Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. ברשותי פיאט אונו 70S 1.4 הצמיגים שלה דקים אני רוצה לשים מגנזיום אבל לא בא לי מגנזיום 13 האם אני יכול לשים ג'נט 14? לדוגמא 185/70R14 ? האם יאשרו לי מידה כזאת? אם אני לא טועה זאת המידה של ההונדות הישנות
  2. תודה צביקה אני יעשה כמו שהסברת בעזרת השם עוד השבוע אני אצלך בשביל שיפוץ קרבורטור
  3. חח אם היה לי תמונה של הקרבורטור הייתי נותן לך לזהות אותו
  4. ברשותי אונו 70S 1.4 בקרבורטור יש חלק שמופעל על וקום משו שנותן לאוויר להיכנס בזמן ההתנעה אצלי החלק הזה לא תקין ולכן אני צריך לנסוע עם צו'ק לכמה זמן בכדי שהאוטו לא יחנק שהייתי במוסך לא היה לו את החלק ולכן אני נאלץ לחפש וחוץ מזה אני גם מחפש עוד כל מיני חלקים של אונו כמו פנס ואיתות קדמי , הרשת הזאת של המזגן בתוך האונו בקיצור חלקי חילוף גם של המנוע וגם חלקים חיצוניים תודה למי שיעזור ויפנה אותי למקומות אשר יעזרו לי
  5. עודכן גלרייה שלי http://www.pbase.com/sys06/inbox
  6. לי יש תמונות
  7. ברשותי אונו שנת 93 ,70S דגם הקרבורטור ללא מד הטורים הנני רוצה להחליף לוח שעונים של אונו יותר מתקדמת דגם SXI האם בגודל זה יתאים ואפשרי?
  8. לי היה גולף 1992 גם בלי מד טורים וקניתי שעון עם שיפטלייט באיזה 300 שקל וההתקנה עלתה לי 150 ב E&A ליד קניון איילון בר"ג וזה אפשרי בכל רכב
  9. בצד ימין כאילו בצד לא של הנהג במנוע ליד הפנס הימני תראה מעין מיכל כזה ארוך שלמעלה יש הברגה שדרך שם ממלאים את הגז ויש בו גם עינית קטנה בלמעלה אם בא לך צלם תמנוע שלך ואני יראה לך
  10. נכון אצלי באונו רואים כזה כאילו מסתכלים לשמים בעינית הזאת שהמזגן פועל שהכל זז זה מראה שחסר גז המזגן הזה מוזר לאללה כי בלילה המזגן מקפיא אבל ביום הוא לא משו
  11. תבדוק אם המדחס פועל מתי שאתה מדליק את המזגן יש תסוויץ בצד שמאל תסובב אותו מצד לצד ותראה באיזה צד המנוע מתאמץ יותר
  12. הכי טוב זה לקנות מתאם כזה שאליו תמחבר את 2 המחשבים ועם סוויץ בוחר באיזה מחשב אתה רוצה לעבוד כמובן שתצטרך 2 מקלדות 2 עכברים או כמו שאחרים אמרו פה לחבר את המחשבים ברשת ביתית להתקין REAL VNC שככה לא תזדקק ל2 זוגות מקלדות ועכברים
  13. ברשותי מגבר BOSS C350 , מקורי ולא חיקוי! 4 ערוצים 400W 4X100W , 4X40W RMS מגבר נחמד , לי הוא החזיק רמקולים קדמיים ואחוריים מעוניין בהחלפה תמורת סאבוופר! אני מת"א להצעות לפרטי. הנה הפרטים המדוייקים על המגבר http://www.bizrate.com/caramplifiers/pid6553841/information.html
  14. קניתי פיאט אונו שנת 93 1.4 70S והאוטו בא בלי מגנזיום אם אני לא טועה במידה 155/50R13 משהו כזה ואני רוצה להחליף 175/70R13 או ג'נט 14 השאלה שלי מה זה כל הדבר הזה של מרווח ברגים? איך אני יודע אם הג'נט שאני אקנה טוב ויתאים לי לאוטו? פשוט אני רואה מלא למכירה באתר YAD2 ואני לא יודע אם הם יתאימו לי או לא. תדוה רבה
  15. מחפש ג'נטים מגנזיום לפיאט אונו עדיפות מאיזור המרכז. מי שיש לו הצעות לפרטי שלי.
