לא.
זה מיועד לשימוש בירידות מתונות לפחות במשאיות. במישור המערכת לא יעילה כי המשאית תאבד מהירות, שתידרש יותר אנרגיה כדי לחזור עליה מאשר שהמנוע רק ישמור עליה בהמשך פעולה.במידה ותרצה הביא סימוכים מנתוני החברות, כרגע אני מסתמך על הגיון ונסיון.
בעניין הנהיגה בניוטרל אני בהחלט לא ממליץ. רק הוסיף שנהג משאית מיומן מסוגל לשלב הילוך במהירות נאותה,הדבר נדרש בעת נהיגה בירידות חזקות וקל בהרבה בירידה מתונה שבא נעשה שימוש במערכת.