-
הודעות
1,308 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס
-
ספויילר של 'פרו-דרייב' והיא מושלמת! יפייפייה אמיתית!
-
יצא יפה מאוד! רק שאני הייתי מוותר על צביעת הרפידה וצובע רק את הקאליפר. אל תשכח לתת לצבע להתייבש, ותעלה תמונות של הרכב כולו לאחר הצביעה.
-
ליאור יש GT סטיישן. אני גם ראיתי אחת בארץ- כחולה או לבנה. עומר, מה עם תמונות וסיקורון של הרכב החדש?
-
אתה רציני?! אולי שימושי. בקשר ליופי, אני מאמין שאני לא היחידי שיחלוק עלייך פה.
-
אני מסתכל עלייה ופשוט לא חושב על רכב אחר בייבוא אישי בסכום של 200K ש"ח בערך מבחינת התנהגות להנעה קידמית היא זכתה בציונים מטורפים! ועם מנוע 2.5 ליטר מוגדש, 225 כ"ס והרבה (הרבה) מומנט זה צריך להיות רכב מטורף! שלא לדבר על פוטנציאל שיפורים ענק
-
לאחר בירור קטנטן, אתה לא טועה. פשוט ככל שהטכנולוגייה מתקדמת ככה 'הם' מצליחים להוציא ממנורת הלוגן גוון בהיר יותר ע"י השארת ההספק הרגיל והנורמלי- 55W. אם אתם מתכננים איזושהי הזמנה של נורות, אני מעוניין בעוד כ-4 נורות חנייה (w5w) של PHILIPS מסוג BlueVision. הסתבכתי עם הסוג שאני צריך וגם החלטתי לרדת מהעניין. אני מעדיף לקנות משהו איכותי, ולא תוצרת בית, ולהיות עם ראש שקט. מה גם, שכמו שזה נראה, נורות ה-PHILIPS זולות יותר. אם אני לא טועה וראיתי נכון היום - יש. אבל אתה מוזמן לעשות בדיוק כמוני, ולהרים טלפון יום ראשון בבוקר ולשאול.
-
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=38192&highlight=awd
-
שאתה קורא הודעה כזאת, פתאום גם אתה מקבל את הצביטה הקטנה בלב באמת רכב מדהים וכנראה שזאת הראלי השמורה בארץ! מקווה שתהנה מהרכב החדש כמו שנהנת מהראלי. ויש לי הרגשה כזאת, שאפילו תהנה יותר!!!
-
הרמן אתה יכול לייבא רק רכב חדש שנתיים אחורה או אספנת, בטח שלא משנת 02-03. ולמה לו לרצות להביא את ה-ST170 אם הוא יכול אולי ליהביא את ה-ST225?
-
מסכים עם כל מילה. שיתחדש ויהנה מהרכב!
-
ללא כל צל של ספק אוטו מדהים! יש וידאו של הקטע או של התוכנית עצמה?
-
אני הייתי הולך על הפוקוס ST בלי לחשוב פעמיים! אחרי שראיתי אותה ב-TOP-GEAR, נדלקתי!
-
צביעת קאליפרים
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של FifthGear בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
השיפור הוא במחלקת הבידור. אני צוחק יותר שאני קורא הודעות כאלה. -
אחרי שבוע של חיפושים וטלפונים, התקדמנו עוד "שלב קוסמטי" לקראת הרכבת הקסנון. כיום כבר מורכבות 2 מנורות HB3 (אור דרך) של PHILIPS BlueVision, שכמו שאמרתי ישודרגו בקרוב לסט קסנון איכותי. מצאתי (כרגיל אפשר להגיד) את מה שאני מחפש בחנות GTLV (השם הזה עולה יותר מדי לאחרונה ) בת"א. 2 מנורות H1 (מנורות ערפל) שבאים באריזה עם 2 מנורות w5w (מנורות חניייה) של חברת PHILIPS מסוג BlueVision - עלו לי סה"כ 180 ש"ח. עשתי חישוב מהיר שסט כזה עולה ב-EBAY ביטניה בין 16.50 ל-20 פאונד ( בין 135 ל-164 שקל בערך) וזה עוד לפני משלוח. לכו תדעו מה יקרה לזה בדרך ובאיזה מצב זה יגיע לארץ. כל זה גרם לי ללכת על בטוח להוציא עוד מספר שקלים (אולי אפילו פחות ממה שהיה יוצא לי אחרי ההזמנה) ולקנות פה. מנורות חנייה נוספות בנפרד מהסוג הנ"ל לא הצחלתי למצוא. אני מחפש אותן כמנורות "ספייר". אז אם מישהו יודע משהו, אני אשמח למידע.
