ברשותי מערכת רדיו דיסק
הרמקולים האחוריים מחוברים למגבר
והקדמיים מחוברים לרדיו עצמו , עכשיו, הרדיו התקלקל לי הכפתור של הפאנל נתקע ולא הצלחתי להוציא אותו , אז הרדיו נשלח לתיקון , אחרי שהחזירו לי אותו התחילו לי בעיות שפעם הרמקולים הקדמיים פועלים ופעם לא , יש לי ברדיו דיסק 3 יציאות
1 רמקולים קדמיים
2 רמקולים אחוריים
3 יציאה לסאב
אני משתמש בנתיים ביציאה של הסאב למגבר של הסאב
וביציאה של האחוריים
השאלה שלי , אם אני אחבר את הקדמיים למגבר לא יהיו יותר תניתוקים האלה? כי כל מכה בכביש מחזירה לי תרמקולים הקדמיים
בדקתי את החיבורים וזה לא החיבורים של הרמקולים זה מהבפנים לכו תדעו מה עשו שמה שתיקנו תפאנל ( רכשתי תפאנל מאוטו דיפו אז האחריות שלחה אותו לתיקון )
השאלה שלי , אני אני אחבר את הקדמיים למגבר דרך ה RCA , לא יהיו את הניתוקים?
אם כן אני אחבר אותם , פשוט יש לי רמקולים קדמיים 4 אינץ על הדשבורד אז לא כלכך נחוץ לי העוצמה של המגבר בהם
תודה מראש למגיבים.