-
הודעות
99 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי eilons100
-
מה התקציב שלכם לטיול? אתם מתכננים על מלונות גסט האוס או מה? המלצות כלליות שאני ממליץ: רק בביגין לעשות קניות (יש שם את סילק מרקט גדול ומלא תיירים אבל אנחנו פחות אהבנו ויש את יאשו מרקט קניון חיקויים ענק מחירים טובים חייבים להמתקח ואיכות יחסית טובה) . כמה זמן אתם מתכננים להישאר בכל מקום?
-
מה שאתה צריך לעשות זה ללכת לרופא משפחה להגיד לו בדיוק מה שאמרו לך שצריך לאבחון (שזה כמה כדורי ריטלין) הרופא יתן לך מרשם למקסימום 10 כדורים ואז אתה צריך ללכת לבית מרקחת לקחת את הריטלין חשוב מאוד כשאתה מגיע לקחת אתה מרגיש כאילו השב"כ חוקר אותך אתה צריך להביא איתך מרשם רופא(את כל הטפסים שהוא הביא לך) ת.ז או רישיון. באבחון מה שעושים לך זה שלב ראשון שמים אותך מול מחשב שמשגע אותך איזה חצי שעה שעה ולאחר מכן אתה ממתין עד שאומרים לך אם אתה צריך לעשות גם את השלב השני ואם כן אתה לוקח את הכמות של הריטלין שהרופא אמר לך ועושה את אותו דבר כמו שעשית בשלב הראשון. ולאחר שזה מסתיים אתה מחכה להוראות לסיום. סך הכול אבחון קצת מציק אבל זה מה שיעזור לנירולוג שלך להבין יותר מי אתה ומה מפריע לך וכמה זה חמור.
-
המכון עצמו פחות משנה היכן אתה עושה או מה שם המכון אלה מה שיותר חשוב ובמיוחד לך שאני מניח שאתה תרצה לקבל הקלות בעתיד וגם כדי שתוכל לקבל את האישור לריטלין או דומיו זה האבחון שאתה עושה היום בשוק ישנם 2 אבחונים עיקריים(לפחות אלה ה 2 עיקריים שאני מכיר) והם איבחון TOVA ו MOXO. אני עשיתי TOVA לכן אם תרצה יותר פרטים אז רק תשאל. לא מכון "טובה" אלה אבחון "טובה". אני גם כמוך תמיד שוכח דברים שאני רוצה ולא מרוכז בעליל , יש לי טיפ קטן שעוזר לי הרבה כדי שאני לא ישכח אני תמיד שם בפלאפון שעון מעורר ל 5 דקות לפני היציאה עם רשימה של כל הדברים שאני צריך להביא שם הכול בשקית ניילון של סופר ואז קושר את השקית למפתח של האוטו כדי שבוודאות לא אשכח כלום.
-
v.michael אם אתה לא מעוניין בלימודים אלה רק באבחון לקשב וריכוז אני ממליץ לך לקבוע תור לנירולוג מקופת חולים שלך ובאותו זמן לברר מול המזכירות אם אתה זכאי לסבסוד של האבחוןץ האבחון שבדרך כלל עושים זה אבחון "TOVA" לכן לא באמת משנה היכן תעשה אותו באיזה מכון כי זה רק תוכנת מחשב שבודקת אותך. ואם זה מסובסד על ידי הקופת חולים תלך למכון שהם ישלחו אותך. כמו כן אל תשכח שיכול להיות שיש בעיה בנהיגה תחת השפעת ריטלין מכיוון שהוא סוג של "סם".
