Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אין תוכנת הקלטה לאייפון וכנראה גם שלא תצא. ישנה איזה סוגייה משפטית שדנה בנושא בעבר. לצערנו לא באפסטור וגם לא בסידייה, אין תוכנה כזאת כבר 4 שנים.
  2. איתם, ליאור דיי סיכם נכון את המתחרש והצפוי להתרחש. שיפור של לאון כזאת (אפילו בשנייה הבדל של זינוק מהמקום) עלול לעלות לך אף יותר מקניית דגם ספורטיבי דומה. זהו דגם דיי מסורס אם ההשקעה הכספית לא תהיה גבוהה מאוד.
  3. ibluenova עדיין אינה מותאמת לגרסא 4. ומרק, זה יותר טוב מאישה יפה. לפעמים שאין כוח לשמוע אותה פשוט לוחצים על כפתור קטן בצד
  4. מעצבן שאנשים שלא חוו את הרכב או חווים אותו לסיבוב של 10 דקות הם בעלי הזכות להעביר ביקורת כזאת או אחרת כאילו מדובר ברכב שלהם (הווה או עבר). אינני אתייחס לתגובה תגובה ולא אצוטט, אבל הרבה שטויות נכתבים פה ע"י אנשים מתגובתם מרגישה כסוג של קנאה. ולא אייל, לא דיברתי עלייך ואייל יהיה עד לכך, שלדוגמא מעולם לא הייתה לי GTI, ולכן מעולם לא כתבתי תגובה שלילית או נתתי ביקורת על הרכב מסוג זה. אבל אנשים שפוסלים ונותנים ביקורת לבעלי הרכבים או לאיתמר ולי הם מדברים שטויות. כן שטויות. הדבר היחידי שמצאתי לשלילה ביאריס הוא באמת כמו שאייל אמר - אולי 30-40 כ"ס יותר (מפצה בעלויות דלק נמוכות), גיר מקוצר מעט ואיכות בנייה מעט יותר טובה. לגבי נתון הישיבה הגבוהה, גם אותי הרתיע בהתחלה. מתרגלים, זאת לא MX5. רכבי תפרנים?! אייל יש גם את הג'סטי. אין לזה סוף. רכב יעודי לסטודנט ע"פ ראייתי הוא רכב בעל הוצאות אחזקה נמוכות ללא קשר לעלות הראשונית של הרכב. לכן לסטודנט יש התאמות של רכבים לפי יכולת הרכישה שלו.
  5. BEEKER, צר לי להגיד לך אבל אתה מדבר שטויות ואף עושה הכללות והשוואות שאינן ככורח המציאות. בנוגע למחיר המחירון אתה מוזמן לפנות רק לאדם אחד, שמו לוי יצחק. אותו מר לוי (וגם מחירונים מקבילים) קבעו כי ערכה של טויוטה, דגם היאריס, והיאריס TS בפרט גבוהים מן המקובל עקב שיקלול נתונים כזה או אחר. כמו שישנו מחיר מחירון הנמוך מערכו האמיתי של האוטו (קליאו ספורט, איביזה טורבו וכד'), כך בדגם היאריס מחיר המחירון דווקא כן משקף את ערכו האמיתי של הרכב ואת התמורה ביחס למחיר. * זה שעל אקסמפלר שמור יותר ובעל נתונים טובים משלמים יותר - זהו דבר שנהוג בכל דגם רכב מבוקש. יישור קו?! בהתאם לאקסמפלר. כך גם משלמים בהתאם. זה דיי בולשיט, כי בכל רכב ניתן להכניס את הסעיף המדובר. לצערי וצערך לא מדובר באיזו יונדאי לנטרה או דייהו עם חלקים בעשות שקלים. ולנושא האחרון, שהוא מרכיב את רוב ההודעה השטוטית הקודמת. שאתה משווה רכבים מקבוצה מסויימת, אנא השתדל להשוואות בין גרסאות דומות. כאן למעשה אתה משווה בין פאביה (סקודה בכל זאת... למרות שזה בתכלס פולקסוואגן) עם מנוע של קרטינג ורמת איבזור של קורקינט חשמלי לסוג רכב מאותה קבוצה שמגיע ברמת האיבזור הגבוהה ביותר לדגם (הן מכני והן מבחינת התוספות שנאמדות רק הן בעשרות אלפי שקלים). אתה יכול לתת לי כדוגמא גם את דגמי הפולו והאיביזה SC האחרונים שנמכרו, אך זה לא רלוונטי מ-2 סיבות: 1) רמות האיבזור השונות שמשנות את רמות המחיר בעשרות אלפי שקלים. 2) הסיכון של קונצרן צ'מפיון הישראלי שהיה מוכן "להפסיד" כסף על מכירות עשרות דגמים ראשונים על מנת לשווק את חברת הייצור ואת הדגם עצמו. זה משהו שאפשר להבין בכלכלה פשוטה ע"י ציור של גרף השקעה אל מול רווח עתידי. אני יכול להמשיך עוד ועוד, אך אני מאמין שהמסר הובן. שבת שלום.
