Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. Syst3m

    תאונה במפגש!!!

    איזה מזל שבחרתי לא להגיע היום הייתי במשחק כדוריד
  2. היה סבבה מקווה לעוד מפגשים כאלו, לפי דעתי המדידות לא היו הכי הוגנות בעולם עזבו תקטע שלא היה לי סיכוי בכלל לזכות במשהו אני זה עם הגולף שעשיתי 131.4 עם סאב 1 450W 150RMS ומגבר פיוניר 200W 100W RMS לעומת זה עם ההונדה שמביא 5 סאבים פיוניר 800W או אחרים אני חושב שצריך לסדר את האנשים אשר נרשמים למדידות לפי קטגוריות לפי הציוד שיש להם ולבחור זוכה 1 מכל קטגוריה במקום 1 2 3 מאותה קטגוריה
  3. היה כיף לאללה לא האמנתי שאני יעשה 131.4Db עם הסאב העגלה שלי PIONEER 450W 150WRMS עם מגבר פיוניר 100W RMS
  4. שנת 92 מנוע 1800 90 כ"ס צבע לבן שנהב האוטו עבר 92,000 ק"מ יד 1 נקי מתאונות בהתחייבות בבדיקה! מזגן פועל + הגה כוח , אוטומט. טסט עד מרץ 0545499753 , אלי
  5. ברשותי גולף CL שנת 92 מנוע 1.8 90 כ"ס כרגע הגלגלים אצלי באוטו הם 175/70R13 השאלה שלי איזה גודל ג'נט ומידות אתם ממליצים לי לשים שלא יהיה מוגזם מידי ושהאוטו עדיין יסחוב כי הוא דיי עגלה כמו שהוא והאם עושים בעייה עם הגדלת הג'נט במשרד הרישוי? תודה מראש לעונים.
  6. וזה באמת נכון שאפשר לבחור בין 2 הפסים האדום לבן למדבקה של "שמור מרחק" ?
  7. כן אבל השאלה שלי מי חקק את החוק הזה סתם מעניין אותי לדעת יותר עליו
  8. כאילו שאני אבין האוטו שלי נראה בול כמו גולף יותר חדישה שלי שנת 92 ושלי נראת בול כמו גולף שנת 98 אני לא מבין מה עשו שמה ששונה מאצלי ? הפנסים ?? האוטו נראה קופי אותו דבר אותה צורה אז למה אוטו שנתון נמוך יותר מאותה צורה צריך לשים את הפסים המגעילים האלו או תמדבקה שמור מרחק שזה נראה לי עדיף
  9. וכמה דוח אם תופסים אותי בלי? אני מעדיף כבר לנסוע בלי אם זה דוח לא משהו רציני
  10. פיאט מולטיפלה
  11. לי יש גולף שנת 92 הצורה השלישית ככה שהאוטו שלי נראה בול כמו הגולף עד שנת 98 ! למה אני מחוייב לשים את הפס האדום לבן הזה או שמור מרחק אם אני שם מקדימאור או איך שלא קוראים לזה אני לא אהיה מחוייב ?
  12. ברשותי גולף 92 1.8 אוטומטית+הגה כוח בדרך חזרה הייתי עם חברים ושמתי לב שהאוטו נוטה לי לימין , אני רגיל להחזיק את ההגה ולהחזיק תאוטו (תאוטו = את האוטו) ישר אז הפעם עזבתי וממש האוטו משך ימינה תוך זמן קצר כבר הייתי בנתיב השני (הייתי בשמאלי) ולא לא היו מכוניות בכביש ממה יכולה לנבוע הבעיה ? , לפני שלושה שבועות ככה אמא שלי נכנסה במדרכה ועיקמה תג'נט (תג'אנט = את הג'אנט)הקדמי ימיני אבל הלכתי וסידרו אותו בדקתי אוויר בגלגלים והכל בסדר מה יכולה להיות הבעייה ? תודה לעונים !
  13. זה לא משנה כבר נגמר הזמן של התוכנה הזאתי הפסיקו כבר
  14. אני קניתי ב250 פיוניר 4 אינץ 120W 20W RMS הם מספיקים לי בתכאלס צריך אותם רק כדי להשלים תסראונד
  15. יהיו גם מדידות ללא קשר לתחרות ? אם אני רוצה למדוד ולראות על כמה אני עומד ?
  16. אה ובמפה שהבאתם איפה שרשום קניון איילון זה לא הקניון חח הקניון של המלבן הארוך למטה יותר אתם רשמתם שהמטווח זה קניון איילון
  17. אני אגיע , לא אתחרה אבל אגיע ואצלם
  18. כדי לצלצל לפלאפונים פשוט תקישו *972 ואז סוגריים תקידומת לדוגמא 54 אורנג
  19. אהבתי תודה זה באמת פועל
  20. אם זה גולף כמו שלי אז זה הזרקה הגולף שלי מתחילת שנת 92 עד סוף 98 מנוע 1.8 90 כ"ס או 75 כ"ס
  21. מה יש לך ברכב זה דבר ראשון ? מגבר או רק 6X9 פיוניר שמוגברים על ידי הרדיו שלך ?
  22. הנה סירטון http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=0Z4BCJ5E4Z1AV0P1CP6C5II5IB
  23. אני צילמתי תתמונות (את התמונות) , התמונות לא שייכות אליהם (להם) :\ (על החתום - מתרגם הפורום הרשמי, ג'יבריש לעברית)
  24. Syst3m

    תאונה במפגש

    נתחיל בזה שמדובר באופנוען שפשוט לא הפסיק להשתוללל בכביש שמסביב לאצטדיון.. מפה הכול התחיל להתגלגל. התחיל בזה שהוא כמעט דרס כמה אנשים. ונגמר בזה שהוא נכנס בפיאט דוקאטו חונה ושבר את הברך ועוד כמה חלקים בגוף. שלא נדבר שהוא השבית את האופנוע HONDA CBR 500 בבקשה בבקשה תשמרו על עצמכם ואל תעשו שטויות אני עד עכשיו עם צמרמורות מהמקרה הזה כי כל העצם שלו הייתה מחוץ לרגל פשוט שבורה ומרוסקת !!!
×
×
  • תוכן חדש...