  16. תעשה כמו שדוד שלי עושה קח משאבה תוציא תפקק *** תפקק = את הפקק *** מאיפה שאתה מחבר את המים ותתחיל לתת לחץ אוויר ככה קצת כל פעם ותנסה לחפש מאיפה נוזל
  17. סבבה תודה אז אני אלך על הקיקר ואם תוכלו בבקשה להמליץ לי על רמקולים קדמיים? ברשותי מגבר BOSS C350 400W שהוא באמת בוס ולא החיקוי 4X40W RMS מקדימה מתאים לי רק רמקולים 4 אינץ אז תתחשבו! תודה!
  18. סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW306Cו מותג: Pioneer , סוג הרמקולים: סאב וופר , גודל: 12 אינטש, הספק: 1000 וואט, הספק אפקטיבי: 400 וואט RMS או סאב וופרו12ואינטשוKickerוCOMP C12ו מותג: Kicker , סוג הרמקולים: סאב וופר , גודל: 12 אינטש, הספק: 300 וואט, הספק אפקטיבי: 150 וואט RMS שתיהם באותו תחום מחיר, ברשותי המגבר החיקוי של BOSS שנראה כך רק במקום SUPER SOUND רשום BOSS . ככה שההגברה לא משנה לי בין הפיוניר לקיקר מבחינת עוצמה לפי מה שרשום הוא מוציא 120W RMS ב4 אום בגישור ככה שאני מתלבט בין הקיקר לפיוניר מה דעתכם על מה יותר כדאי לי ללכת? אני מעדיף איכות מאשר סתם בומים גם אני רוצה תיבה בלי פורט
  19. זה מחלה בפאסטים הישנים גם אצל אבא של חבר שלי הייתה בעיה זה פאק מהמפעל הוא פשוט לך לפלצווגן למרכז שירות שלהם והתלונן כי האוטו לא עבר טסט בגלל זה אז הם ניקו לו
  20. מחפש פיאט אונו , עד שנת 93 , מנוע קרבורטור 70S ולא ההזרקה לחלקים \ פירוק
  21. אחלה , סבבה תודה *אם הוא אחיך דברו בבית* והדוד לא אהבתי כי הוא לא מתאים לדעתי לפחות זה דוד עם יציאה כפולה שעולה כלפי מעלה ואני רוצה משהו כמו סברינג עם יציאה מרובעת כזאתי מעוגלת
  22. לדוד שלי יש מוסך אין לי בעיה לשים את האוטו אצלו הבעייה שהיו לו יותר מידי מכוניות ואמר לי לחזור מתי שהוא לא יהיה עמוס כי יש נזילת שמן ונזילת מים בשביל הנזילת שמן צריך לפרק את הראש של המנוע כי זה בפקק האחורי משהו כזה כמו שהבנתי ממנו ובשביל הנזילת מים צריך לפרק את הגיר וללא שום קשר אני רוצה לעשות טיימינג להחליף פילטרים ברקסים והכל פשוט לא היה לו זמן :\ אבל האוטו לא גימגם ככה! היה לאוטו אגזוז לחץ שהעפתי אותו היום ושמתי רגיל ואחרי שהחזרתי את האורגינל האוטו התחיל לגמגם קשות נוסע שקט ויפה אבל מגמגם וזה מלחיץ אני ברמזור מתחיל לנסוע פתאום ברקסים והאוטו משתגע מלחיץ אני מפחד לנסוע עם האונו הזאת אני צריך יום ראשון או אפילו מחר על הבוקר ב5 בבוקר ככה שאין תנועה להביא אותה למוסך ברגוע
  23. לא יודע האוטו אצלי כולה שבועיים
  24. ברשותי פיאט אונו שנת 93 1.4 קרבורטור היום בקושי הגעתי הביתה בחזרה, האוטו כל הזמן נכבה לי בזמן שאני עומד ברמזור ומידי פעם תוך כדי נסיעה אחרכך ברמזור בתקווה לחזור הבית הרמזור משתנה לירוק אני נוסע ברגוע מעביר להילוך שני ופאק עצום מהאגזוז נשמע כמו ירייה בשלב זה כבר עצרתי בצד נתתי לאוטו להתקרר בדקתי שמן ומים (לא היה חסר :\) ואחרכך המשכתי עוד 4 רמזורים עד הבית והחנתי מה יכולה להיות הבעיה?? זה סימנים לקרבורטור סתום?? תודה.
  25. ברשותי פיאט אונו 1.4 קרבורטור שנת 93 יש נזילת מים לפי מה שדוד שלי אמר והוא מוסכניק בשביל לתקן את הנזילה צריך לפרק את הגיר וקיימת גם נזילת שמן שבשבילה צריך לפרק ראש מנוע כמה זמן עבודה של כזה תיקון? ומה העלות של כזה תיקון +/-? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...