-
מאוד מומלץ שנירולוג יקבע לך את המינון מכיוון שהם בודקים גם מצב רפואי לפני שהם נותנים מרשם לריטלין (אחד מתופעות הלוואי של ריטלין קונצרטה וכו' זה שהם מגבירים את קצב הלב לכן הוא לא מתאים לכולם ולא בכל מינון) . ולמרות מה שרשמתי בסעיף בשורה הראשונה ממה שאני ראיתי על עצמי לאחר שהם ראו שאני יכול מבחינה רפואית לקחת ריטלין וקונצרטה אז הם "ניחשו" את המינון ככה עד שהגענו למינון שמשפיע עלי בצורה מיטבית. אני מבין ללבך חבר זה חלק קטן מהדברים שאנחנו האנשים בעלי הפרעות קשב וריכוז חווים .המלצה שלי לעולם אל תתיאש ואל תתן להפרעת קשב וריכוז למנוע ממך לימודים(במידה ואתה רוצה ללמוד מקצוע מסוים) אני באמת ממליץ לך לעשות איבחון רציני ומקיף גם ללקויות למידה וגם להפרעות קשב וריכוז. ולהתיעץ עם נירולוג שיתאים לך את התרופה שתעזור לך. כמו כן אם אתה רוצה המלצות למקומות מומלצים לפסיכומטרי ללקויות למידה או יעוץ בעניין בחירת אבחון מתאים או בעניין הגשת בקשות להקלות לפסיכומטרי או למקום הלימודים אשמח לעזור(יש לי לצערי המון ניסיון ). עכשיו לשאלות ששאלת. שאלה ראשונה- אני מבין שעברת את גיל 18 לכן קופות החולים לא תממן את האיבחון שלך אבל אולי היא כן תממן חלק ממנו תבדוק עם קופת החולים שלך האם הם ממנים או לא. שאלה שניה- זה תלוי באזור מגורים שאתה גר. ובאיזה אבחון אתה מעוניין.
-
אני מאובחן מגיל מאוד צעיר כבעל הפרעות קשב וריכוז ועוד דברים שבדרך כלל מתלווים לזה ( לקויות למידה ) . אני כבר שנים לוקח ריטלין ולאחרונה עברתי לקונצטרה 54. אני באמת ממליץ לך ללכת לעשות איבחון "טובה"( שזה גם יעזור לך לקבל הקלות במבחנים ) .ולאחר האבחון חובה ללכת לנירולוג כדי שיוכל לאבחן את מצבך ויתאים לך את התרופה הטובה ביותר. מבחינת ההשפעה של הריטלין הוא באמת חזק מאוד משפיע מהר וגם נעלם מהר אני לפני שהתחלתי להשתמש בקונצרטה לקחתי 4 כדורים של ריטלין בפעם אחת וזה השפיע לגג 3 שעות. מבחימת תופעות לוואי כל התופעות לוואי שיש לי בזמן שימוש בתרופה נעלמות לאחר שפגה ההשפעה. וממש לא נראה לי שאפשר להתמכר לזה . כמו כן אם יש לך שאלות נוספות אשמח לעזור.
-
לא בשבילי. מחפש עבודה: מהנדס תעשיה וניהול בוגר אוניברסיטת אריאל עם ציונים טובים. הוא אדם שמסור לעבודה, לא עצלן לעולם לא מקטין ראש. מחפש עבודה בתחום. זמינות מידית. מתגורר בפתח תקווה . אך בעל רכב ונייד לכל אזור המרכז. שם גיא. מספר טלפון: 0545766767
-
ברשות פותח השרשור אני מנצל את השרשור. האם אתם מכירים אתר המאגד את כל מבצעי הבלאק פראידי?
