Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אל תשווה ג'-אס לנהיגה במכונית שכל ילד חושב שהוא איזה שומאכר. דבר שני, העובדות כבר מדברות בשטח. אני לא צריך להוכיח עובדות. דבר שלישי, למה אתה קורה מקום מאורגן? למגרש חנייה ליד הבית? מקום מאורגן עולה כסף ובא ביחד עם קורס. לא מכיר מקום מאורגן אחר. דבר רביעי, גם במקום מאורגן אם אתה 'חדש' על הכביש ולא עברת שום הסכמה כלשהי אתה יכול להפגע. כן, גם במקום 'מאורגן'.
  2. כמה תיקונים:
  3. זה "הפאק" היחידי באזעקה אם אפשר להגדיר את זה ככה בכלל.
  4. זאת בדיוק הבעיה שבפירסום כאלה סרטונים באינטרנט. גם אני כמו רבים אחרים נהנה לראות את אותם סרטונים ועוד טיפה מהקמצוץ של הספורט המטורי בארץ, אבל, הבעייה הכי גדולה היא: שגם העיינים שלא צריכות לראות את אותם סרטונים - רואה אותם.
  5. שאלת כבר 200 פעם האם כדאי לך ולפי ההבנה שלי מההודעות שלך כבר סגרת עם הבנאדם על "בדיקה". שים את הראש על הכרית, תנוח, תבדוק אותו בצורה רגועה ומקיפה ודווח לנו. בשיטת הלחץ והחרטות הפנימיים לא תרכוש אף רכב אף פעם. אם החלטת לעשות צעד והוא נראה לך בסדר- לך איתו.
  6. אין שום בעיות עם ה-MVP. הכל שטויות! גם אני פחדתי בהתחלה. "במחיר הזה קח את הגארד!" יש סיבות מאחורי דברייך? למה הגארד טובה יותר? דווקא "רב-בריח" חברה גדולה יותר ומוכרת יותר שעומדת מאחורי המערכת. תתקשר לברק מ-"רדיו השרון", דבר איתו ותשמע את כל התשובות שאתה רוצה. לאחר מכן תעשה את הבחירות שלך. אני ימליץ לך קודם לבזבז כמה אגורות על שיחת טלפון
  7. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    טוב, עזוב מאור, הרי מהודעות הוא לא יוכל ללמוד על הכיס בנושא אחזקת הרכב אלא רק אחרי הקנייה. לכל רכב יש הפתעות בחיים- לטובה ולרעה, ואנחנו פה סתם 'טוחנים מים'. בסופו של דבר אני מאמין שהוא קיבל השקפה כללית על אחזקת הרכב שלא תהיה זולה כלל.
  8. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    אז משהו קצת מוזר עם ה-1 ל-8 הזה שאתה מדבר עליו, ועל הקטע עם הצמיגים שמחזיקים כמו במכויות משפחתיות ממוצעות, אתה לא מסכים איתי?
  9. ואני מניח שהשירשור הזה ינעל בקורב, בגלל: א. ההקפצה מלפי 543,127,872,190 שנים ב. בילבולי המוח שבגללם הקפיצו אצ השירשור יום טוב, טל
  10. פנה אל "רדיו השרון" בכפר-סבא, ותקבל שירות מעולה, מחיר הולם ויחס מדהים! ממליץ בחום!
  11. ליאור תתחדש!! מה שהיה לי להגיד לך כבר אמרתי במקומות אחרים.
  12. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    מאור, אז אתה בעל לרכב במצב נדיר משאר השוק. כנראה, לפני שקנית אותו סידרו את כל "ההפתעות" היקרות. בכל אופן, למרות שלרכב הנע(א)ה כפולה הוא שורף יותר צמיגים מרכבים אחרים, וכן- גם מהקליאו. אם אצלך לא- אז סימן שהוא משמש לנסיעות מנהלתיות בלבד ולא לזה הוא נועד. עוד דבר שמרמז על כך הוא ה-8 ק"מ לליטר. עוד לא שמעתי על GT ש"נוסעת" ועושה ממוצעים של 8 ק"מ לליטר. מכל בעלי ה-GT שאני מכיר היום ורובם בעבר- הם החליפו צמיגים לפחות פעם בשנה. לחלקם 2,400 שקל היו זולים מדי לצמיגים. בכל אופן, gsi16v, תיאר באמת מה מצב הרכב בשוק במידה שהנהג הוא מתחת לגיל 24. אם הוא מעל, ה-500 שקל האלו מתקזזים עם הדלק. הרבה מאוד דלק.
  13. וזה באמת מה שיוזמן. היום נעשה בירור ובימים הקרובים אני יקבל את הפרטים המלאים כולל מחירים. כרגע, רשימת המזמינים העדכנית מופיעה למטה. יש עוד מעוניינים? (הרשימה תסגר בעוד כ-6 ימים) אח"כ זה יהיה מאוחר מדי.
  14. אני הייתי אומר לבן, אבל בדגמים הישנים הוא לא קיים. לפחות לא בארץ. אכן אפור עכבר או כסף. כל השאר נדושים (שחור, צהוב) או צועקים (אדום) מדי לטעמי.
  15. אני זוכר את הסל הזה אין מצב למצוא דבר כזה
  16. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    אוקיי. אני מקבל. רק רציתי להגיד שמה "שזרקתי לאוויר" אלו לא סתם מספרים. גם לי יש חבר קרוב שהיה בעלים של GT שנתיים וחצי. רק צמיגים איכותיים עולים משהו כמו התקציב החודשי ואפילו יותר. וצמיגים שם מחליפים כאחת לשנה. אבל לא משנה, תעדכן אותנו בהמשך בנושא האחזקה.
  17. ועוד איזה תוספת קטנה
  18. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    אז אתה טוען שאני מזוכיסט? כי לפי הבנה כללית והכרת ה-GT שלא מהיום- הא אמורה להתעלות על הקליאו מבחינת חווית נהיגה. השיקול בקנייה שלה הוא כלכלי. אל תסתכל על אחזקה של רכב במשך שנה. תעשה ממוצע של שנתיים-שלוש שמסתכלים על הבלאי שבא עם הגיל.
  19. זה שיקול רציני שהייתי צריך לקחת בעת הזמנת הרכב או לאחר מכן, בעת התקנת הקסנון. ההצעה הכי טובה שלי - תחזור לפנסים המקוריים. מקסימום שים סט 'בלו ויזיון' של 'פיליפס'. זה משפט כל כך נכון.
  20. מבחינת מנוע- 5 כ"ס. יש הרבה ראלי 1,300 סמ"ק היום שמוסבות ל-1,600.
  21. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    הרבה דיברו כמוך, ומכרו את הרכב אחרי חודשיים בלבד. זה בטח יסביר לך את עניין ריבוי הידיים שיש לרוב הרכבים
  22. מצדיק בכל מילה.
  23. כוח-סוס

    impreza turbo gt

    ביטוחים + טסט + טיפולים שוטפים + הפתעות - בלאי לא קטן (הרכב כבר לא כל כך 'צעיר' ואין שום חלק זול בדגם הזה) שנגיע גם לדלק?
  24. לטיפולים סטנדרטיים הוא ימצא את החלקים בארץ. כדאי גם לעדכן את הרשת או את אחד המוסכים במקרה של רכישת רכב מהסוג הזה כדי 'להכין' אותם לבאות. לחלקים נדירים יותר תדרש הזמנה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...