מנוע בנזין מודרנים עוברים בקלות את ה200 ולעניות דעתי עד כ300 יחיו טוב עם טיפולים בזמן, אבל לעומתם מנועי דיזל עדיין חיים הרבה יותר.
הקורולה בשנתונים האלה הגיעה עם גיר רובוטי שאמינותו פחותה מזו של פיראט, עדיף ללכת על ידני. חוץ מזה כל הסטיגמות של טויוטה חלות עליו.
בברלינגו לא נסעתי, בהצלחה.