Jump to content

AK8793

  • הודעות

    112
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AK8793

  1. AK8793

    מאזדה T1500 (טנדר תלת גלגלי)

    אאל"ט היו להם מנוע 2 פעימות וגיר שלוש הילוכים ששימש גם בווספה האגדית.
  2. AK8793

    מאזדה T1500 (טנדר תלת גלגלי)

    ממש נחמד,בעבר הרחוק נהגתי בריקשות פיאג'ו שהיו קטנות ויעילות לזמנם ואלה נראות ממש כמו דגם מגודל ומסיבי שלהם.
  3. תלוי בכמה הרכב נמכר בפועל,תנסה לבדוק ביד 2 וקח בחשבון שדגמים לא מבוקשים מידי כיד 2 יכולים להימכר בממוצע במשמעותית פחות ממה שמבקשים. במידה והוא נמכר בנגיד פחות 5K מהמחירון זה אפילו עסקה טובה,המגרש גם רוצה להרוויח משהו כמובן. בנוסף ברכבים יותר יקרים יש לו יותר בשר ברווח על הרכב החדש אז הוא יכול לעשות את הרווח על העסקה הכוללת בדאסטר אין הרבה בשר. תבקש לרכוש DS 7 יתנו לך מחירון+5 על המקום במידה וזה מה שיסגור עסקה ואז יתגמשו איתך פחות במחיר(שכולל רווח ענק ליבואן)
  4. שום רכב מיני לא משנה כמה כוכבי בטיחות יש לו לא יתקרב להגנה הפסיבית של הפורסטר בהתנגשות חזיתית או תאונה קשה אחרת. לדעתי עדיף לך לעלות טיפה בגודל במידה והבטיחות במקום הראשון. סתם רעיון כי אני מחפש לקרובי משפחה רכב קצר וגבוה והם רצו ללכת על איגניס,אבל הוא מאוד קטן וקל וגם יש לו מערכת בלימה נחותה ולכן הבטיחות הפסיבית לדעתי נוראית. כרגע חושבים על יונדאי וניו,בעקרון סתם רכב משעמם אבל קצר מאוד(4 מטר אאל"ט הג'יפון הקצר ביותר חוץ מהאיגניס) ועדיין נותן כנראה בטיחות פסיבית גבוה משמעותית מרכב מיני. יש לו מנוע וגיר(רציף) חלקים ופשוטים,ומערכות בטיחות מקוריות(אין בקרת שיוט אדפטיבית). לפי הצצה ביד 2 נראה שתוכל להחליף לאותה שנה ולהשאיר בערך 50K-40K בכיס. סתם רעיון לרכב שבדקתי לצרכים דומים(קטן פשוט ובטוח וזול יחסית) ואולי יתאים לך.
  5. חומצה גופרתית למצברים. המצבר לא היה אטום אלה רגיל. אבל בעיקרון גם מצבר חומצה "אטום" הוא לא באמת אטום וניתן לפתיחה לרוב(אני פתחתי כמה בכוח בעזרת 2 מברגים)אבל יכול להיות יותר מאתגר.
  6. משהו שעבד לי בעבר על מצבר במצב דומה שהתחיל להתניע בקושי. להוסיף מעט מאוד חומצה(כמה טיפות לכול תא) ומים מזוקקים כמובן במקרה הצורך. להטעין בעזרת מצבר שנותן פולסים של זרם למצבר(בדרך כלל מצויין כrepair mode) ל15 שעות. המתח בבדיקה שעה אחרי טעינה מלאה עלה מ12.1 ל12.7 והמצבר התניע חלק והחזיק עוד בערך שנה. כמובן שזה מסוכן,חומצה חשמל וכו' ללבוש ציוד מגן ולעבוד בזהירות על אחריות המשתמש בלבד לא ממליץ ולא מייעץ.
  7. AK8793

    מאמר: השקת Lynk & Co בישראל

    טוב יכול להיות שהגזמתי....פעם אחרונה ששמעתי על המחיר ההתחלתי הוולוו היה 265 ועוד אמרו למתעניין שיש על מה לדבר.... אז כן אולי אני בשוק מחירים כי בנוסף להתיקרויות בארץ יצא לי לרכוש את הרכב האחרון שלי בארה"ב לפני כמה שנים(וולוו משומשת)..... בקשר לקשר לוולוו הם לא מזכירים אותו אלה הלכו על קוו ה"נבנה מדף לבן חלק" אבל זה באמת סמנטיקה. והכן אתם האחראים ומובילי הדעה כנראה מבינים הרבה יותר ממני בתימחור,איכות ומחירי חדירה של מותגים סינים חדשים בארץ. אז כנראה מדובר בתמחור מאוד תחרותי ובתמורה מעולה למחיר למרות השיווק הקצת מוזר כרכב פרימיום יוקרה שנוצר מדף חלק... לפי זה סביר שנראה הרבה ממנו בכבישי ארצנו בקרוב. מתנצל אם פגעתי במישהו,תרכשו ותהנו מהדיל הנהדר.
  8. AK8793

