Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. אם אתה רוצה יש את מוסך של דוד שלי אבל הוא נמצא ברמת גן במתחם הבורסה רחוב הרקון , מוסך עוז מוסך מורשה של פורד
  2. האוטו נכבה לי מידי פעם ברמזורים ופעם אחת הוא נכבה לי באמצע נסיעה תוך כדי הילוך 2 ולקח לי דקה עד שהוא נדלק לי בשנית מה יכולה להיות הבעיה? זה קרבורטור לא הזרקה תודה למגיבים
  3. http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?pi=JWCR650
  4. לי היה גולף שנת 92 הצורה החדשה מנוע 1.8 90כ"ס
  5. למכירה גולף CL שנת 1992 אוטומטית 1.8 90 כ"ס יד 1 , 98500 קילומטרז הגה כוח + מזגן לפרטים נוספים 0545499753 אלי.
  6. ברשותי מגבר BOSS 400W ומגבר BOSS 1000W דבר ראשון , יש תחוט מהמצבר אז הפיוז שיש שם התחיל להינמס. אז אולי בגלל זה? דבר שני , הרמקול האחורי השמאלי שלי 6X9 JVC לא פועל טוב בכלל מידי פעם הוא שומעים מידי פעם הוא מזייף כאילו משהו בחיבורים שלו , לא החיבורים הרגילים אלה החיבורים שלו בבפנים כזה אז חשבתי אולי זה בגלל זה שהרמקול מזייף אז המגבר נכנס למצב הגנה אנערף אבל זה מוזר כי הוא מכבה לי את 2 המגברים ולא רק את המגבר של הרמקולים האחוריים (סאב + אחוריים = מחוברים לי למגבר של הBOSS 1000W ה4 ערוצים) (קדמיים = מחוברים לי למגבר של הBOSS 400W הוא גם 4ערוצים משתמש רק ב2) תודה תעזרו לי כי אני מתכנן להחליף תאחוריים בכל מצב שיהיה השאלה האם כדאי לי להחליף גם את החוט מהמצבר כי הוא מהחוטים הזולים ולא כזה עם בית פיוז זהב וזה תודה מראש לעונים !
  7. למכירה מגבר פיוניר דגם: Pioneer GMX-362 Features PWM Regulated MOSFET Power Supply Bridgeable 1/2/3 Channel Capability Balanced Isolator Input Circuit Screw-Type Power/Ground Terminals Screw-Type Speaker Terminals RCA Inputs Hi-Volt Input Level Control (400mV-6.5V) Speaker Level Inputs Selectable Crossover: 80Hz, -12dB/oct. (LPF) Specifications Continuous Power (14.4V): 40Wx2(4W), 50Wx2 (2W), 100Wx1 (4W) Max Power (14.4V): 80Wx2 (4W), 200Wx1 (4W) Frequency Response: 10Hz - 50kHz (0,-1dB) Total Harmonic Distortion: 0.008% (1kHz, 4W) Signal-to-Noise Ratio: 100dB (IHF-A) Dimensions: 11" x 2-5/16" x 6-3/16" להצעות לפנות אלי לפרטי או לאיסיקיו 95319835 המגבר מחזיק לי סאב פיוניר 12" 450W ויכול גם בלי בעיה להחזיק זוג 6X9 מעוניין בהחלפה / מכירה.
  8. אם אני לא טועה יש את מועדון VAG http://www.vag-club.com ויש להם מפגשים ודברים כאלה למכוניות VAG בלבד תנסה לבדוק שם
  9. אני לא אמרתי ובאתי היה אחלה מפגש אז למי שיש תמונות לפרסם מחר אני חוזר לצבא
  10. היה נחמד עברתי שמה ב1 ככה ואז המשכתי למנגל המשפחתי (הייתי עם הגולף הלבנה עם הDVD)
  11. חזרתי שישישבת מהצבא (שיריון) אני בא
  12. זה רק אני או שהטמבון האחורי שלך שחור והקדמי לבן?
  13. הכי טוב תעשה כמוני ,אנטנה פנימית עלתה לי 150 כולל התקנה זה מעין אנטנה כזאתי שמדביקים בצד בחלון מבפנים ככה שגם לא ישברו לכם אותה אומנם האיכות 10% פחות הקליטה אבל עדיף מאשר כל פעם להחליף אנטנה כי במקרה שלי האנטנה המקורית של פולצווגן עולה 180
  14. כן אני גר בר"ג איפה שאיצטדיון ר"ג
  15. הייתי מגיע אבל אני מתגייס ב4.4 וזה יהיה תלוי אם ישחררו אותנו או לא
  16. למכירה מגבר 4 ערוצים דגם BOSS C350 400W 4X40W RMS אני מר"ג הצעות לפרטי
  17. מהה גולף לא צילמת תגולף שלי
  18. הייתי מת להגיע אבל אני מתגייס
  19. סבבה אני אגיע אני גר באבא הלל חח זה דקה משם נביא גם מצלמה רק שיהיה מה לצלם
  20. באיצטדיון ר"ג איפה שהמפגש בימי שישי ?
  21. אני אגיע
  22. פשוט אני רוצה לשים תמגש המקורי ולעשות בו חורים אז אם אפשר רק סירטוט של הגודל 6X9 כדי שאני אוכל להדפיס ולפי זה לעשות את החורים תודה מראש!
  23. סבבה אז אני אקנה RCA ויעביר כמה חוטים ונחבר תודה על העזרה
  24. בסדר אבל השאלה שלי אם אני אחבר ל RCA אז לא יהיו תניתוקים החיבורים של הרמקולים החיצוניים מהצמה זה לא , בדקתי
  25. ברשותי מערכת רדיו דיסק הרמקולים האחוריים מחוברים למגבר והקדמיים מחוברים לרדיו עצמו , עכשיו, הרדיו התקלקל לי הכפתור של הפאנל נתקע ולא הצלחתי להוציא אותו , אז הרדיו נשלח לתיקון , אחרי שהחזירו לי אותו התחילו לי בעיות שפעם הרמקולים הקדמיים פועלים ופעם לא , יש לי ברדיו דיסק 3 יציאות 1 רמקולים קדמיים 2 רמקולים אחוריים 3 יציאה לסאב אני משתמש בנתיים ביציאה של הסאב למגבר של הסאב וביציאה של האחוריים השאלה שלי , אם אני אחבר את הקדמיים למגבר לא יהיו יותר תניתוקים האלה? כי כל מכה בכביש מחזירה לי תרמקולים הקדמיים בדקתי את החיבורים וזה לא החיבורים של הרמקולים זה מהבפנים לכו תדעו מה עשו שמה שתיקנו תפאנל ( רכשתי תפאנל מאוטו דיפו אז האחריות שלחה אותו לתיקון ) השאלה שלי , אני אני אחבר את הקדמיים למגבר דרך ה RCA , לא יהיו את הניתוקים? אם כן אני אחבר אותם , פשוט יש לי רמקולים קדמיים 4 אינץ על הדשבורד אז לא כלכך נחוץ לי העוצמה של המגבר בהם תודה מראש למגיבים.
×
×
  • תוכן חדש...