לא עובד כללית, סתם לקוח, אבל קבעתי תור, הגעתי 5 דקות לפני, עד שהגיע הזמן המקורי של התור כבר שיחקתי בפלאפון בחוץ מחכה שיעברו עוד 10 דקות ואוכל ללכת לבית.
@Transporter עזוב אותך מתחמים מיותרים, תקבע רגע אחד תור ותסיים עם זה. תפנה 10 דקות, גם ככה אחרי זה תקבל תופעות לוואי שיפרקו לך ת'מוח.