Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. סליחה שאני מתעלק, אבל גם אני עם אותה 'בעיה'. תודה.
  2. מה לגבי הטויוטה יאריס 2003?
  3. טויוטה יאריס 2003, אנג'ל אייז?
  4. זה בדיוק מה שאני לא מבין Romek. איך, מי ומה אני עושה עם הנתונים האלה. המערכת הזאת היא ברמה גבוהה מדיי להבנה שלי בתחום, ולכן ביקשתי עזרה בכיוון נכון שלה.
  5. שלום לכולם, אני דיי חדש בתחום המערכות ברכב. (כמובן שיש ידע בסיסי, אך מדובר על ידע מתקדם) לאחרונה התקנתי מערכת חדשה ברכבי - טיוטה יאריס ספורט. המערכת הותקנה אצל יוסי אלפיין (תמונות ושירשור מסכם בנושא יעלו בהמשך) וכוללת: HU: Clarion Dxz786usb AMP: Sundown Audio 100.4D COM F: Morel Hybrid Ovation 6.5 SPEAKERS R: JBL Gto938 6X9 (ה-6X9 הותקנו כתחליף סביר לסאב מכיוון שיש לי צורך קבוע בתא המטען). בקרוב (מקווה שאמצע זמן פנו בקרובי) יתבצע איטום ב-2 הדלתות הקידמיות. לאחרונה נסיתי לחפש את אפשרות כיוון ה-'באס' וה-'טרבל' במכשיר ולא מצאתי את האפשרות הזאת. הדבר נראה לי דיי תמוהה למרות שמדובר על מערכת מרמה גבוהה, וגם כאשר עיינתי בחוברת ההפעלה של ה-HU, ופעלתי לפי הוראותיה, עדיין לא הצלחתי להגיע לכיוון אותם נתונים. אני אשמח אם מישהו מכיר את המערכת הנ"ל או שיודע בכלל איך להגיע לאותם נתונים ומה צריך לעשות כדי שיופיעו? אם צריך לשנות הגדרות מסויימות? הדבר השני בו אני צריך עזרה, זה כיוון המערכת. המטרה שלי בכיוון המערכת היא חלקות הבאס לחלק האחורי (רמקולי ה-6X9), וכיוון נכון של סט הקומפוננט הקידמי כדי לקבל ממנו איכות צליל ברמה הכי גבוהה שהוא יוכל להוציא - וכך בעצם להגיע לאיכות שמיעה רצוייה. לכן, אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא ע"י המלצות או בכלל מישהו שמכיר את הסטים ואת ה-HU ויודע דבר או שניים בנושא ומעוניין לתת יד - אני אודה לו מקרב לב. תודה, טל
  6. BMW שלום, אני גם בעלה יאריס TS (כמו שאתה יודע) וגם אני ביצעתי שידרוג מערכת לפני מספר שבועות אצל המתקין מספר אחת בארץ - יוסי אלפיין. אצלי ברכב לא הותקן סאב (הותקן במקומו רמקולי 6X9 אחוריים) עקב הצורך שלי בתא המטען מאחור. תמונות ופירוט עדיין לא עלו, כי לא צילמתי הכל ולא היה לי את הזמן (עקב לימודים). בכל אופן, העצה הכי טובה שיש לי אלייך היא לפנות ליוסי על-מנת להתאים ולהתייעץ איתו לגבי סוג ההמערכת והאלמנטים שאתה רוצה להרכיב. הוא מכיר את הרכב על בוריו לאחר ההתקנה שביצע ברכבי, והוא ללא סק מבצע את ההתקנה האיכותית ביותר שקיימת. הוא עבר על הרכב שלי מסר לא מבוטל של שעות עד לשלמות. טל
  7. הרמקולים נמכרו. המנחת עדיין אקטואלי.
  8. מנחת Gensis דגם S3 HI לחיבור רדיו-דיסק מקורי למגבר בצורה האיכותית ביותר. 4 ערוצים. היה בשימוש חודש בלבד! במצב חדש, מגיע עם דף ההוראות והקופסא המקורית. 550 ש"ח בלבד. רמקולים 4 אינצ' של חברת Lightning Audio מסדרת BOLT האיכותית. דגם B1.40.2 - במצב חדש, פורקו עקב התקנת קומפוננט ברמה גבוהה. מתאימים לרכבים קטנים ולמי שמחפש רמקולים בחיבור ישיר לרדיו דיסק המקורי. נמכרים ב-Zap החל מ-302 ש"ח - מבקש 120 ש"ח ללא התמקחויות מיותרות. לפרטים נוספים - בהודעה פרטית. מי שמעוניין לבוא ולקחת - 054-6291111 - איזור המרכז.
  9. כוח-סוס

    התחדשT (יאריס TS)

    באיזו מכללה אתה לומד?
  10. איתמר, הקונסולה של רועי מתאימה ליאריס מהדור הקודם והיא כבר אצלי בבית. בקרוב עידכונים לגבי הרכבת המערכת.
