ברשותי גולף 92 1.8 אוטומטית+הגה כוח
בדרך חזרה הייתי עם חברים ושמתי לב שהאוטו נוטה לי לימין , אני רגיל להחזיק את ההגה
ולהחזיק תאוטו (תאוטו = את האוטו) ישר
אז הפעם עזבתי וממש האוטו משך ימינה
תוך זמן קצר כבר הייתי בנתיב השני (הייתי בשמאלי) ולא לא היו מכוניות בכביש
ממה יכולה לנבוע הבעיה ? , לפני שלושה שבועות ככה אמא שלי נכנסה במדרכה ועיקמה תג'נט (תג'אנט = את הג'אנט)הקדמי ימיני אבל הלכתי וסידרו אותו
בדקתי אוויר בגלגלים והכל בסדר
מה יכולה להיות הבעייה ?
תודה לעונים !