    רכב חשמלי ורכב פלגאין

    לא מדויק בכלל. רכב היברידי רגיל "טוען את עצמו". וליתר דיוק טכנית גם רכב חשמלי מלא ופלאג אין טוענים את עצמם בזמן בלימת הרכב. אבל במקרה של פלאג אין יש סוללה יותר משמעותית ושקע טעינה(מכאן השם) שמאפשרים נסיעה של עשרות ק"מ ללא מנוע הבנזין. פלאג אין צריך עמדת טעינה לשימוש אופטימלי אבל יכול לתפקד גם ללא טעינה(אבל זה קצת מפספס את היעוד שלו)בגלל שיש לו גם מנוע בעירה פנימית. טסלה זה רכב חשמלי,אין לו מנוע בעירה פנימית.
  9. AK8793

    מאמר: השקת Lynk & Co בישראל

    לא פה. בארץ זה רכב חדש ומקורי "לאקשרי" "פרימיום" שוודי (Swedish Premium) משהו חדש לגמרי ש"נבנה מדף לבן חלק" לפי אתר היבואן בארץ..... זול זה לא בארץ....לא אבסולוטית ואפילו לא מול הוולוו המקבילה. מה שכן באירופה זה הכן נחשב לגרסה סינית מוזלת לוולו XC40....
  10. תבדוק מתח במידה ואתה יכול סביר שהמצבר לא נטען מספיק במידה ונסעת מעט. מניסיון שימוש במטען מצברים פשוט כול כמה שבועות ומילוי מים כול חצי שנה יכול להעריך מאוד חיים למצבר שמשמש לנסיעות קצרות ולא רצופות.
  11. AK8793

    רכב חשמלי ורכב פלגאין

    חשמלי זה חשמלי בלבד. פלגאין זה רכב שיש לא מנוע בעירה פנימית ובנוסף מערכת חשמלית שיכולה להניע את הרכב לכמה עשרות ק"מ.
  12. תבדוק את הקיה סטוניק והיונדאי וניו יכול להיות אופציה סבירה בהתאם לדרישות.
  13. AK8793

    מאמר: השקת Lynk & Co בישראל

    שווווודיות,יוקרררררה,פרימיייייום..... ייאאאלללה כפייים. סיני בנזיני במעל 200 אלף הגיע לשכונה........
  14. אז מה תרכוש בהנחה שאתה מחפש רכב חשמלי חדש? אתה חושב שהמחיר של כול רכב משומש נמצא בוואקום לפי מחיר חדש מיבואן חמדן? זה לא עובד ככה....במידה ויהיה אופציות זולות\משתלמות יותר לחדש המחיר של כול המשומשות יאלץ להתאים את עצמו. ולכן על תפחד לקנות טסלה מהסיבה הזאת יותר משאתה מפחד לרכוש רכב חשמלי אחר.
  15. לטעמי שילוב של אמינות ועלות לצרכים כאלה יהיה לרכוש רכב בן 2-4 מדגם שנחשב לאמין,מעט ק"מ ורצוי גם אחד שפחות גונבים(מוותר על הביטוח מקיף בשלב מסויים) ולהחזיק אותו 6-9 שנים.
  16. AK8793