-
חברי הפורום היקרים, אז אני מבין שמה שמומלץ זה נייד אולטראבוק. עשיתי מחקר קטן ומצאתי כמה אופציות אפשריות בתקציבים שלי אם אתם מכירים asus ZENBOOK ו acer s7 וכמובן המאק . האם יש עוד אופציות אפשריות? הסיבה האמיתית שכל כך חשוב לי עכשיו מחשב נייד חזק זה מכייון שאני רוצה שהמחשב יחזיק איתי לכל שנות התואר ועדיין יכול להריץ את כל התוכנות האפשריות שדרושות להנדסת מכונות. כמו כן לאלו שלמדו הנדסה האם יש מקצועות שמצריכים כתיבת מילים רבות במהלך השנה הראשונה של התואר ? תודה רבה אילון
-
דבר ראשון תודה רבה לכול העונים על ההמלצות. חשבתי לאחר המלצתכם על דחיית קניית המחשב נייד וזאת הבחלט אפשרות אבל כאן יש לי התיעצות נוספת איתכם. אני בעל לקויות למידה, ואחד מלקויות הלמידה שלי זה דיסגרפיה מי שלא מכיר דיסגרפיה מתבטאת בכתב לא קריא ואצלי הוא לא קריא לחלוטין עד למצב שאני לא מבין מה אני רשמתי. אבל מספרים מבינים מה רשמתי. עכשיו אני בטוח שיהיה קורסים בהם אני יצטרך לרשום גם מילים ופה אני יהיה זקוק למחשב נייד על מנת שאוכל בעתיד לחזור על החומר. האם בסמסטר הראשון יש קורסים שהם קורסים שבהם אצטרך לרשום הרבה מילים? או שעדיף לי בכל זאת לקראת הסוף לצלם ממישהו את המחברת? ונחזור לעניין המפרט של המחשב גודל מסך האמת לא משנה לי בכלל זאת לא פונקציה עבורי. והאם כרטיס מסך מובנה של אינטל יכול להתמודד עם תוכנות כגון SolidWork ?
-
האם יש לכם רעיון למחשב אשר מתאים למפרט שאני רוצה? או שאתם יודעים על מחשב בעל מפרט דומה שאמור לצאת בקרוב?
-
קודם כל תודה על התשובות.התקציב הוא של כ 1500 דולר עם אופציה לחריגה. כמו כן עם ירכש בארה"ב לא זקוק לחברת שילוח ישראלית, מכיון שיש קרובים שמגיעים ממש עוד מאט לארץ משם.
-
שלום רב אני מחפש לרכוש מחשב נייד לקראת השנה הראשונה ללימודי הנדסת מכונות. את המחשב אני מתכוון לא לרכוש בארץ, אלא בארה"ב או כל מדינה שניתן לבצע משלוח לישראל(לכן חשוב אחריות בינלאומית). המפרט שאני מועניין בו הוא מעבד דור רביעי (i5/i7) מסך fhd זמן סוללה של לפחות 6 שעות וכונן קשיח מסוג ssd כרטיס מסך חיצוני. איזה מחשב מומלץ?
-
האם למישהו יש רעיון למחשב מתוצרת סמסונג או asus בעל סוללה חזקה ושיתאים לכל תקופת הלימודים?
-
שלום רב לכל חברי הפורום הנכבדים, אני מתחיל ללמוד באוקטובר הנדסת מכונות ואני זקוק למחשב נייד ללימודים, אני כרגע בבנגקוק תאילנד וראיתי למכירה מחשב נייד של חברת vaio דגם svp13215shs ב38000באט שזה בערך 3800שקל, האם המחשב מומלץ האם אתם מכירים דגמים נוספים מומלצים עם סוללה ומפרט יחסית חזק בטווח המחירים הללו? תודה אילון
-
אני עם אותה בעיה בידיוק. עשיתי שחזור להגדרות יצרן שפתר את הבעיה לכמה ימים אך הבעיה חוזרת על עצמה. כמו כן המכשיר שלי נקנה בפולין. הבעיה אולי זה הרום של המכשיר וצריך להחליף רום, או שאין מנוס וחייבים לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה?
-
תקציב עד 1000 שקל,אני יקנה את המכשיר בסין ,והרשת הסלולרית שלי בארץ היא אורנג. גודל מסך לא חשוב לי אלה שהמכשיר יהיה כמה שיותר איכותי וטוב.
