזור גבוהה, אבל רק תזכור אם אתה מוסיף תוספות מקומיות, תבקש ש CLAS-A יתקינו אותם.
  6. זאת החלטה קשה, אבל נראה לי שאני הולך יותר לכיון הפסיכומטרי. אז תודה לכול העונים. אילון
  7. דבר ראשון תודה לכולם על התשובות. דבר שני, אני לא יודע מה אני רוצה מכינה או פסיכומטרי, אני שואל מה אתם חושבים שכדאי לי לעשות בזמן הזה ,מכינה או פסיכומטרי?
  8. אז מה עדיף לעשות את הפסיכומטרי עכשיו או אחרי הצבא?
  9. Nakamichi מצטער אבל כנראה שלא הסברתי את עצמי מספיק טוב. לא התכונתי למכינה בשביל לשפר בגרויות, אלה התכונתי למכינות לפני הצבא של דתיים-חילונים או סתם מכינות קדם צבאיות רגילות לא מכינות לשיפור בגרות.ודרך עגב אם אני יחליט על פסיכומטרי איזה מהקורסים הכי טוב ללמוד(יואל גבע, קידום וכו')?
  10. מצב הבגרויות שלי בנתיים הוא מעולה. אני עדיין לא יודע ציונים אחרונים אבל יש לי ממוצע גבוה. אני לא יודע מה אני רוצה ללמוד, אבל אני כן יודע שאני רוצה ללמוד באוניברסיטה משהו. אני לא יודע אם אני צריך מכינה ואני לא יודע איך אפשר לדעת אם אני צריך מכינה.
  11. שלום אני סימתי כיתה י"ב והתאריך גיוס שלי הוא במרץ. לכן, חשבתי מה לעשות בכול הזמן שנשאר לי עד הגיוס. וכמו שאני רואה את זה יש לי שתי אפשרויות, אחת לעשות פסיכומטרי. והשניה מכינה קדם צבאית. מה אתם חושבים שעדיף לעשות עכשיו, את המכינה הקדם צבאית ואז אחרי הצבא לעשות פסיכומטרי, או שעכשיו לעשות פסיכומטרי וזהו?
  12. אני חייב לציין שבסוקדה שלי, התקנו בתקנה מקומית לא מעט דברים, והתקנה היתה מעולה. אבל ביקשנו בפרוש שA-CLASS (המתקינים של אודי ) ירכיבו לנו את התוספות ואני מאוד מרוצה מהתוצאה.
  13. אני דווקא לא סתרתי את עצמי. אם יש לך כלב אתה בטוח יודע, שלא משנה כמה תשמור אליהם תמיד היה את האחות שלך שתפתח את הדלת, והכלב ישר ירוץ ויצא או מישהו ידפוק בדלת תפתח לו את הדלת והוא פשוט ירוץ. אז לא משנה כמה תשמור אליהם הם תמיד יברחו. ולא רק זה אלה אצלי בבית עשינו גדר מיוחדת לכלב שמקצה לו שטח משלו בלי גישה לשער של הגינה וזה סגור תמיד רק שלפני חודש מישהו פתח ולקח את הכלב אז אני מחפש דרך שאם יגנבו אני יוכל למצוא אותו. וברמת העיקרון אין כמעט אפשרות שהכלבים יברחו אבל זה אמצעי הגנה למקרה וזה יקרה.
  14. אני שומר אליהם מאוד טוב. אבל קורה לפעמים והם בורחים, כי מישהו לא סגר את השער. וגם לפני כחודש גנבו את אחד מכלבי, ומאז החלטתי שזה הפיתרון היחיד, שדרכו אפשר היה למצוא אותם.
  15. ויש בתוכנה הזאת מפות של הארץ?
  16. תודה רבה לכל העונים, כנראה שנלך על המוצר הזה: http://www.roameoforpets.com .
  17. הרגתם אותי מצחוק . "אבל אמא היו עוד הרבה מכונית למה דפקת דווקא את שלי" חחח
  18. eilons100

    הכוונה לשירות צבאי

    מתעלק על השירשור. מישהו יודע אם אני יכשאל ביארפא ב'(טייס). אז אני יוכל להיות משהו אחר בחיל אוויר? כי במנילה, הם לא נתנו לי חיל אוויר, אבל אני עדיין לא עשיתי יארפא ב' .
  19. יש לי 2 כלבים, אחד בוקסר והשניה בוקסרית מעורבת. אולי אחד מכם נתקל בחנות שמוכרת GPS לכלבים(כדי שאם הם בורחים, ניתן היה למצוא אותם בעזרת זה)? ואם למישהו מכאן יש אחד לכלבו מאיפה הוא הביא אותו? והאם נראה לכם ש http://www.roameoforpets.com/ יעבוד בארץ? תודה רבה לעונים. אילון.
  20. תמונות באמת קשות. יהי זיכרם ברוך.
  21. יש את המוסך של פ'גו וסיטרואן בחדרה, באזור התעשיה הדורמי. רחוב: המסגר 4 שם המוסך: יורומוטורס. אני טיפלתי שם בסיטרואן C4 שהיתה לי, ולפי דעתי המוסך טוב ,אבל אני לא יודע מחירים, כי אצלי הכול עדיין היה באחריות.
  22. יש כבר אתר שאפשר להוריד ממנו את התוכנית שהיתה אתמול?
  23. eilons100

    x5 או x6?

    הX6 ,לא יותר מאובזר מהX5, ההבדל בין שניהם הוא מנועים וחיצוני. החלק הפנימי, אותו דבר בדיוק. הX6 עולה יותר בגלל המנוע, ובגלל כול החלק החיצוני, שהוא יותר יפה.
  24. בתור בעלים לשעבר של C4 (מנוע 1.6 ), ובעלים בהווה של הסקודה הפאביה. אני מעדיף בהרבה את הסקודה. הסקודה נוחה יותר , מהירה יותר ומרגישה איכותית יותר. לא נסעתי, ולא בדקתי, אף פעם את הI30 לכן, אני לא להשוות בין הפאביה ליונדאי. אבל אני חושב שהפאביה עדיפה על הסיטרואן.
×
×
  • תוכן חדש...