Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. ברשותי פג'ו 306 XSI שנת 96' יש לה מנוע 2.0 טורבו של פג'ו 605 מנוע RGY מייבוא יש לי שטר מכר וטופס הרכבה מהמוסך הייתי בטסט נכשלתי בגלל ה"טורבו + שעון בתוך המנוע" (השעון שיש במנוע זה הווסת דלק!) אמרו לי שאני צריך להביא אישור שהמנוע הזה מתאים למרכב הרכב הזה אמרו לי בכל מוסך מורשה של פג'ו, אבל לא נראה לי ששום מוסך של פג'ו יתן לי כזה אישור כי הוא לא ביצע את ההרכבה והמוסך שביצע את העבודה הוא מוסך מורשה אבל לא של פג'ו.
  2. חבר שלי היה לו את זה גם נכשל בטסט יום למחרת נסע לחיפה וחזרה ממילואים , תפס אותו שוטר אמר לו שאסור לו לנסוע אך ורק לתיקונים , נתן לו קנס 500 שקל בלי נקודות בלי כלום.
  3. אני מנסה לחפש את מספר המנוע ולא מוצא , היכן אני יכול למצוא אותו במנוע זה? RGY 2.0 טורבו ? תודה.
  4. לפני שבועיים גנבו לשכן שלי את החיפושית שלו שנת 79 משהו כזה קבריולט צהובה , תחשבו על זה ככה 4 לפנות בוקר הגנב מניע את האוטו את החיפושית ונוסע הבנאדם שהאוטו שייך לו רואה דרך החלון שגונבים לו את האוטו מדבר עם המשטרה וכלום!
  5. בטוח בטוח?? לפי מצלמת האבטחה אצלי ראיתי שגנב נסע בשעה 04:03 בבוקר. יצא מאיפה שאני גר שזה בעצם מרמת גן מקניון איילון
  6. אני גר בשיכון ותיקים (ברמת גן ליד אוהל שם) חזרתי 1 בלילה החנתי ברחוב קמתי בבוקר בא להזיז את האוטו אין אוטו רק ידית של הנהג שבורה בקיצור האוטו נגנב הגשתי תלונה וזהו נקווה לטוב אין לי ביטוח מקיף רק צד ג' האוטו שנת 91 הייתה לי מערכת יקרה בה משקפי ראייה שלי משקפי שמששש ה EASY PARK רק צמיגים חדשים קניתי עם המגנזיום לפני כמה חודשים
  7. יש לי מערכת , קומפוננט מורל טמפו בקדימה מחוברים למגבר 4 ערוצים 2 לקומפוננט ו-2 לסאב הביאו לי רמקולים 6.9 של פיוניר שפעלו על מגבר בעבר השאלה שלי האם שווה לי בכלל לעשות את המאמץ ולחבר אותם ל HU? האם זה נחוץ להביא עוד מגבר? מה שחסר לי בשמיעה זה קצת צליל מהאחורה כי מה שעד היום היה לי זה רק סאב. תודה מראש לעוזרים
  8. כי חברה שלי כל הזמן נשענת עליו עם הרגל כזה על המקום של הרמקול והוא כל הזמן היה נופל אז כל פעם הייתי מחזיר אותו ככה כבר כמה חודשים ואתמול חבר שנסע איתי הורדתי אותו והוא פתח את הדלת בחוזקה וטרק אותה אז זה השתחרר והפעם לא נפל לתוך האוטו אלא לבחוץ
  9. יש לי קומפוננט מורל טמפו ¼5, אתמול שמתי לב שהגריל בצד לא של הנהג נעלם חיפשתי בכביש וזה איפה שעצרתי, מצאתי אותו אבל עברו עליו כמה מכוניות מהיכן אני יכול להשיג גריל שיתאים??? לא משנה לי אפילו שזה לא יהיה גריל מקורי עם הלוגו של מורל זה ממש לא משנה אני פשוט לא אוהב שהרמקול חשוף. אנא עיזרו לי , תודה מראש
  10. יש מצב שזה בעייה ממערכת ההצתה האלקטרונית אולי החיישן שלה מזייף, או אפילו הארקה שלה , או החלק עצמו מתחמם וגורם לכיבוי
  11. חג כחיל ביפו! או שאול בנחלת בנימין בת"א
  12. אין לי בעייה אם המחיר פשוט שואל אם הוא מוצדק
  13. ברשותי דוד זרימה חופשית ואני מעוניין להתקין ברכבי עד היום איפה שהתקנתי ברכבים הקודמים שלי לקחו לי 150 על ההחלפה בין הדוד הרגיל שלי לדוד החדש (כמובן את הדוד אני מביא) יש מקום זול יותר באיזור המרכז? ת"א יהיה טוב תודה
  14. גם אני סבלתי מהבעייה הזאת שהייתה לי גולף 92 אוטומט הצורה שלך 1800 ה90 כס מה אני יכול להגיד , החלפתי פעם פעמיים, ואחרי זה כבר השארתי את הכפתור איך שהוא למה בצ'מפיון הם עושים לך קטע שלא ימכרו רק את הגומי שנשחק אלא אתה צריך להחליף כל פעם ידית!
