Jump to content

AK8793

  • הודעות

    112
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי AK8793

  1. מרדף בבאר שבע
  2. אחרי בדיקות, מסתבר שצריך להחליף את רדיטור החימום.בנתיים ניתקתי אותו. מישהו ביצע את העבודה ברכב הזה ויכול להגיד מה כולל הפרוק(האם צריך לפרק את כול הדשבורד או שאפשר להגיע מהצד)? עד כמה מסובכת העבודה?השמח לשמוע ממישהו שביצע את העבודה בעצמו.
  3. אפשר קישור למוצר? פעם גם חפשתי כזה בסוף התייאשתי
  4. מומלץ לשמור על מהירות קבועה ולהאיץ לאט. להוריד את הרגל מהגז מוקדם לפני עצירה או אפילו להימנע ממנה על ידי הורדת רגל מהגז(נגיד רמזור). להוריד רגל מהגז סתם רק יגביר צריכה.
  5. לא. זה מיועד לשימוש בירידות מתונות לפחות במשאיות. במישור המערכת לא יעילה כי המשאית תאבד מהירות, שתידרש יותר אנרגיה כדי לחזור עליה מאשר שהמנוע רק ישמור עליה בהמשך פעולה.במידה ותרצה הביא סימוכים מנתוני החברות, כרגע אני מסתמך על הגיון ונסיון. בעניין הנהיגה בניוטרל אני בהחלט לא ממליץ. רק הוסיף שנהג משאית מיומן מסוגל לשלב הילוך במהירות נאותה,הדבר נדרש בעת נהיגה בירידות חזקות וקל בהרבה בירידה מתונה שבא נעשה שימוש במערכת.
  6. הוסיף שאחת מהסיבות העיקריות היא שההעצה לוקחת הרבה אנרגיה יחסית לשמירה על מהירות. ניוטרל בירידה יכול לחסוך אנרגיה בהנחה שאתה לא צריך לבלום מבחינה בטיחותית(אבל לא מומלץ בכלל). מעניין שמשאיות כבדות רובטיות התחילו להשתמש באופציה הזאת לאחרונה(אני עשיתי את זה כבר לפני שנים לעיתים רחוקות)
  7. חברים כנראה לא הייתי ברור מספיק. ההנחה כרגע שיש בריחה מאוד קטנה מהרידטור חימום. השאלה היית עם למישהו יש דרך מעניינת לנסות לתקן את זה בהתחשב בזה שהנזילה מאוד קטנה. כן אני יודע שהפתרון המקובל הוא להחליף את הרדיטור,אבל מדובר בעבודה מאוד יקרה שיש בה גם פוטנציל נזק ואני מנסה להימנע ממנה. בכול מקרה יש כבר כיוון לנסות משהו.
  8. שלום חברים. החלפתי ביונדאי I30CW שנת 2009 לנוזל קירור מקורי(היה מים רגילים כשקבלתי את הרכב). לאחר ההחלפה התחיל ריח של נוזל הקירור מפתחי המזגן(גם בקירור וגם בחימום). נתתי לעוד מישהו להריח את נוזל הקרור(שנשאר לי בבקבוק)והמסקנה שזה הכן הריח שלו. הריח לא חזק אבל דיי דוחה. אין נזילה רצינית אבל כן יש איבוד קל של נוזל(0.25 ליטר בחצי שנה ו6000 ק"מ). רעיונות איך לפתור את הבעיה בלי להחליף\לנתק רדיטור חימום? חשבתי אולי על חומרים לסתימת נזילות ברדיטור אבל אין לי נסיון איתם. יש חומרים מומלצים שיכולים לטפל ב"הזעה"(בדקתי אין נזילה נראת להעין או רטיבות בתא הנוסעים) מהרדיטור חימום? אולי מדובר בבעיה אחרת? השמח לכול מחשבה או רעיון
