Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. יכול להגיד לך על ה 1.8. לא הוצאתי יותר טוב מ 1:10 בנסיעה מעורבת. אם זה יותר בעיר יורד ל 1:9
  2. יש בזה הגיון. במכונת כביסה לדוגמה, יש חלק שתופס את המשקולות וחייבים לפרק לפני הפעלה ראשונה. בשאר המוצרים, אם הלקוח פותח, אם היה פגם כתוצאה מההובלה, איך הוא יוכיח שזה לא נפגם בפתיחה?
  3. זה בד"כ עניין של תכנות החלון. אצלי, שהחלון סגור עד הסוף, צריך להרים את המפסק סגירה שוב לעוד 2-3 שניות ולשחרר וזה מחזיר את הסגירה אוטומטית. ליאור.
  4. חוזר לעדכן. הזמנתי מ ebay מוטות של בילשטיין בעלות של 250 בערך כולל משלוח. הגיע אתמול. היום יצא לי להחליף. תכלס די פשוט: 1.הרמה של שני הגלגלים על בוקים + פירוק 2. פתיחת האומים עם ראצט. הפנימי שקשה יותר לגישה, הייתי צריך לפרק קצת מבית הגלגל על מנת שתיהיה גישה יותר נוחה. ברגע ששניהם פתוחים המוט מגשר יוצא בקלות. 3. החזרתי את החדשים. בראשון שהחזרתי לא היה צורך לתת קונטרה עם אלן והוא נסגר בקלות. בשני, באתי לסגור באותה צורה וכמעט הרסתי את הגומיה כי הוא התחיל להסתובב סביב עצמו והייתי חייב לתת קונטרה עם אלן. בגדול אין הרבה עבודה. התקשקשתי בהחזרה של הפלסטיק של בית הגלגל למקום עם הקליפים המחורבנים הקטנים האלו. נסיעת מבחן קצרה - נשמע ומרגיש תקין . ליאור.
  5. ראשית, אם לא הובנתי נכון, ההיפך, אני מעריך את עבודתך ואת עבודת השוטרים. פשוט היה נראה מטון דבריך שאני לפחות חבר באירגון פשע [emoji6] שיהיה לכולנו חג שמח ונהיגה בטוחה. ליאור.
  6. אבי, אם אתה איש חוק כמו שאתה אומר, החוק אומר שאני אמור לקבל את הדוח בדואר רשום. אז יש עוד צד למטבע. ושוב , אני לא מתחמק, מנסה להרוויח זמן (ושוב, אתה לא מכיר את פרטי האירוע) . ובוא ניקח דברים בפורפורציות, כולה דו"ח חניה, עדיין לא אנסתי או גנבתי. אז בא נירגע. ליאור.
  7. אבי, אתה לוקח את זה קשה. לא מתחמק, יותר מנסה להרוויח זמן. כל תשלום שאפשר לדחות עדיף. אם גם היית יודע על מה מדובר, אולי היית משנה את דעתך
  8. תודה. הכתובת מעודכנת ואני תמיד מושך דואר רשום. אני אכן אפנה אליהם.
  9. ערב טוב. במאי קיבלתי 250 ש"ח על אדום לבן ממשטרה בהדבקה. אמרתי לתומי נחכה עד שישלחו בדואר. נכון להיום עדיין לא הגיע, אבל באתר המשטרתי ראיתי שהדוח כבר צבר קנס. מה לעשות? תודה ליאור.
  10. מה אכזרי? ראית את הסרטון עד הסוף? בלון מסכן ריסק אותו
  11. גם לי יש שש מטר מהחרא הזה בגינה הקידמית. סיוט. קניתי גוזם חשמלי של מקיטה 65 סנטימטר, עדיין אני יוצא חבול ושרוט כמו אחרי קרב עם עשרה חתולים. בדיוק עברה לי מחשבה לעבור לגזום בנזין עם מאריך. אייל, אשמח ללינק איכותי!
  12. אני כמעט בטוח שאין קשר בין כרטיס האשראי לבעל הרכב. אני לא יכול לשלם עם הכרטיס של אשתי על הרכב שרשום רק עלי? ברור שכן. ממש לא אכפת להם מאיפה מגיע הכסף. אני אומר תנסה, תראה שאין בעיה ותחזור לעדכן. ליאור.
  13. לך לסופר פארם, בחלק מהסניפים יש מכונה של משרד הרישוי, תכניס מספר רכב ותשלם. יוצא לך רישוי חדש במקום
  14. התגובה הכי משכנעת תכלס, אי אפשר להשתיק את המערכת? או לקנפג אותה באיזושהיא צורה? אני רוצה אותה יותר בשביל נהגים אחרים ברכב.
  15. יכול להיות שאתה צודק...
  16. זו לא התקנה שקשורה למחשב של הרכב או המנוע. רק מתח. כמובן שיש התקנה של המצלמה והמסך, אבל זה לא נראה לי מסובך. לכן ההתקנה הזאת נראה לי תעבור בשלום.
  17. עכשיו, אחרי שמשרד התחבורה מסבסד את ההתקנה, המחיר יוצא 600 ש"ח כעבור שנתיים (בלי להכניס אם אני לא טועה את ההוזלה הנוספת בביטוח חובה) מובילאיי יוצאים בנוסף במבצע על הדגם של 2900 במחיר 2100. מה דעתכם? שווה? נראה לי שכן. אשמח לשמוע בעד ונגד. ליאור.
  18. bjlb

