Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. השאלה שלי , אם אני מחליף תרדיו טייפ לרדיו דיסק פשוט מנתק תרדיו טייפ ומחבר תרדיו דיסק , אם זה אותו חיבור אז הוא יפעל בלי בעיות???? או שצריך להחליף תקופסא הזאתי שאליה מתחבר הרדיו?
  2. על איזה רמקולים אתם ממליצים לשים???? אם אני לא טועה הם גודל 4 הם לא בדלתות יש לי כבר במגש האחורי 2 רמקולים 300W פיוניר
  3. יש לי רדיו 4X20W השאלה שלי אם אני קונה מגבר של 2X100W האם ישמעו יותר טוב? והאם זה לא יזייף בגלל החוזק של הרדיו??
  4. אז ככה, יש לי באוטו רמקולים קדמיים על הדשקבורד ורמקולים אחוריים 6X9 העברתי תחוטים והכל לאחורה במסילות אבל אני לא יודע איך לחבר אותם? בנתיים חיברתי אותם לרמקולים הקדמיים כי אני לא מוצא תחיבור לרמקולים אחוריים ברדיו ??? איזה חוט זה אמור להיות ?????? כי בנתיים כל הרמקולים מתפקדים בתור קדמיים ככה שאי אפשר להחליף בין קדמיים ואחוריים,אלא רק ימין ושמאל
  5. http://www.pbase.com/image/19573557
  6. נמאס כבר מהרנו 5 הלבנה.. יש לי תמונה שלה מלפני כמה שבועות הנה סתכל
  7. http://www.pbase.com/eladsys/inbox צילום שלי
  8. Safari duo - played a life
  9. קניתי רמקולים אחוריים 6X9 של פיליפס עכשיו,אין לי מגבר. אני פשוט רוצה לחבר את זה לרדיו דיסק שיש לי באוטו אז מה בעצם אני צריך לעשות? לאיפה אני אמור לחבר את הרמקולים? אני אמור להוציא את הרדיו דיסק ומאחוריו אמור להיות החיבור של הרמקולים ????? יהיה לי שם חיבור כזה כמו ברסיבר הביתי שלי ? או משו בסיגנון??? או שהרמקולים מתחברים במקום אחר.
  10. טוב אז לי יש גולף 3 למי שלא יודע GOLF CL מודל 3 1.8 סמק 90כ"ס הנה תמונות שלו, מה כדאי לי להוסיף לשנות ? תמליצו לי על פילטר שיתאים לאוטו משו טוב וגם איזה דוד טוב ואמין שיתאים לאוטו שלי
×
×
  • תוכן חדש...