Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. ברשותי גולף CL , עכשיו לפני כמה ימים האוטו התחמם לי , עצרתי בצד בדקתי מים היה חסר הרבה מים , מילאתי יום למחרת הלכתי למוסך של דוד שלי , הוא בדק לחץ , אין נזילת מים , הוא בדק הרדיאטורים פועלים בול על 80 מעלות, ככה שזה לא הבעיה אצלם קיצר המשכתי לנסוע עם האוטו , בדקתי לפני יומיים מים , היה חסר ממש קצת , אתמול והיום נסעתי עם האוטו קצת הרבה (אני מרמת גן נסעתי לת"א וחזרה) קיצר אחרכך בדקתי מים היה חסר בסביבות ליטר. מה נראה לכם הבעיה ? ד"א אני מוכר תאוטו אז אני רוצה לסדר תבעייה הזאת לפני שאני אמכור אותו.
  2. אחי אתה טועה , לי יש גולף CL 90 כ"ס 1.8 והצמיגים שלי 175/70/R13 זה של ה90כ"ס ולא 185
  3. אז לא עדיף שאני אפרק את המגברים לבד אוציא את הרדיו דיסק ולבוא למתקין רק שיתקין לי את הרדיו טייפ ?ב50 שקל
  4. ואם הרדיו טייפ המקורי הוא מלפני 12 שנה ? super sound? חח ואם אני לא טועה שהתקינו לי את הרדיו דיסק אז הצמה שונה כאילו הוא ניתק אותה חתך ושם צמה חדשה
  5. לנתק את המגברים אין לי בעייה לעשות הקטע פה זה להחזיר את הרדיו טייפ שהיה לפני הרדיו דיסק שקניתי
  6. הלכתי למתקין הוא הציע לי ב200 שקל לפרק לי את כל המערכת שיש לי ת2 RCA כבלים של החשמל והכל ולהתקין לי את הרדיו טייפ הקודם שהיה לי ברכב המחיר בסדר ?
  7. אני מוכר את האוטו שלי ואני מוכר אותו בלי המערכת שלי אז השאלה שלי איך לנתק את המגברים מהמערכת כאילו את ה RCA ואת החוטים שמחוברים למערכת אין לי בעיה לנתק השאלה שלי היא לגבי החשמל אני לא מומחה גדול אני לא זה שהתקנתי את החשמל למגברים, אז להוציא תפיוז מבית הפיוז של המערכת שמחובר למצבר ואז פשוט להוציא תחוט ? איך הוא העביר את החוט בכלל למנוע ?דרךאיפה ? ישאר החור הזה?
  8. לאבא שלי יש גטס 1.6 GLS אוטומטית 2005 אוטו זריז , כיסאות לא נוחות כל במפר אני שיושב מאחורה נכנס בתקרה המתלים של האוטו גרועים ברמות וזה ידוע , יונדאי :\ לי יש גולף 92 תאמין לי אני מעדיף אותה על הגטס מבחינת הכל הדשבורד בגטס כזה מעצבן אתה לא רואה בכלל מכסה מנוע לא כלום אתה צריך לחשוב שיש לך איזה מטר מנוע לפניך , הכפתורים חלשים לעומת האוטו הגרמני שהכל חזק אפילו אחרי 12 שנה מבחינת מהירות אוטו מהיר ששותה הרבה דלק , לפחות הגירסא של ה1.6
  9. Anti Theft: None Preamp Outputs: 3 sets Preamp Output Voltage: 4 volts CD Changer Controls: Yes Remote Control: Yes RMS Power: 23W x 4 Peak Power: 52W x 4 CD Frequency Response: 10-20,000 Hz FM Mono Sensitivity: 9 dBf CD Signal-to-Noise Ratio: 120 dB Amp Total Harmonic Distortion: 0.01 %
  10. למה אתה לא מחבר אותו ליציאת ה AUX ברדיו ? אם יש לך
  11. אוקי תקשיבו מה עשיתי ניתקתי את המגבר של הרמקולים לחלוטין בדקתי את כל החיבורים עם המגבר של הסאב חיברתי אותו לרמקולים ושמעו נקי בלי הרעשים המעצבנים (חיברתי את הRCA של המגבר השני למגבר של הסאב) ושחיברתי את המגבר השני ושוב את הרמקולים אליו הרעשים המעצבנים חזרו ,אתם חושבים שפשוט ההתקנה שביצעו אצלי למערכת לא הייתה טובה ? כאילו החוטים של הפלוס / מינוס / רמוט? אולי להחליף אותם והרעשים יעלמו ?
