Jump to content

Syst3m

  • הודעות

    293
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Syst3m

  1. קניתי לפני כחודש גולף שנת 1991 ממתי שקניתי אותה יש לי קצף כזה חום במיכל המים ניסיתי עם צינור מים להוציא את המים הישנים לפני כשבוע החלפתי כמה שיכולתי זה נראה כאילו הבנאדם שם במים סבון או משהו כזה כי היה קצף לבן של סבון עכשיו הקצף נהיה קשה יותר וצבע חום, לא חסר לי שמן אני בודק כל יומיים ככה. והאוטו לא מתחמם יותר ממה שהוא אמור להתחמם כל יום חסר לי קצת מים ואני ממלא אולי צריך לעשות פקום ראש?
  2. כמו שחשבתי למה שהייתי אצל מתקין הוא רצה לדחוף לי מגבר מונובלוק של LIGHTING AUDIO באיזה 1000 שקל אם אני לא טועה ה 350W
  3. ברשותי סאב קיקר C12 כרגע הוא מוגבר על ידי המגבר ה4 ערוצים שלי BOSS 1000W החיקוי אני מעוניין להוסיף רמקולים אחוריים (מקדימה יש לי מורל טמפו 5 ורבע) ומשום כך אני זקוק לעוד מגבר שירים לי את הסאב השאלה שלי , מה עדיף בשביל הקיקר ,הוא לא סאב חזק האם יספיק לי מגבר 2 ערוצים ולגשר אותם ככה שאני אוכל לנצל את מלוא עוצמת הסאב? או לקנות מונובלוק שלפי דעתי יעלה יותר ממגבר 2 ערוצים תודה
  4. היה סבבה קפצתי לקצת והלכתי אני זה עם הגולף CL
  5. אצלי החלק הזה היה מתחמם וגורם לי לבעיות שהמנוע היה נכבה לי באמצע רמזור ומסדר להידלק הייתי נוסע נגיד הילוך שני פתאום האוטו מפסיק לי את הגז וגז ברקס כזה בקיצור היו לי תופעות כאילו הקרבורטור סתום (היה לי אונו 70S) זה היה סיוט אבל החלפתי את החלק וטפו טפו עד מתי שמכרתי אותה לא היה לי בעיות כאלו יותר
  6. לי גם התקלקל החלק הזה שמתי את האוטו במוסך עוז ברמת גן והחליפו לי והכל הסתדר כתובת: הרקון 5, רמת גן טלפון: 03-7515416 תברר שם אצל צביקה / יואב
  7. איזה מידה אני יכול לשים על גולף CL שנת 1991? יש ברשותי מגנזיום 14 של האוטו הקודם שלי 185/55R14 השאלה אם חוקית אני יכול לשים על הגולף? או למכור ולקנות 13?
  8. ברשותי גולף המרובעת , שנת 91 , מקדימה עשיתי בנייה ושמתי קומפוננט מורל טמפו 5 ורבע יש לי מגבר BOSS 1000W שמגביר לי את הקומפוננט הקדמי , וסאב קיקר 12". אני מעוניין להוסיף מגבר שיחזיק לי את הסאב , ומתלבט האם לשים קומפוננט גם באחורה במגש בצדדים או ללכת על 6X9 מאחורה? כמובן שאת ארבעת הרמקולים יגביר הבוס 1000 ואני יביא מגבר 2 ערוצים או מונובלוק לסאב! תודה רבה מראש על ההצעות שלכם
  9. אני אגיע עם הגולף סיאל החדשה שלי
  10. אז אילו רמקולים 5 ורבע אתם ממליצים לי להתקין? זה הגודל שמתאים לי בדלת אם עושים לי את הבנייה
  11. הוא מביא לי ב1200 רמקולים מורל טמפו 5 ורבע אינץ משו כמו 800 שקל הקומפוננט הבנייה 200 שקל ועוד 200 על התקנת מגבר ורדיו דיסק (שכל הכבלים הם שלי מהאוטו הקודם)
