Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. לא מעניין אותי הפיוזים של השוטר ומה הוא אכל בארוחת בוקר. עומד מולך בן אדם שראה מחבל מסריח רוצח יהודים בזמן שהמשטרה טיילה ברחובות באר שבע, סיכן את חייו ונתן מענה לאירוע וסיים אותו. תסתום את הפה ואל תשלח אותו לחפש "חברת אבטחה פרטית", אתה זה שאמור לספק לו אבטחה מפני המשפחה של המחבל שעוד תתבע אותו על הפסד כספי כמו המשפחה של הגנב שחוסל על ידי אריה שיף. אם כבר המשטרה יוצאת עוד יותר בדיחה שלא היה שם אפילו שוטר אחד שהיה לו מספיק שכל להגיד לשוטר הטיפש שיירגע וישנה טונים. יצא לי לעבוד באבטחה מספיק שנים כדי להתמודד עם המון אנשים טיפשים, לא משנה כמה הם עיצבנו אותי או מישהו מחבריי אחד הדברים שהתעקשנו עליהם כל הזמן היה לדבר בכבוד ולהפעיל את הראש.
  2. איפה לא? אירופה חצי נפלה כבר, אפילו אצלנו הלכו הנגב והצפון. ארה"ב גם בדרך עם הטרלול הפרוגרסיבי שלה שתומך יותר ויותר בתנועות שמאל מתודלקות איסלאם, ואפילו באליפות השחייה לנשים ניצח גבר.
  3. בצדק. גם אם זה החוק, התגובה של השוטר לאותו אזרח היא בזיונית. בדרך כלל אני מאלה שתומכים במשטרה אבל זה מאוד קשה לי לאחורה.
  4. זה למה העולם המערבי מפסיד - בזמן שהערבים ומדינות כמו רוסיה וסין חושבות איך להשתלט על העולם המערב מתעסק באייפון וחופשות באיי סיישל.
  5. גנבים, מנסים להרתיע אחרים מלגנוב. לעניות דעתי - כרגע עדיף להם להגיע להסכם והפסקת מלחמה וחשב מסלול מחדש, אחרת לא ישאר להם מה לשקם. המערב אימפוטנט והוא לא יגיב צבאית בשביל מדינה מחוץ לנאט"ו. אבל אני סתם עוד מגיב בקארספורום.
  6. נזרום איתך על האנלוגיה למרות שהיא קשה. אם הנאנסת נמצאת במרכז עיר, וההתנגדות והצעקות שלה יביאו אנשים לתפוס אותו ובשאיפה לקחת את חייו, אין ספק שהיא צריכה לצעוק. אם הנאנסת באמצע מדבר, אין אף אחד שיכול לעזור, מה יעזרו הצעקות חוץ מלחטוף מכות? אוקראינה היא הנאנסת, חשבה שהיא במרכז העיר ונאט"ו יהיו על תקן האזרחים שבאים לעזרתה, גילתה שהיא במדבר. מה הלאה? כרגע מה שקורה זה רק המשך של סבל האזרחים האוקראינים, אולי שווה להם לעשות חישוב מסלול מחדש כמו גיאורגיה ב-2008.
  7. כל ההשוואה לשואה זה דמגוגיה זולה. העם האוקראיני לא נרדף, הוא במלחמה כאשר יש לו צבא מסודר שמגן עליו (וחלק ממנו אפילו נאצי כמו שרשמו פה). יש הפגנות של אלפי אנשים בערים שנכבשו ואני לא רואה חיילים רוסים שיורים בהם בצרורות באמצע הרחוב אחרי שגזזו להם את הזקן, או אזרחים מבוגרים שנזרקים לתנורים או למקלחות גז. אם אתה רוצה לטעון שצריך לקבל פליטי מלחמה זאת זכותך המלאה, אבל אל תהיה לוזר כמו יאיר לפיד שרק רוצה ללכת ולקבל חיבוק מאנטישמים באו"ם.
  8. אתה יודע, זה שבן אדם מצביע למישהו לרוב אומר שהוא בעד האידיאולוגיה שלו. על אותו משקל אין מה לנהל איתך דיון כי אתה הצבעת למרצ/עבודה/כחול לבן/אחת אחרת מאלה שנגד בן גביר. הייתי מהמר על אחת מהמפלגות שמאל כי בדרך כלל שמעמתים אתכם עם טענה אמיתית ולא סתם סיסמא אתם בורחים מהדיון כמו שקרה פה. לפחות עדיין לא הגדרת אותו כפאשיסט גזען שרוצה לחסל את כל הערבים במדינה, בטח עוד כמה הודעות וגם זה יגיע. *מצביע בנט שעבדו עליו בבחירות האחרונות שהם ימין אמיתי וקיבל שמאלה 90 מעלות*.