    בוסטר התנעה - JUMP STARTER

    אני רכשתי לפני כשנה מכשיר כזה שכולל קומפרסור אוויר,בזמנו היה באליאקספרס ב"מבצע" 270 שקל מחנות רשמית של UTRAI שמוכרת מכשירים דומים תחת המותג הזה. מאוד שימושי,יצא לי להתניע איסוזו טנדר ישן 3.1 דיזל ועוד פעם מכונית בנזין קטנה ללא בעיה. משתמש בו על בסיס שבועי לנפח אוויר לאופניים\קלאבקאר\רכב\כדורים. משמש לי גם כספק כוח למלחם סוללות קטן וגיבוי להטענת מכשירים\הפסקת חשמל. ההיתרון לי לפחות שהוא הרבה יותר שימושי,הקומפרסור חזק יחסית לאחרים כי הסוללה גדולה יחסית ככה שיוצא שלקנות את 2 המוצרים בנפרד באותה רמה יעלה יותר ולי זה מאוד נוח שהם משולבים. קצת יותר גדול מבוסטר רגיל אבל הרבה יותר שימושי לי לפחות.
  17. מגיעים מI30 שנת 2010 כמו שציינתי,כמובן שמצפים לשידרוג כלשהו באיכות הנסיעה ברכב חדש בהרבה אבל יתפשרו על אותה איכות פחות או יותר במהירות גבוהה. השאלה האם האיגניס לא תרגיש יותר גרוע מבחינת יציבות ורעש במקרה הזה,אני מתקשה להבין מהביקורות שלה שלא מתמקדים בכלל בנסיעה בכבישים מהירים.
  18. היי למישהו יש ניסיון על הרכב הזה בכביש מהיר? הרכב מיועד לזוג בגיל הזהב שמעוניינים לרכוש רכב מדגם זה שנת 19-20. הם נסעו ברכב 2 נסיעות מבחן קצרות ומרוצים ממנו בכללי. די ננעלו על הרכב אהבו שהוא קטן מאוד,הכניסה נוחה להם וגם המושבים ,תנוחת הנהיגה ומרווח הגחון שעוזר בטיולי שבילים קלים שהם עושים לא מעט. אבל לא הגיעו למהירות מעל 90(וגם זה לדקה) בנסיעות המבחן. הם נוסעים לא מעט יחסית לפנסיונרים בערך 15 אלף בשנה,לרוב נסיעות קצרות אבל יש גם פעם פעמיים בשבוע נסיעות צפון-מרכז על כביש 6 וגם טיולים יותר ארוכים מידי פעם. כרגע נוסעים בI30 שנת 2010 ששירתה בנאמנות שנים רבות אבל מתחילה להתפרק. התלונות עליה חוץ מהאמינות שמדרדרת זה שהיא גדולה מידיי......וקשה לצאת ולהיכנס ממנה וקצת קשיחה בקפיצות. היונדאי למרות שישנה נוסעת בסדר גמור על 120 ואף מעט יותר בכביש מהיר,השאלה האם האיגניס תרגיש בסדר במהירות הזאת? ואולי רעיונות לרכב אחר,קטן מאוד,גבוה אמין ובאותו מחיר בערך. תודה מראש לעוזרים.
  19. עוד אפשרות שנהוגה ברכבים כאלה(ישנים בלי היסטוריה והרבה ק"מ) היא החלפה חלקית. זול מאוד ואפקטיבי. אני אישית הייתי פשוט קונה שמן איכותי וזול יחסית בתקן המתאים ועושה החלפה חלקית.
  20. 4) משענת יד בין המושבים הקדמיים [בארץ או בחו"ל, היכן שיותר זול]. אני קניתי באלי, איכות סבירה בעיקר ביחס למחיר: https://www.aliexpress.com/item/32825666843.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d37x0Mr
  21. 2 ליטר. לא שחור. עד 150 אלף ק"מ. עד 50 אלף שקל.
  22. כול החברות ימכרו לך ביטוחים בכיסויים משתנים אפשר מליון\מליון וחצי לצד ג השתתפות עצמית 1000\500\0 וכו מנסיון שלי בצד ג לפעמים כיסוי של עוד 50 אחוז עולה "רק" עוד 10 אחוז בחברה אחרת(לעומת ההצעה הזולה ביותר).
  23. טעינה מהירה מקצרת את חיי הסוללות. נכון שגם שמירה של הסוללה לאורך זמן ב100% מקצר חיים אבל אין קשר, זה לא אומר שטעינה מהירה לא מקצרת. באופן פרקטי טוב שיהיה עמדות טעינה מהירות,שימוש מפעם לפעם כשצריך לא יעשה נזק גדול, אבל סוללות(בטכנולוגיה העכשוית) שיוטענו באופן קבוע באמפר גבוה יחזיקו משמעותית פחות זמן.
  24. AK8793

    מעבר במים עמוקים

    לא אמור להיגרם שום נזק מ50 ס"מ מים.
  25. ביטוח לא משתלם באופן מובנה, לכן כדי לעשות ביטוח רק נגד הוצאות שהיא אפשר לעמוד בהם\הנזק הכלכלי גדול מאוד. אלה במקרה שאתה יודע\מעריך שאתה בקבוצת סיכון יחסית לשאר המבוטחים.
×
×
  • תוכן חדש...