- רוב האנשים מעדיפים גיר אוטומטי, האם יהיה קשה לך למכור רכב כזה, אולי תלוי ברכב אבל בדרך כלל הידני יותר זול, אז ככה שלדעתי תמיד יהיה קונה שיעדיף זול או ידני.
- אם ידני עולה בערך 25 ואוטומט 30 ואחרי שנה נניח כל אחד מאבד 4 אלף מבחינת אחוזים הירידה שונה, מבחינת סכום אותו דבר, אני מציע שתחליט על סוג רכב קודם ותבדוק לפיו.
-
- טורבו בנזין - יותר כ"ס מבנזין, הטורבו זה עוד חלק שעלול להתקלקל, חסכוני בדלק. בנזין מיקרו היברידי - לא יודע אבל מניח שגם חסכוני בדלק. העדפה תלויה בכמה אתה נוסע, אני אישית לא נוסע הרבה ולכן אני מעדיף בנזין רגיל מעל 1.5 ליטר אבל הוא יחסית זולל דלק, קח סקודה פביה לדוגמה, מנוע טורבו בנזין נפח קטן משלי יותר כ"ס ויותר חסכונית בדלק וגם יותר מהנה לנסיעה.
- כ"ס לא אומר בהכרח זלילת דלק גדולה יותר, זה קשור למשקל הרכב, סוג המנוע, תלוי ברכב אבל בגדול אם תיקח ניסן מיקרה1.2 ליטר עם 80 כ"ס זה מרגיש קצת חלש על הכביש, רכב אחר עם מנוע 1.2 ליטר יהיה לו מעל 100 כ"ס ההרגשה בכביש תהיה שונה. אם אתה רוצה רכב לעיר, רכב קטן יסחוב אם אתה נוסע מרחקים או עליות אישית הייתי לוקח משהו קצת יותר חזק
- חיישני רוורס לא יקר להתקין, תעשה חיפוש בגוגל או באתר פה בטוח תמצא מתקין במחיר סביר.
להתקין לבד אפשרי סט עולה כ100 ש"ח מאיביי אתה צריך לקדוח ולהעביר את הכבלים מתחת לפלסטיקה, לא הכי מסובך בעולם, יש סרטונים ביוטיוב אם תרצה אשלח לך.