-
מנצל את השרשור, אני טס עוד 10 ימים לסין,איזה מכשיר סיני איכותי מומלץ לקנות שם שיהיה טוב גם לארץ?
-
חברים אני מודה לכם מאוד. לאור כל העצות שנתתם, נראה לי שאני באמת ילמד הנדסת מכונות, ואז אם אני עדיין יתעניין בתחום אני יעשה תואר שני בהנדסה ביו רפואית . אך עכשיו התלבטות היא או הנדסת מכונות או אזרחית.
-
שוב תודה רבה לכול העוזרים, sperial האמת שחידשת לי חשבתי שזה הסכם הדרוש להשנה, אם כך הגיש מועמדות וונראה אם נצליח. האמת ש davemustaine87 ו locus בילבלתם אותי מאוד, האם באמת מהנדס מכונות עושה עבודה דומה למה שעושה מהנדס ביו רפואי? וראיתי באינטרנט שהמון לומדים תואר שני מכיוון שהם לא מצאו עבודה בתחום, האם גם היום זה אותו מצב? האמת הרגש אומר לי ללכת על הנדסה ביו רפואית אבל זה מכיוון שאני יותר מידי פנטזיונר, כלומר הרצון שלי הוא ללמוד 4 שנים מהנדס ביו רפואי ולהמשיך בתוכנית של ללמוד 4 שנים נוספות ולסיים רפואה, ומשם כל האופציות פתוחות עבורי. אך כמו שלמדתי עד כה בחיי הקצרים, לא תמיד הדברים קורים כמו שדמיינו ותכננו לכן המוח אומר שעדיף ללמוד הנדסה מכנית או אזרחית שבמקצועות אלו העתיד "בטוח יותר". ובגלל זה השאלה האמיתית היא האם ללכת עם הלב או עם המוח
-
תודה רבה לכולכם על התשובה. אני יכול להתקבל בטכניון רק להנדסה אזרחית , בתל אביב אני מתקבל למכונות ולביו רפואית. עכשיו התלבטות קשה כי כמו שאמרתם התואר בביו רפואית הינו תואר קשה ואני חושש שלא רק שאני "אקרע" את עצמי בלימודים ואז בסוף אני ישאר קירח ללא עבודה במקצוע. האם אתם מכירים מישהו שלמד והצליח להכנס לשוק העבודה? או מישהו שלומד וממליץ? אני מודה לכם המון על העזרה והתמיכה אילון
-
שלום רב, לפני שנה בערך ביקשתי את עצת חכמי הפורום בנוגע ללימודי הנדסה אזרחית באריאל. ובעצתכם החלטתי לוותר על לימודי הנדסה אזרחית באריאל ולשפר פסיכומטרי. אז, לאחר שהצלחתי לשפר במספר רב של נקודות את הפסיכומטרי. אני נמצא כרגע בצומת דרכים ומבקש את עצתכם בשנית, האופציות שאני מתלבט בניהם הינם או הנדסה ביו רפואית באוניברסיטת תל אביב או הנדסת מכונות גם בתל אביב או הנדסה אזרחית בטכניון. כרגע הלב רוצה הנדסה ביו רפואית, אך קראתי שקשה למצוא עבודה בתחום, האם יש מחכמי הפורום שמכירים את התחום ויוכלו לשפוך לי קצת אור על תחום לימודים זה. מה אתם הייתם ממליצים לי ללמוד מתחומים אלה. תודה רבה לכול העוזרים. אילון
-
בן 22 אחרי צבא מחפש עבודה מהביתה. או עבודה שהיא לא פיזית (בעקבות פציעה ) באזור פתח תקווה. טלפון 0547433883 אילון
-
חדירת מים ממקום לא ידוע- רנו מגאן 2006
eilons100 פרסם הודעה בנושא של אסף199 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גם לי יש מגאן רק שנת 2009 ואצלי יש את אותה בעיה רק ש זה ב2 הדלתות אם אתם מוצאים פתרון אשמח כם תשתפו
