פירקתי את המערכת שלי מהבלנו החלפתי קניתי שברולט קוואליר קופה
עכשיו ברצוני להתקין באוטו החדש
מה שצריך לעשות ,
להוציא את הרדיו טייפ הדאבל דין שבא בשברולט ולשים את הפנאל לדין 1 , להתקין רדיו דיסק פיוניר שיש לי שאין לו צמה כי שכחתי לפרק אותה מהבלנו,
לרדיו דיסק יש יציאה אחת RCA למגבר
להתקין בדלתות רמקולים 6.9 JBL כי לפי מה שהבנתי אין בעיה להתקין בשברולט כי יש שם מקום.
באחורה גם יש לי 6.9 JBL
מגבר פיוניר 2 ערוצים שהולך לסאב JBL 1000W בזוקה
ועוד מגבר 4 ערוצים לשאר הרמקולים
אז גם צריך את כל הפיצולים בגלל שיש רק יציאה אחת מהרדיו דיסק
אז אם יש לכם המלצה למתקין מאיזור רמת גן תל אביב אני אשמח.
והאם תוכלו להעריך את עלות העבודה בממוצע עבור התקנה שכזאת
לפי מה שביררתי אצל מתקין הציעו לי 280 שקל - התקנה של הרדיו דיסק בלבד עם החלפת הרמקולים בדלתות ל6.9 התקנת הרדיו כולל הצמה.
או 650 שקל - כולל הכל
*חשוב לציין שברשותי בית פיוז 100אמפ כבל RCA של רוקפורד כבל רמוט וכל שאר הציוד!
תודה, אם קראתם עד פה