Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. תודה רבה רבה רבה על הדרך גם אילתרתי רשת מהאוטו מה שיש בשביל מזוודות קצת למתוח ולהבריג
  2. הוצאתי אותו מהארגז - הוא דגם 122
  3. עד עכשיו היה לי סאב פיוניר 1000W ה400RMS שהוא 4 אום מחובר למגבר של BOSS ארבע ערוצים - אני משתמש ב2 ערוצים בלבד- גישרתי אותם לערוץ אחד וחיברתי פלוס מינוס לסאב והכל עבר כיום החלפתי את הסאב קניתי סאב סרוין וגה 12: http://www.sonicelectronix.com/item_12081_Cerwin-Vega-Vega-122.html יש לו 2 פלוס מינוס אחד בכל צד שלו כיום הוא מחובר מינוס למינוס מצד לצד פלוס לפלוס מצד לצד ובצד אחד פלוס מינוס למגבר המגבר נכנס לפרוטקשן אחרי 10 דקות +/- הדרך שהוא מחובר הסאב עצמו הוא נכון ? לפי מה שהבנתי הוא 2 סלילים של 2אום. תודה לעוזרים
  4. המגנזיום + צמיגים נמכרו , נשארו רבעיית ג'נטים ברזל עם צמיגים 15 חדשים בנוסף גם מצבר מ09/09 150 שקל.
  5. רבעיית צמיגים חדשים לגמרי 195.65.15 כולל הג'אנט ברזל - 600 שקל (נמכר עקב הורדת הרכב מהכביש) רבעיית צמיגים שנה על האוטו 195.65.15 - 2 חברת פירלי 2 אליאנס - עם מלא בשר - 400 שקל מגנזיום 15 של חברת Speedline, חמש ברגים היו מורכבים על קוואליר - מרווח ברגים 5X100 מתאים לגולף / סובארו - 600 שקלים או 850 עם רבעית צמיגים 195.65.15.
  6. יפה מאוד אחלה ביצוע פצצה עדיף התאורה בתא כפפות ממצב רעיון טוב , באמת לאיזה מקור חשמל חיברת את הלדים ? בתא כפפות פשוט חיברת במקום הנורה המקורית ובעצם זה פועל כמו מפסק של מקרר שפותחים האור נדלק ושסוגרים האור כבוי ??
  7. לא יודע , אני מגיע בשבת למפגש בכל מקרה הכי הרבה אני אתייעץ שם
  8. יש במגבר כן , המגבר ה BOSS סיני עם המאוורר באמצע יש בו אופציה לכוון
  9. סיגנון מוזיקה - ראפ כן אפשר להזמין מEBAY הגברה? חשבתי לחבר לרדיו דיסק עצמו משום שהרמקולים ששומעים אצלי ברכב כולם מחוברים למגבר אז חשבתי להשתמש בהגברה של הרדיו דיסק..? יש לי 2 מגברים שתיהם 4 ערוצים אחד מגושר 2 ערוצים לסאב פיוניר 1000W השני 4 ערוצים מחובר לרמקולים קדמיים 6X9 סאונדסטרים , ולרמקולים אחוריים 6X9 JBL מבחינתי אפשר לחבר גם למגבר ל2 הערוצים הנוספים שיש ברשותי פנויים. (יש לי שברולט קוואליר קופה בגלל זה יש לי בדלתות בגלל הגודל שלהם 6X9 גם בקדימה)
  10. אני מעוניין לשים טוויטרים אצלי באוטו על הדשבורד או בקורה יש המלצה על טוויטרים מסוג מסויים ..? ולא ב20 שקל שישרפו אחרי שבוע ? תודה
  11. מגיע עם הקוואליר שלי בא לשמוע ולראות מערכות איכותיות מתארגן עם כמה חברים ובא http://www.facebook.com/event.php?eid=197987530219948&index=1
  12. מהו המחיר של רבעיית ג'אנטים כאלו : יש לי קוואליר (הייתי אצלכם בשביל אנג'ל אייז) 5X100 , אני מעוניין רק בגנטים ללא צמיגים
  13. יש את התמיכה של DELL עצמם , תביא להם את המחשב שיחליפו לוח אם וזהו סגור עניין
  14. מה לא ידעת? ומנוע של קאמרו
  15. תאמינו לי http://www.youtube.com/watch?v=-PtDNlhGsEw&feature=fvwk דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  16. האם יש במלאי פנסים קדמיים לשברולט קוואליר הצורה הישנה שנת 96'
  17. עדיין לפני הנתונים מראה שעדיף לי ללכת על הפיוניר 4050 לעומת הפנסוניק וייתרון בפיוניר שיש לו חיבור USB עוצמת ה PRE OUT כל כך חשובה ? בפיוניר רשום שהיא 4 , ולדוגמא בפנסוניק כתוב 2.5V זה הבדל משמעותי עד כדי כך ?
