Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. התמונות שלי http://www.pbase.com/syst3m06/_281204
  2. אחלה תמונות ,תמחוק את הלוחית זיהוי של הפג'ו
  3. בדררך כלל שמים חתימות בסביבות 300X150 300X200 לא יותר מזה ושלא ישקול יותר מ50 קיי
  4. אני אגיע כרגיל מזל שיש לי סוללות טעונות כבר במצלמה
  5. תלוי בבנאדם לי אישית אין בעיה עם המושב אמא שלי ממש לא אוהבת את המושב ועוד משו שהיא לא אוהבת זה שאתה נוסע ולא רואים מנוע כאילו אתה מרגיש כאילו אתה מרחף שאתה רואה רק תסוף של הדשבורד שהוא ארוך מאוד הסן רוף לא עוזר,אולי לנהג שיש לו מושב מתכוונן למטה למעלה הבעיה העיקרית זה המושבים מאחורה שכל דבר בכביש אתה עף לתקרה לגבי תצרוכת הדלק אני אשאל את אבא שלי הוא נוסע בגטס לי יש תגולף ותאמין לי רואים מה זה איכות של גרמנים לעומת הקוריאנים וזה האוטו של אבא שלי, 1.6 GLS אוטומטית
  6. לי יש יונדאי גטס GLS 1.6 אוטומטית זה אוטו טוב לנסיעה ממקום למקום נוחות לא משו הפלסטיקים נורא חלשים הכיסאות לא נוחים קשיחים כאלו הגה כוח חשמלי - קליל מאוד האצה מהירה הרבה כוח אבל שותה דלק כנראה בגלל שהיא מהירה כזאת מה עוד אממ מי שיושב מאחורה והגובה שלו בסביבות ה1.80 אם הוא ישב ישר הראש שלו יגיע לתקרה ואם יש במפרים בכביש זה פשוט אווץ המתלים שוב פעם - יונדאי - כל פיפס קטן על הכביש מרגישים
  7. אם עוזר לך הסיומת של המספרים אצלי זה 07
  8. השאלה האם יש לי ממיר בכלל אפשר תמונה של ממיר איך שהוא נראה? אני אשים תאוטו במוסך של דוד שלי עם הליפט ואסתכל
  9. מדובר בגולף שנת 92 הזרקה הצורה השלישית הבנתי שאוטו מתחת לשנתון 94 לא מחוייב בממיר השאלה שלי האם יש לי בכלל ממיר ברכב? אם כן איפה הוא ממוקם (יש לי אגזוז זרימה חופשית ופילטר פתוח) אז אם יש לי ממיר אני מעוניין להסיר אותו
  10. עזוב אותך תקציב עכשיו אני צריך רמקולים 4 אינץ שיהיו לפחות 40W RMS אחד מוכר פה בפורום רמקולים של DLS 50w rms אמר שזה יתאים לי מה דעתכם ? MATAN206XT הייתי אתמול איתך שמה באוטופרט
  11. מה עם תמונות מישהו? זה עם האונו שצילם תפרסםםםםםםם לי יש רק 2 סירטונים מהמדידות : ועוד אחד של יוני נראה לי
  12. בבעלותי גולף צורה 3 אז אין לה רמקולים בדלתות אז אני רוצה לשים רמקולים קדמיים 4 אינץ יש לכם המלצות לרמקולים 4"? שיהיו איכותיים ויעמדו בחוזק? (יש לי מגבר 4X100W , 4x40rms) אז אני רוצה לחבר אותם מבחינת צליל שיהיה איכותי מצידי פחות באס שיהיה כי יש לי סאב
  13. בדיוק! לדוגמא אצלי באוטו גם היו רעשי אלטרנטור עברתי חלק חלק לפי המדריך באוטוסאונד ובסוף הבנתי שהחוטים של האחוריים שלי נוגעים בשילדה וזה יצר את ההפרעות (לי יש RCA של רוקפורד)
  14. כן היה כיף נהנתי מאוד פעם הבאה אני אמדוד את המערכת שלי גם פשוט המערכת שלי הייתה בתיקון ולא היה באפשרותי להפעיל תמגברים
  15. הייתי משתתף אבל מה לעשות המערכת שלי ה HU התקלקל אז אני אבוא בשביל להתרשם ולצלם
  16. כי PIC אתר מעפן כנס לאתר www.pbase.com ותירשם שם אתה לוקח תקבצים שיש לך של התמונות שם אותם בזיפ ואז מעלה עד 10 מגה
  17. תהנו http://www.pbase.com/syst3m06/inbox
  18. ניסינו אנשים רוצים במחיר זול זה לא הבעיה שלי המחירון שלה יקר לשנה שלה היא יד ראשונה עשתה 90 אלף
  19. שאלתי את אבא שלי על "מוסך קרל" הוא אומר לי שהוא עבד שם היה מנהל פעם לפני הרבה שנים
  20. נראה לי אני מכיר ,אח של אבא שלי עובד בבורסא הוא בעל "מוסך עוז" אם אתם מכירים
  21. אני גר בר"ג ליד הבורסה בבעלותי גולף 92 עכשיו,לפני הרבה שנים הגולף הוחנתה בטיילת בגלל שאבא שלי עבד באלנבי אז האוטו התמלא חלודה לדוגמא: מתחת לפנסים האחוריים יש חלודה , בבגז אפילו נוצר חור קטן ומתחת לחלונות יש גם הרבה חלודהה אני רוצה לטפל בזה , איפה כדאי לי וכמה יעלה לי כל העסק? פשוט חבל לי על האוטו איך שהוא נהרס ככה מה שאתם רואים בתמונה זה כלום עוד בפנס השני בכלל חום ובבפנים גם!
×
×
  • תוכן חדש...