  15. אין פה שום עניין להכניס חברים לאתר כלשהו , לא יוצא לי מזה כלום שאני מפרסם דרך PIC, פשוט שמה שיטת העלאת התמונות יותר קלה, לסמן את כולם ולהעלות, במקום פה אחד אחד. או שאני טועה ויש דרך להעלות יותר מתמונה אחת בו זמנית.
  16. לא ממש היה לי זמן למחוק לוחיות וזה התעצלתי ומצטער על איכות הצילום כי הם צולמו מהפלאפון שלי http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=E9B93F37F6A14D9BA6B37B83F42BE140&alid=494409 עריכה - כוונת פותח השירשור היתה שהוא התעצל למחוק עד אתמול בערב, ולכן הפירסום התעכב עד שמצא את החריצות למחוק... בכל התמונות שבקישור, המספרים מחוקים. מספר תגובות שכבר אינן רלוונטיות נמחקו.
  17. אני מחפש טמבונים של גולף GTI המרובעת קדמי + אחורי לא משנה הצבע אם מישהו מוכר שיפנה אלי לפרטי
  18. אצלי באונו גם היה אותו דבר החלפתי חיישן לא עזר בסוף החלפתי את כל החלק של הד'יגיפלקס ההצתה האלקטרונית וזה סידר לי את כל הבעיות לבן דוד שלי היה פשוט צריך לסדר את הארקה של ההצתה האלקטרונית (לי החלק היה מתחמם ואז המנוע היה נכבה לדוגמא מתי שהייתי עומד ברמזור וכדומה!) אצל בן דוד שלי הוא בכלל לא הניע
  19. המגנזיום היו על מגאן קופה, 175/70R13 הוא אומר מרווח ברגים 4 על 100 השאלה שלי האם זה יתאים לאוטו שלי? גולף CL שנת 91 אותה מידה כמו שלו http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=25543 תודה לעוזרים
  20. רכשתי לפני כחודשיים גולף שנת 91 מנוע 1.3 4 הילוכים הגיר של האוטו דפוק (האוטו נוסע פשוט הגיר מרעיש,נשחקו המייסבים) וזקוק להחלפה בעתיד אני מחפש גולף הצורה המרובעת 1.3 4 הילוכים ורק מצאתי ביד2 *** עריכה - את התובנות הגזעניות שלך תשמור לעצמך *** אז היכן אני יכול למצוא חלקי חילוף לגולף או עדיפות לאוטו קומפלט (אם יש מגרשי גרוטאות באיזור ת"א אני אשמח) תודה מראש למגיבים
  21. ובנוגע לגולף MK2 אני זקוק לגיר של גולף CL MK2 היכן כדאי לי לחפש? המייסבים בגיר שלי הלכו ואני זקוק לעוד כמה חלקים כגון גריל קדמי 4 פנסים וגם ספויילר אחורי תחתון תודה.
  22. תנסה עם פוליש שפשף טוב ולאט לאט זה יעלם
  23. בדיוק! ניקיתי וזה חזר
×
×
  • תוכן חדש...