  9. יובל .מ.

    זוגיות וכסף

    עשיתי לייק ל @edward לא כי אני מסכים עם השיטה שלו (אני בעד הגישה של תא משפחתי), אבל אתם חייבים להפסיק לנתח אנשים על סמך 3 הודעות בפורום רכב.. יש אנשים שעובדים בשיטה אחרת מכם ואין מה לסווג אותו כטרוריסט כלכלי, אם זה עובד להם שיהיה להם לבריאות.
  10. לא כזה מתמצא בדרום אדום כי הייתי שם פעם ראשונה בשבת האחרונה, אבל שמורת פורה סבבה לגמרי, נמצאת על כביש 6 אז לא מסתבכים יותר מדי.. והרבה מקום לפיקניק.
  11. ההייטק לא יחזור למצב של 2019 כי כרגע זה שוק של עובדים ולא מעסיקים, וכל עוד יהיה להם מספיק כוח לדרוש לעבוד מהבית הם יעשו את זה. אם הכוח יחזור למעסיקים והם ירצו את העובדים במשרד העובדים יחזרו, ומי שלא יישב בבית. אני אדם של נתונים: נושאים - תמותה ותוחלת חיים (cbs.gov.il) פתח את האקסל של פטירה לפי יום ונפה, קח כל יום אקראי ותספור כמה מתו. מבדיקה אקראית, ב1.1.2018 מתו 155 בני אדם ברחבי מדינת ישראל. עם כל הכבוד, אם בחודש וחצי מתו 800 בני אדם שרובם ככל הנראה לא התחסנו מבחירה, בעיה שלהם. אם מישהו התחסן ונפטר - עצוב, אבל בגלל מספר בני אדם לא משתקים מדינה והורסים לילדים את הילדות והמשך את העתיד. צריך לקחת הכל בפרופורציות, אנשים מתים, זה החיים. תתחסן ותמשיך הלאה, גם אם זה אומר שבן אדם יילך יאכל שווארמה עגל.
  12. כל עם ישראל בחוץ, היחידים שעוד מתייחסים לקורונה זה משרד הבריאות בנט וספריאל.
  13. עכשיו צריך לארגן טיסה קבוצתית למיקונוס.. מי מתנדב לארגן? עריכה: כן, בדקתי בגוגל איפה זה קאבו טאגו.
  14. אין כזה דבר אנשים בעלי כישורי דומים מבחינת מקום העבודה. אנשים שונים, השקעה שונה, תפוקה שונה. המעסיק מחליט מבחינתו מי שווה יותר ומשלם בהתאם.. אם כבר, בואו נפתח סקר ונקרא לזה הפליה על זה שבוגרי מכללות מרוויחים פחות ממצטייני דיקן בטכניון. כולם מהנדסים אז למה שיהיה הבדל בשכר? ולמה שחברות גדולות יפרסמו בדרישה למשרות רק אוניברסיטאות מובילות. *לא קראתי את כל השרשור אם כבר היה דיבור על זה, ולא הולך לקרוא הכל עכשיו..*
  15. טרנספורטר עובד עם נתונים? מה פיספסתי?
  16. אהלן, אשמח להתייעצות. ביצעתי ניקוי לריפודים בעזרת החומר של מגווירס, השפרצה המתנה קצרה שפשוף עם מטלית ושאיבה, אחר כך זמן התייבשות בשמש עם חלונות פתוחים. נשארו על הריפודים סימנים לבנים כמו כתמי מים, מה הפתרון לזה? מעבר נוסף? יכול להיות שהחומר שלהם לא מתאים לשאיבה וצריך להישאר בריפוד עד שהוא מתייבש? תודה.
  17. בזמן האחרון אני נמצא יותר ב-buy buy, אם עולה שם דיל ואנשים מגיבים שהמוצר לא באיכות גבוהה הוא עורך את זה לפוסט המקורי ומפסיק לעלות את המוצר, אז זה לא נכון להגיד שכולם ככה. יש ויש, כמו כל דבר צריך לדעת איזה תוכן לצרוך או באיזה קבוצה להיות.
  18. רק שאתה מערבב פה שני מקרים שונים, אם אני מחפש מוצר מסויים ויודע שהמחיר שלו הוא X, וכזה אני רוצה או ביי ביי מארגנים לי אותו ב-X-25%, מה אכפת לי מה נכנס לו לכיס? בבלק פריידין רכשתי באמאזון דרך המלצה שלהם סט כלים בשליש מהמחיר בארץ.