  18. מה שכעת יש לי באוטו זה רדיו דיסק פיוניר מלפני 6 שנים יציאה אחת למגבר. בנוסף אליו : מגבר BOSS ארבע ערוצים (אני משתמש ב2 ומגביר איתו את הסאב) סאב: פיוניר 1000W 400RMS מגבר לרמקולים: רמקולים קדמיים: ורמקולים אחוריים: וכל זה מיציאה של RCA אחד. איזה רדיו עדיף לי להביא בתקציב של 600 -700 שקלים האם להישאר ב"פיוניר" או שווה לנסות גם חברות אחרות (יהיה שינוי באיכות השמיעה?). תודה למגיבים ולעוזרים.
  19. ברשותי שברולט קוואליר 96, האור הדרך והאור גבוהה לא עובדים לי טוב מתי שאני מסובב את המתג בידית בצד שמאל של ההגה האור אמור להידלק - הוא לא נדלק (הוא נדלק רק מתי שאני מושך טיפה את הידית אליי) , השאלה שלי איפה אני אוכל להשיג ידית כזו? היא באה עם החלק של האורות מצוקה ובתוך הידית עצמה יש גם את ההפעלה של בקרת השיוט.
  20. אוף למה יש לי קוואליר קופה אין שם פנסים לקוואליר לא לקדימה ולא לאחורה
  21. איך זה הגיוני ? כאילו הבנתי ש17 זה קפיצה של 2 מידות אך המידה ה15 - זוהי המידה שבאה עם הרכב אין באפשרותי לשנות אותה בכלל ??
  22. ברשותי שברולט קוואליר קופה שנת 96 , המידה של הצמיגים שיש לי כעת היא 195/65/15 יש באפשרותי להביא ג'נט עם צמיגים במידה 215/45/17 - השאלה האם אני אוכל לאשר מידה זו דרך משרד הרישוי / UMI ? תודה. (ניסיתי חיפוש בפורום אך לא מצאתי תשובה.)
  23. לא מצאתי באינטרנט היכן אפשר להשיג אנג'ל אייז עבור לנסר 2010 , מה שמצאתי זה ב EBAY שמוכרים כמו טבעות שאותם אני אמור לפתוח את הפנס ולחבר - הפתיחה ע"י חימום הפנס בתנור.. זה לא מה שהכי בא לי ולכן אני שואל , האם יש מקום בארץ שאפשר לקנות בו אנג'ל אייז עבור לנסר 2010 ?? תודה , וזה הדגם שאני מתכוון.
  24. ברשותי קוואליר , והאיתות השמאלי האחורי הפסיק לעבוד הלכתי לחשמלאי והוא ריסס את הבית נורה עם מסיר חלודה (הבית נורה מלא בחומר כמו גריז כזה) אחר כך הוא לקח את הנורה והרחיב לצדדים את המגעים שלה שהיא תעבוד כי גם לאחר שניקה את בית הנורה זה עדיין לא עבד. לאחר מכן המנורה עבדה יום יומיים ועוד פעם הפסיקה לעבוד ( זוהי נורה שהיא גם ברקס וגם איתות) אני מעוניין להשיג בית נורה כזאת השאלה מאיפה אפשר? אני מרמת גן האם תוכלו להפנות אותי ? תודה.
  25. אני התקנתי אצלי (בקוואליר) , ביפר 625MVP לפני כ4 חודשים אצל מתקין בשם "אריטל" שנמצא ברמת גן, התקנה בוצעה באופן מקצועי מאוד , עד שהכל היה פיקס הוא לא שיחרר אותי . לגבי כסף הוא לקח 850 על האזעקה + התקנה. ללא התוספות (מרימי חלונות וכו')
×
×
  • תוכן חדש...