Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. Ramirez - Chupa Chupa
  2. הייתי במוסך , לא מצא כלום לא חסר שמן ברקסים והרפידות חדשדשות לא גמורות בגרוש
  3. ברשותי גולף CL שנת 92 בימים האחרונים התחילו רעשים מהברקס מתי שאני לוחץ על דוושת ברקס להאט שומעים מלא חריקות כאלה מכיוון הברקסים ודבר שני ששמתי לב אליו , הדוושה עצמה נהייתה קשיחה יותר. הייתי עם האוטו ביציאה מאיילון הייתי על 100 התחלתי להאט ,כשהייתי במהירות 30 - 20 ככה אז ניסיתי ללחוץ על הברקס והברקס כאילו בקושי הגיב לקח לי כמה מטרים עד שהאוטו הגיע לעצירה מוחלטת ועודפעם הדוושה נהייתה קשיחה וקשה ללחוץ עליה מה לעשות ? , מחר אני אלך למוסך לבדוק זאת ולראות מה קרה שם
  4. ואם יש לכם ידידים רוסים או ידידות רוסיות אתם תמיד יכולים לתת להם בתור מתנה ליומהולדת שלט של LADA ככה יפה בגדול
  5. תודה ג'רמי מטופגיר
  6. תיסע עם מזגן ככה הונטילטור יפעל זה 1 דבר שני לך למוסך שיבדקו לך לחץ ולראות אם יש בריחת מים. ואם כן אז לשים תאוטו על ליפט ולחפש את הנזילה.
  7. היום נסעתי לי ברחבי רמת גן , ראיתי פיג'ו דגם "S16" אז אפשר בבקשה את המפרט על הדגם הזה? ומה ההבדל במנוע בינו לבין "XSI" או שזה בעצם אותו דגם ?
  8. ראיתי כבר תפרק הזה , זה של תחילת העונה בכלל : תגיד יש אתזה ב BBC כל יום ? אםכן איזה כיף =] נתחיל לחרוש עלזה
  9. מה זה אומר בכלל ? מה זה רדיו לוויני מתי יצא לי להשתמש בזה באמת חח ועוד משהו , יש לי ברדיו מצב AUX , הכל סבבה ויפה אבל איפה החיבור של זה? אין לי כניסה מהפאנל אז בטח זה מאחורה ומה המטרה בכניסת AUX שהיא מאחורי הרדיו ולא זמינה כל הזמן :
  10. מתאימים לרכב איטלקי לנצי'ה ככה
  11. בוא נגיד, צינור מים פשוט בצורת T להחליף עלה לי 500 שקל מה עוד ? אממ נהרס לי צינור ברזל במנוע של מים או שמן 800 שקל ידית הילוכים של האוטומט 450 שקל בלי מע"מ פולצווגן חלקים יקרים אני חושב לקנות אוטו יפאני שיהיה אמין וסבבה לנהיגה
  12. לא אחי , האחזקה יקרה מידי של פולצווגן
  13. קודם שיקנו את האוטו שלי אני לא ממהר לשומקום אנשים רוצים זול חושבים אני אמכור תאוטו שלי באיזה 20 אלף :\ המחירון שלו 31 אלף והוא יד ראשונה , עשה 90 אלף אז מגיע לי , אני דורש מחירון בסוף מישהו יקנה אותה , ואז נתחיל בהשוואות ונראה , אל תדאגי בסוף אני אגיד לך איזה אוטו קניתי אוקי ? סבבה?
  14. ואי זה לא הזרקה? איזה עתיק טוב תודה לך עזרת לי נורא והבנתי , לא להתעסק איתך בכביש ברמזור בכביש ישר
  15. חחחחח אתה מחגחגך עלי =] אני פשוט מתבאס בגלל שהגולף שלי אוטומטית אני מרגיש כמו סבתא בכביש עם אגזוז זרימה חופשית :\ אחד עם פיאט אונו לחץ איתי אונו את מבינה אונוווווו שנת 89 1.3 : ולוקח אותי אהבתי תאקסנט היא נראת נחמדה , המנוע שלה , הזרקה כמו בגולף שלי ? או קרבורטור? באמת שאלה מעניינת :*) אוף אז איך אפשר ליצור איתך קשר :
  16. לאבא שלי יש גטס 2005 1.6 כמה כבר יכול להיות שונה בין גטס לאקסנט חח יש לך איסיקיו ?
  17. אני רוצה לקנות את הדגם 3 דלתות שנת 97 - 98 ידנית ורדיו יש לי 2 מגברים סאב ורדיודיסק MP3 רמקולים קיצר מה שרשום לי בחתימה חח אני מתלבט באמת בין אקסנט לפ'יגו 306 XN
  18. איך האוטו יונדאי אקסנט? מה דעתך הכללית עליו? עכשיו יש לי גולף ישנה 92 הצורה השלישית לא המרובעת ואני מוכר אותה ורוצה לקנות אקסנט שנת 97 ככה מה היתרונות ? בעיות ? כל מה שיש לך להגיד על האוטו בכלליות איזה תקלות היו לו וכו' וכו' תודה לך
  19. 1.8 90כ"ס שלי זה הצורה הראשונה של הגולף ה"חדש"
  20. אני אסתכל היום אצלם אותה , אני הולך למוסך של דוד שלי "מוסך עוז" הרקון 3
  21. קיצר הבעייה נפתרה, דוד שלי בדק מתחת לאוטו ראינו נזילה היה חור בצינור ברזל וכל פעם נזל טיפה טיפה ככה שתוך כמה ימים זה חיסל לי באמת איזה ליטר .
  22. דייהו נובירה ?
  23. אין צורך לציין את זה כי אני הולך לתקן את זה לפני שאני אמכור אותה
  24. זה לא ראש מנוע אם זה היה ראש המנוע האוטו היה מזייף ומתחמם הרבה יותר האוטו התחמם לי לחום 100 שזה פס מעל החצי
  25. מנוע משופץ לגולף? אחי האוטו שלי יד ראשונה שנת 92 עשתה רק 90 אלף :\ כבר מנוע משופץ?
×
×
  • תוכן חדש...