  11. כיף לראות דברים כאלה. תהנה עם הרכב, תמונות יפות. חלום לבצע את מה שביצעת ברכב שאתה באמת אוהב. נשאר לי רק לאחל לך כמה שיותר הנאה.
  12. לא עונים לי בפרטיות, אז אני אשאל כאן. יש לטיוטה יאריס 2003? (בלי הבליטה התחתונה בפנס)
  13. קודם כל, יפה מאוד על העבודה. אני ממשיך לעקוב. רק רציתי לשאול. לא עדיף שהאיטם יעשה בחלקים גדולים יותר? או שחתיכות קטנות זה גם תקין?
  14. תמיר יש עוד מספר שיטות לבדוק ולהוכיח את מקוריות הבגדים של ראלף לורן. אני לא בא להשתחצן בארון הבגדים שלי, אבל יש לי ניסיון לא מועט עם החברה ודומותיה. שיטה מוכרת מאוד: תתסכל על הבדלי האורך בתחתי החולצה בין החלק האחורי לקידמי (האחורי כמובן חייב להיות ארוך יותר בכולן) ותבדוק את אורך החתך לעומת החולצות המקוריות.
  15. חלק מהתגובות פה עשו לי את היום :lol: ב-rich אין ערסים?! המקום מכיל כמויות של ילדים וערסים... ביקור חטוף ליומולדת לפני שנתיים הספיק לי לכל החיים
  16. הגענו לזה שאם הוא רוצה התקנה איכותית וברמה גבוהה שיתקשר ליוסי אלפיין.
  17. פתוח להצעות לגבי הקיט.
  18. באילו תחומים? KoF-sHeLeG, שמח שזה נגמר כך. לדעתי שנינו הבהרנו את דעתינו.
  19. תגובות KoF-sHeLeG ב-אדום תגובותיי ב-כחול מבחינות אחרות: איכות החומרים בתא הנוסעים עדיפה בפונטו. באיכות הרכבה היאריס לוקחת. על זה אני אגיד אהההה . שניהן לא מצטיינות בתחום. אמרת, קיבלתי. הפונטו הרבה יותר מרווחת, אבל זה לא חוכמה כי היא גם יותר גדולה. האמת שכן. היאריס פחות מתאימה ל-4-5 מבוגרים, למרות שה-4 עדיין יכולעם להסתדר שם. פרקטיות של תאים, איחסון והנדסת אנוש - נראה לי שהאירס מצטיינת יותר. מבחינת נוחות נסיעה אני לא יודע לגבי היאריס, אבל הפונטו לא מצטיינת בתחום הזה בלשון המעטה עקב מתלים נוקשים מאוד. ביאריס הם נוקשים יותר, מי שלא מסוגל להתמודד עם הנושא - ממליץ לו לבדוק את זה קודם לכן. שוב, שלא תבין אותי לא נכון, אני מאוד מחבב את היאריס TS (בשחור היא גם נראית פגז ). אני פשוט חושב שבמחיר שלה (ואף נמוך מזה) ישנן אופציות שיתנו תמורה טובה יותר לכסף. שוב, חבר יקר, לא באתי להציע תחלופות טובות לסכום כסף מסויים - כי אז גם היאריס וגם הפונטו לא נכנסות שם. אני כיוונתי את את הקוראים כאן לסוג הרכבים לפי הדרישות שלהם, ואני עדיין עומד מאחורי כל מילה שכתבתי. גם לדעתי הפונטו נראית מצויין, וגם היא נכנסה בשיקוליי לפני כחודשיים לרכישה עצמאית, אבל לא כך קרה בסופו של דבר. טל
  20. א׳ כל, היאריס שווה את מחיר השוק שלה. רכב עם ביקוש מהגבוהים בשוק, עם אמינות כזאת וסחירות ברמה גבוהה ובסופו של דבר נושא את הסמל של טויוטה כנראה שכן שווה. ב׳, בנוגע להשוואה מול הפונטו: אמינות- היאריס לוקחת בגדול. חסכנות בדלק- נראה לי שאנחנו עדיין עם היאריס. מנוע וביצועים- לפונטו באמת יש ״גדול״ יותר, אך במבחנים הסופיים הם מעמידות נתונים דיי דומים בשל היחס- כ״ס לטון. התנהגות- היאריס מתקשרת יותר, ההגה מורגש יותר וכיף יותר ל״שחק״ איתה. מראה- מותאם אישית. אני אוהב את הצורה של שניהן. חלפים ועלויות- לדעתי הם יהיו זולים יותר לפונטו, אבל זה לא חד משמעי וכמובן שמדובר על כל חלק לגופו. סחירות- נראה שאתם כבר יודעים את התשובה. עדיין הפונטו מתעלה עליה בכל פרמטר?!
  21. סבבה, בגלל זה איחלתי לך להתחדש.
×
×
  • תוכן חדש...