  12. הגיין של המגבר של הסאב על המקסימום והמגבר השני לרמקולים הגיין על חצי
  13. אוקי חברים , בדקתי והרעש זה רעש מתחזק מתי שאני מדליק את המזגן ושהאוטו דולק מתי שאני נותן גז אז השריקה מתחזקת וזה לא ה RCA בדקתי אותם שחיברתי אותם לדיסקמן
  14. ולידיעתך שחיברתי תדיסקמן האוטו כן דלק ולא היו רעשים מעצבנים רק איכות טובה של מוזיקה
  15. RCA לא איכותיים ? בהתחלה היו לי RCA של קליפורניה בום , סבבה זה באמת שלא איכותי אבל לפני חצי שנה החלפתי במגבר הראשון את הכבל RCA לכבל של רוקפורד וככה גם במגבר השני . קיצר הRCA שלי זה של רוקפורד
  16. הרעש נשמע כאשר אני מפעיל את הרדיו דיסק , כאילו אפילו שהמנוע לא דולק רק שהמפתח בפנים והרדיו פועל על ווליום 0 שומעים את הרעש,רעש של כאילו תחנת רדיו לא מכוונת בווליום גבוה שומעים גם אבל הרבה פחות ככה שלא שמים לב לרעש
  17. אפשר גם להוציא את הקבל ה RCA מהמסילה ואז לנסות? כי לא ממש בא לי להתחיל להוציא שוב תרדיו
  18. יאפ שחיברתי לדיסקמן לא היו יותר רעשים משתנים במערכת
  19. סתכל יש לי 2 מגברים ההוא של הסאב מרעיש זה אני יודע במגבר השני של ארבעת הרמקולים חיברתי במקום לרדיו דיסק לקחתי דיסקמן וחיברתי דרך RCA ולא שמעו הפרעות הסתכלתי לאן מחובר הגראונד , ראיתי הוא הבריג אותו מתחת למושבים האחוריים אולי צריך להבריג למקום אחר וזה יעזור ? קיצר אין רעשים עם דיסקמן ויש רעשים שאני מחבר לרדיו דיסק
  20. ניסיתי : ניסיתי להחליף נקודת גאונד לא עזר מה הלאה ? שאני מדליק תאוטו אז הרעש משתנה .. לפי הרעש של המנוע
  21. 30 אחוז אבל זה משתיק את הרעשים כאילו הרעשים אצלי זה מהרדיו דיסק זה לא מהמגברים אני לא חושב שיש עוד משהו שאני יכול לעשות להעלים אותם מבלי לפגוע באיכות
  22. יש לי רעשים באוטו שאני שומע בדקתי אז תחיבורים וזה לא מהמגבר אלא מהרדיו דיסק חיברתי את המגבר לדיסקמן שלי ולא היו עיוותים אז יש לי כבר מסנן אחד לרמקולים והכל טוב עכשיו , בדקתי גם את החיבור של הסאב וגם דרכו יש עיוותים אז השאלה שלי, הסאב דופק טוב והכל אם אני ישים את המסנן רעשים הזה הסאב יתפקד יותר טוב ? כי שבדקתי תRCA שלו שמעו עיוותים כאילו הוא מקבל אותם מהרדיו דיסק. והאם יש מסנן רעשים בחנות כמו הום סנטר ?
  23. ויש איזה מגבר שאתה ממליץ עליו ?
  24. CONTINUOUS POWER (14.4V): 4 ohm 40W x 2 2 ohm 50W x 2 4 ohm 100W x 1 MAX POWER (14.4V): 4 ohm 80W x 2 4 ohm 200W x 1 Frequency Response: 10 Hz - 50 kHz (0; -1 dB) Selectable Crossover: 80 Hz; -12 dB per octave (LPF) THD: 0.008% (1 kHz; 4W) S/N Ratio: 100 dB (IHF-A weighted) Dimensions: 2-5/16''H x 6-3/16''W x 11''D
  25. המגבר של הפיוניר לפי מה שאמרו לי הוא 100W RMS
×
×
  • תוכן חדש...