  12. הלכתי למתקין ברמת גן מול המשטרה בז'בוטינצקי הוא דורש 1200 שקל על התקנת רדיו דיסק , מגבר(יש לי כבר את הכבל חשמל , RCA והכל , רק לחבר) לחתוך בדלתות ולהתקין לי רמקולים 5 ורבע מורל טמפו וכמובן חיבור המגבר אל הרמקולים בדלתות ולסאב שכבר קיים אצלי באוטו האם זה מחיר סביר? המורל טמפו הזה 5 ורבע יעשה את העבודה? *מדובר בגולף הצורה המרובעת ולא בפיאט אונו! ככה שהוא לא סתם חותך לי בדלת אלה בפלסטיק איפה שיש מקום איכסון בדלת לפי מה שהבנתי הוא לקח מידה ויעשה קרש במידה ומכסים בבד?
  13. קניתי גולף , אין לה סמלים מאיפה אני יכול להשיג בזול למה בחברה זה יקר והאם יש שיטות למנוע את הגניבות של הסמלים?
  14. אם זה עוזר לך הייתה לי אחת כזאת 1.8 אוטומטית ,דגם ה90 כס והיא הייתה עושה אתזה באיטיות נראה לי משו כמו 14 שניות היא לא עמדה אפילו נגד אונו 1.4 אולי רק ב100 התחלתי לעקוף
  15. מצאתי גולף , יד ראשונה , שנת 91 ,עשתה 160K מבחינת תאונות היא עברה תאונה לפני כ15 שנה בקדימה ,אבל אין שאסי האוטו סובל מקצת בעיות חלודה הגיר מרעיש , מתי שאני משלב הילוך ונוסע שומעים מעין טיקטוק שהולך ומתגבר לפי קצב הנסיעה אבא שלי שבדק איתי את האוטו אומר אולי זה המייסבים הלכו השאלה שלי כמה יעלה גיר של גולף סיאל 1.3 91 משופץ? המחירון של הרכב 12600 , והבנאדם עד עכשיו ירד ל 8500
  16. ברשותי גולף הצורה המרובעת שנת 91 ואני רוצה להתקין רמקולים קדמיים איזה גודל של רמקולים יש בדרך כלל בגולף הצורה הזאת?
  17. היה לי גולף CL שנת 1992 , 1.8 אוטומטית האוטו היה סבבה לא היה רואה הרבהמוסך אבל היה לו בעיות של התחממויות כל פעם היה מתחמם וצינורות היו נקרעים ובסוף נאלצתי לעשות פקום ראש ואחרכך התחילו הבעיות עם הסטרטר וזה אוטו של אבא שלי היה יד ראשונה שהוא קנה מהחברה ב92 היה לו לפני זה את הגולף המרובעת GL 1.6 , היה אותה 3 שנים רק בתור אוטו שני ,הוא מכר אותה אחרי 3 שנים שעשתה בלחץ 5 אלף , ואז קנה את הצורה החדשה והתאכזב הצורה הישנה זה קרבורטור לא ?
  18. אני מעוניין לקנות גולף CL 1.3 שנת 91 ואני מעוניין לדעת אם למישהו יש / היה רכב כזה בעבר ויכול לתת חוות דעת עליו? מה טווח המחירים של הביטוח חובה של הרכב? מנוע 1.3 כמה כ"ס , 4 הילוכים? האוטו סוחב? כל מידע שתוכלו לתת אני אודה לכם
  19. אם הג'נט שלי יש לו שבר גם זה ניתן לתיקון?
  20. הרעש ששמעת מעיין צלצול זה סוללת הגיבוי שאתה מנסה להתניע אתה רואה את האורות בלוח מהבהבות חלש??
  21. תודה רבה אישרתי לאונו שלי מידה 185/55R14 תודה בכל אופן
  22. רכשתי לאחרונה מגנזיום , של אונו טורבו , המגנזיום מידה 14 אני רוצה לשים צמיגים, איזה מידת צמיגים אני יכול לשים כדי שזה יהיה מאושר על ידי משרד הרישוי? מדבר באונו מדגם 70S מנוע 1.4 סמק
  23. עד שנת 96 אתה חייב לשים את הפסים המגעילים האלה מאחורה או מדבקה של שמור מרחק
  24. הייתה לי גולף CL וגם כל פעם היו שוברים לי את האנטנה של הרדיו הלכתי למתקין ברחוב עוזיאל ברמת גן 80 שקל אנטנה חשמלית אשר מודבקת לשמשה מבפנים יש לה אחלה קליטה וגם לא היה לי יותר דאגות שישברו לי את האנטנה
  25. אני חדש בתא אף פעם לא היה לי תו איזורי עברתי לתא לפני כמה חודשים ועברה שנה התו שלי 2006 לפי מה שאמרו לי זה תקף לכמה שנים האם זה נכון?
×
×
  • תוכן חדש...