לא ביצע הנמכה!, גובה המדרכה נותר כשהיה , וסימון נותר אפור - חינם.
והשער הוא אף למראית עין , הואיל והצצתי שם וזה בעומק של מטר , ורכב לא יכול לחנות בשטח הפרטי שלאחר השער.
ושכן אחר עשה פתח מבניין משותף , הואיל והוא גר בקומת קרקע ,וזאת מהמבנה המשותף של הבניין אל הכביש הציבורי, ואולם עשה סימון אחד של מלבן ו-X , ואולם הוא תמיד חונה רק במרחב של מה שסימן במרחב הציבורי , ולא נכנס עם הרכב לחצר המשותפת של הבניין המונה 6 דיירים.
את הפתח הוא הוא ביצע אף מדעתו ,שם שער קטן , תלה שלט "לא לחנות פה".
ניכר שזו כבר תופעה, ובעליי נכסים שגרים בבניינים ישנים וכו' עושים פתח מהקיר החיצוני למדרכה ולכביש הציבורי שמסומן באפור, ופשוט עושים להם חנייה פרטית.
או שזה חוקי / או אין אכיפה.