-
צביעת קאליפרים
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של FifthGear בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני לא דיללתי בכלל. מצד שני לא רשום לי שאני צריך (אם אני זוכר נכון ). כמה תמונות מהצביעה האחרונה שלי בקליאו מצורפות (סליחה על האיכות, צולם בפלאפון הקודם שלי - Samsung 990). -
נקווה לטוב. אם שארס היה חותם ! מצבנו היה טוב פי כמה! מקווה שטל יחזור מהר- זה הכי חשוב.
-
אני יכול להעיד על 1:12-1:14 הרבה פעמים. לעומת הלאון המוגדשת, הקליאו 'שותה' הרבה-הרבה פחות.
-
אלעד, טוב לדעת אני לא בטוח שגם FR עם צ'יפ יכולה להגיע לנתונים של הקליאו. אבל, כמו שכולנו כבר יודעים שלאיביזה יש פוטנציאל שיפורים גדול יותר בעלות נמוכה מאשר לקליאו, ואז כבר המספרים יראו אחרת.
-
צביעת קאליפרים
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של FifthGear בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הצבע של 'נירלט'. הוא נקרא: 'אוניאור - צבע עליון פוליאוריטני בגימור משי למתכת, עץ וקירות'. ניתן לרכוש אם אני לא טועה בכל טמבור/הום-סנטר/ACE וכדומה. יש לי ניסיון של שנתיים איתו על 2 רכבים שונים ללא כל תלונה! תמונות להמחשה (הרכב הראשון סיאט לאון 20VT, השני- קליאו ספורט): תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי. גודל התמונה המקורית הוא 1024x768 והיא שוקלת 124KB. תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי. גודל התמונה המקורית הוא 2048x1536 והיא שוקלת 391KB. טל -
צביעת קאליפרים
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של FifthGear בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אם צובעים בצבע רגיל במברשת אפשר לחכות גם כ-45 דקות עד 1:15 ולעשות שכבה נוספת. אצלי, מנסיון של 2 מכוניות, הרמתי כל פעם צד אחר של הרכב על 2 ג'קים, פירקתי את 2 הג'אנטים, נקיתי כל אחד מהקליפרים במשך כ-15-20 דקות, ולאחר מכן התחלתי 'להנדס' עיתונים ולצפות את בלם הדיסק עצמו ואת כל החלקים שאיני רציתי שיגיע אלהם צבע. זהו שלב חשוב מאוד שאם לא עושים אותו כמו שצריך ומזלזלים בו מצטערים מאוד אח"כ. לאחר כ-10 דקות של התייבשות הקליפר התחלתי לצבוע שכבה ראשונה. בין כל שכבה ושכבה (3-4 שכבות) דאתי לקרצף כל אחד מהג'אנטים שפורק. פנימית וחיצונית. (מומלץ גם להוציא אבנים קטנות מחריצי הצמיגים. צריך לעשות את זה בזהירות רבה כדי לא לחורר את הצמיג בטעות! ) לאחר השכבה האחרונה בכל קליפר- יש להרכיב את הג'אנט בהירות רבה כדי שלא יגע בקליפר עצמו. כך או כך, 'יום עבודה' כזה לוקח כ-8 עד 10 שעות. הכי חשוב לאחר הסיימתם לצבוע את כל 4 הקליפרים בשכבה האחרונה, לתת לצבע בין 24 ל-48 שעות להתייבש סופית ואז להתחיל לנוע עם הרכב. -
תודה רבה חבר. רק להבא בתור טיפ (לפני שהגדולים באמת יעירו לך) תתנסח שצורה יותר אובייקטיבית ובלי נקודות ('.....'). בזמנך הפנוי מומלץ לעבור על כללי הפורום שקישור אליהם נמצא למעלה מצד ימין. מנסיון אישי .
-
טיפול בפנסים דהויים מאוד (המלצה שלי!) - פיאט פונטו
כוח-סוס פרסם הודעה בנושא של crembo123 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים, עד שיוכח אחרת באצת הבחור 'חף מפשע'. גם אני מכיר את החנות (דיי חדשה באיזור). שירות מעולה וכמעט שיש להם הכל! לא חסר כלום. אני ממליץ למי שמחפש משהו לרכב, לקפוץ לבקר שם. הוא לא יתאכזב.