  6. רועי, אני אשמח אם תמנה כאלה (באותה רמת אמינות וחסכון).
  7. איתמר, אהבתי את הסיקור. אני נוהג היום על יאריס T מבציר 2003 שגמעה 85K ק"מ. שוקל ביצוע פלאשינג גם לאחר שביצעתי טיפול שנתי במרכזי לפני כשבועיים. בכל אופן, עקב מגוריי ב-'לב העניינים' (ר"ג ות"א) ועקב שיפשופי החניה בטמבונים אני שוקל החלפה של 2 הטמבונים לאלה ממודל גבוה יותר. ידוע לך מה צריך בנוסף חוץ מהחלפת פנסים קידמיים חדשים?
  8. מדהים לקרוא תגובות של אנשים שיושבים מאחורי מקלדת וקופסת פח דיגיטלית קטנה. לא ידעתי שאפשר להיות כ"כ אמיצים ראית את הבחור/ה משליך/ה פסולת מהרכב? תנסה לפנות אליו/ה קודם כאדם אל אדם לפני כל פעולה אחרת. להלשין (וכן, זה נקרא להלשין)? אני לא הייתי עושה זה. אני לא אקח את החוק לידיים כל עוד לא מדובר בסיכון חיי אדם או מעשה גניבה/שוד. צר לי, לא בחרתי במקצוע הזה.
  9. היה עידכון אתמול ולכן נוצרו בעיות. סודר הבוקר.
  10. ממש לא. כל הביקורות קטלו אותו. נוקיה ממזמן לא עומדת בסטנדרטים של מכשירי מסך המגע. ראה חיפוש בגוגל.
  11. אם כבר אז כבר, יש גם את המכשיר החדש של סמסונג - הגלאקסי S (או בשמו המלא:Samsung Galaxy I9000 S). הפאק היחידי שאני מצאתי אצלו זה חוסר הפלאש במצלמה. http://kombinator.co.il/view-review.php?rid=386#uploaded_files/users_profile/re49.1524518462.samsungi9000galaxys.jpg
  12. מזל שרק ניסית, כי אי אפשר להסביר את זה. אם לא אייפון (שללא ספק הוא המכשיר הטוב בשוק) אז האופציות הטובות ביותר הן כמו שאמרו - המיילסטון או ה-Desire.
  13. הם לא באותה קטגוריה בכלל, מילא אקספריה X10. מיילסטון חד משמעית.
  14. בהצלחה
  15. לקסוס. חד משמעית לדעתי.
  16. בתור אוהב ברזיל מילדות, ולאחר ההתפקחות עברתי לנבחרת האמיתית הולנד, אני מקווה שספרד או אגנטינה יקחו תכלס, כל עוד יהיה כדורגל טוב ואחת מה-4 שלמעלה תיקח - אני אהיה מרוצה
  17. רכב גישור? אתה בן 18, לא בתוכנית בערוץ דיסקברי. אבל אלה ההחלטות שלך - בהצלחה. לגבי שאר הריג'קטים, השלט מכוער (בלי קשר לשדה הראייה), חבל על הגומיות שהורסות את הסאב, על נושא הצמיגים אין עוררין ולגבי הקוביות במראה - זה לא מפריע לאף אחד. גם מדבקת הטסט יכולה להפריע לשדה הראיה. בכללי, האוטו נראה שמור ולגילו, אבל עם דברים קטנים ש"הורסים" אותו.
  18. קנית את האוטו לפני חודשיים ואתה כבר מוכר אותו?
  19. עם כל זה שחברה שלך נראית טוב, אני הייתי מעדיף את הלאנצ'יה פשוט עבודת אומנות! תמשיך ככה. מקווה בהמשך לראות תמונות פנים של הרכב.
  20. תודות למשתמש בשם '1907' נמצא השיר! תודה רבה לו! זה השיר: וכמובן שאני שמעתי אותו רק בגירסא הקיצבית אז לא הייתי מודע למקור.
  21. זה לא וואן דיי, וזה לא חרא שיר בכלל. אבל זה לא הנושא. אני לא בטוח שזה של אינפקד, וגם היום לא הצלחתי למצוא את זה. צריך איזה רמז, משהו.
  22. כן כן כן!!! נראה לי על זה אני מדבר, שיש כמו אוי אוי אוי של דוסים בפזמון.
  23. לא ממש, רק מנגינה וכרגע גם היא ברחה לי. למישהו יש כיוון?
  24. חברים יקרים, אחרי סופ"ש בכנרת והידבקות לשיר מסויים אני מנסה למצוא אותו כרגע. אני מחפש שיר (דאנס/האוס/טראנס - להגדרתכם) שבפזמון שלו יש קריאות כאלה "אוי יוי יוי". נשמע קצת חסידי, אבל סוג המוזיקה קצבית ועדכית מאוד. אם מישהו יודע דבר בנושא כי אחרי חיפושים של שעתיים לא מצאתי כלום. תודה מראש
  25. יוסי, הפרקים לעונה החדשה לא צולמו כבר כשרק עכשיו האייפד מגיע?
×
×
  • תוכן חדש...