    Tapatalk לא מקפיץ התראות

    אני ממשיך לעדכן...מצאתי משהו חדש ברשת, בסקירה של הטלפון כתוב הדבר הבא: בנוסף למעבד העוצמתי בוואווי ציידו את מערכת ההפעלה ביכולות של 'לימוד מכונה' בהיבט של ניתוח דפוסי השימוש של המשתמש. כך, בתאוריה, המערכת יכולה לטעון את היישומים שנמצאים בשימוש שכיח לזיכרון לפני שהמשתמש זקוק להם: אם מערכת ההפעלה, לדוגמה, לומדת שלאחר צילום תמונה המשתמש נוטה לשתף אותה עם חברים ב-Instagram (אינסטגרם), היא תטען לזיכרון את האפליקציה הזו לאחר צילום תמונה. זוהי אפשרות שקשה לוודא שאכן פועלת כראוי מכיוון שרוב הזמן לא מרגישים כשהיא שם, אך בהחלט הבחנו כי בעת אפליקציות בהן יש לנו שימוש תכוף נוטות להישאר בזיכרון, ושההפעלה שלהן והמעבר ביניהן מבוצעים באופן כמעט מיידי. שמנו לב כי לעתים המנגנון פועל גם הפוך, כלומר לגבי אפליקציות שלא משתמשים בהן באופן פעיל. כך קרה כי התראות מאפליקציות לא קפצו כלל עד להפעלה ידנית שלהן, ולא מצאנו האם וכיצד ניתן להגדיר אלו אפליקציות 'מוגנות' יישארו בזיכרון ולא ייסגרו בידי מנהל הזיכרון האגרסיבי. בחיי, מרוב עצים לא ניתן לראות את היער. איך אפשר לדעת על כל הפיצרים האלו???
  19. דבר איתנו עוד כמה שנים, נראה אותך חושב שזה נכון מה שכתבת פה...
  20. מוזר. אני רואה הכל ב tapatalk
  21. bjlb

    Tapatalk לא מקפיץ התראות

    למען דור ההמשך. נראה לי מצאתי מה הבעיה. יש בטלפון תכונה שנקראת wi fi + ברגע שהיא מופעלת, שמתי לב שהרבה התראות כמו של מייל לדוגמה, לא עובדות ומתפספסות. ברגע שביטלתי אותה, התחילו להגיע התרעות באופן שוטף. Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  22. שותה רק הפוך, פה בארץ קונה בד"כ מלנדוור ב 110 לקילו. שהייתי באיטליה, בכל סופר מוכרים גג בעשרה יורו קילו של קפה כמו danesi, lavazza או כמו בתמונה של sagafredo. הבאתי 3 קילו בפחות ממאה. Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  23. bjlb

    Tapatalk לא מקפיץ התראות

    עוד עדכון... לא יודע מה קרה, אבל פתאום התחיל להקפיץ התרעות Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  24. חברים, היום נחנך הקו לכרמיאל. מישהו ניסה? רשמים? Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
  25. לא בטוח. בלאנטיס שהייתה לי בחורף כל הנעה שהמנוע קר היתה מאחורה מסכת ערפל...החזיק אצלי לפחות שלוש שנים עד שנמכר. לגבי גומיות שסתומים - בדיקה די אמינה היא לראות אם אחרי בלימת מנוע (בירידה בהילוך הנמוך שהמנוע בטורים גבוהים ללא גז) וחידוש הגז יוצא עשן לבן זה מרמז על גומיות שסתומים.
×
×
  • תוכן חדש...