  9. ממה שהבנתי אפשר לבחור צבעים. החסרון זה ירידת ערך של ליסינג אבל כמה שאתה מחזיק את הרכב יותר זמן ההפסד (האבסולוטי) יורד,בכול מקרה נראה שישתלם יותר ממחיר מחירון ללא הנחה בדגם הזה(אולי תוכל לקבל הנחה אצל היבואן תבדוק) זאת שאני נהגתי בה הגיע עם 5 שנות אחריות כוללות במחיר,במידה ואתה הולך על זה תבדוק כמובן מה מציעים לך. בקשר לדגם,אין לזה סוף בימנו המון דגמים עושים מתיחת פנים כול כמה שנים ואתה גם לא יודע מה יהיה המחיר. הקרוב שלי היה לפני קנית דאציה סטפווי ולא הפסיק לדבר על זה שהוא שמח שהגיע לדיל הזה כי זה רכב הרבה יותר טוב באותו מחיר כמעט(כולל צבע ואחריות מורחבת).
  10. אני גם ממליץ על הקקטוס, קרוב משפחה קנה חדשה מליסינג ב85K בערך. רכב מרשים שמרגיש נוח וחזק יחסית למחיר וגם כולל 5 שנות אחריות.
  11. מישהו התנסה עם מערכת בסיגנון הזה(לא היה לי זמן לקרוא 800 עמודים): https://www.aliexpress.com/item/Junsun-Car-DVR-Camera-4G-Supported-plus-7-80-Android-5-1-GPS-Bluetooth-Dash-Cam/32850590382.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10307_5711215_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_5711315_10621_10620_5722415,searchweb201603_41,ppcSwitch_3_ppcChannel&algo_expid=afa6f0df-e78f-467b-9d57-388cf5034ba2-2&algo_pvid=afa6f0df-e78f-467b-9d57-388cf5034ba2&priceBeautifyAB=0 ויכול לתת חוות דעת? אני רוצה להשמש בו לDVR WAZE ומצלמת רוורס לא נוסע הרבה אז לא חייב משהו באכות מדהימה
  12. תודה לכולם. אני מעדיף לעשות החלפה חלקית לשמן גיר. השאלה העיקרית שנשארה זה האם אפשרי לערבב סוגי שמנים, בגלל שלא ידוע לי איזה שמן נמצא כרגע בתיבה. האם ידוע למישהו מנסיון על נזק שיכול להיגרם כתוצאה מערבוב שמנים(מנראלי\סנטטי)במקרה שיש לי בתיבה שמן מינראלי כרגע? האפשרויות כרגע: לנסות לשאוב קצת שמן מהפתח מילוי\מדיד או לרוקן ולמלות. אפשרות נוספת היא לא לעשות כלום: הגיר מתפקד מעולה כרגע למרות שיש סנטימטר וחצי מעל המקסימום.
  13. תודה יש לי כבר נוזל קירור מקורי של יונדאי ומקור לקנות שמן גיר בתקן המתאים. אני מתכנן לעשות את ההחלפה בעצמי(ובכול מקרה נמצא רחוק מהמרכז), השאלה היא בעיקר נושא עירבוב השמנים בגיר לאור כך שלא ידוע איזה שמן יש שם עכשיו. והוסיף פרט ששכחתי לציין מפלס השמן כרגע מעל המקסימום ולכן אני רוצה להחליף בכול מקרה(או לפחות להוציא חלק).
  14. שלום אני מעוניין לעשות החלפה חלקית לשמן גיר ביונדאי I30 שנת 2009 כחלק מישור קוו, למרות שהגיר מתפקד ללא בעיות מיוחדות. הבעיה שלא ידוע לי איזה שמן יש שם כרגע ואין דרך לברר. השמן עדיין לא שחור והוא בצבע צהוב כהה לכיוון החום אני חושד שמדובר בשמן מינראלי. האם עירבוב של שמן בצבע אדום, סנטטי בתקן המתאים(SP3) יכול לגרום נזק. האם עדיף לא להחליף בכלל או לנסות להחליף הכול במקום? כמו כן האם יש הוראות מיוחדות להחלפת נוזל הקרור ברכב הנ"ל(אני מתכנן להחליף בנוזל מקורי של יונדאי)? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...