  19. נופש בירושלים?? השם ישמור ספריאל תיזהר מהאומיקרון הוא רודף אחרי אנשים ברחובות.
  20. ל- @sperial ובכירי משרד הבריאות יש בעיה, הם התרגלו בשנתיים האחרונות שהם מנהלים את סדר היום במדינה וכולם מדברים רק על רפואה, ועכשיו עם החיסונים רק מחפשים איך להוציא עוד תקציבים ולהישאר עם היד על הברז. יש חיסונים, שחררו, אלה שמעלים תמונה של עצמם בלי מסיכה ומתגאים בזה שגרמו לזקנים לפחד הם פח אשפה, אבל איך אתה כועס עליהם אם בכירי הממשלה ומשטרת ישראל מעלים תמונות של עצמם כל יום בלי מסיכה? הייתי היום במשחק, כל הקהל בלי מסיכות וכל אנשי הצוות בלי, מה הם שונים מההוא שהעלה תמונה שלו ברכבת? קורונה לא מדבקת בספורט? מתי בפעם האחרונה ראית שוטר נותן דוח בתחבורה ציבורית? אם אנשים פה ידעו שאין יותר דוחות ואכיפה על מעבר באור אדום מבטיח לך שאף אחד פה לא יעמוד יותר באמצע הלילה באדום. אם יבוא זן שיגמור את המדינה מחדש אפילו שיעשו סגר עד שיהיה חיסון עדכני, אבל כל עוד אין כלום שחררו מהבידודים ותחזרו לחיים רגילים, מי שרוצה שיתחסן מי שלא שימשיך הלאה יקח סיכון מקסימום ימות. גם צריך להפסיק לגרום לאנשים לפחד, מי שבסיכון שיתחסן וסלאמת. אם יש מישהו שחולה סרטן והמערכת החיסונית שלו חלשה, הוא צריך לפחד מאלף ואחד דברים ולא רק קורונה, למה נותנים דגש רק על זה? כל מחלה בעצם יכולה לגמור אותו, אז שיתנהל כמו שהתנהל עד הקורונה, אם מפחד שישאר בבית, אם לא שיסתובב כל הזמן עם מסיכה, גם אחרי בוסטר שמיני.
  21. אמת, עובדי האבטחה הישראלים משתמשים בדרכונים דיפלומטיים, רק ככה הם יכולים לשאת נשק במדינה זרה.
  22. מדינת ישראל (לדעתי..) צריכה לספק את הבסיס לאזרחים - ביטחון, אפשרות לקבלת חינוך, בריאות ותשתיות. חלק מהתשתית זה האפשרות לאזרחים ועיריות לבצע פיתוח של איזור המגורים, זהו. אבטחה לחברות תעופה נופלת תחת ההגדרה של ביטחון עד כמה שאני זוכר. אין לי בעיה עם ביטול המימון של כביש 6 דרום, אגיד יותר מזה, הרעיון של "חיבור הפריפריה" זה בדיחה, הם לא רוצים להתחבר למרכז הם רוצים שמרכז החיים שלהם יהיה בדרום, המדינה צריך לראות איך היא מורידה חסמים ומביאה חברות ענק לפתוח משרדים בדרום/צפון (מס החברות משהו?). לא כולם רוצים לחיות בגבולות גדרה-חדרה. במקום לבטל את הנחת המס על רכבים חשמליים, אולי תוריד מיסים על רכבים רגילים? כבר הבנו שבמדינת ישראל 2021 זה לא מותרות כמו שהיה פעם ב1950.
  23. אענה לשלושתכם כי זה אותו עיקרון. מדברים על שתייה מתוקה כאילו מדובר על זה שכל משפחה קונה 3 מרצדסים ו-4 למבורגיני. כל מה שלא מים זה מותרות? בוא נחזור לתקופה הצנע תחלקו תלושים ללחם וביצים. מספיק בשביל לחיות, העיקר שהמדינה תרוויח. שליברמן יתכבד ויקצץ בהוצאות המדינה, יפסיקו לגייס עובדי מדינה חדשים לתפקידים מיותרים, שיקצץ בהוצאות הבימה (זה האמ אמא של המותרות לא? בשביל מה הצגות כשיש מינוס?), או בתאגיד השידור. ללכת על החד פעמי, זירו וסיגריות זה קל. אם מתעניינים בפן הרפואי - תעשו את זה בהסברה, נראה אתכם מתאמצים.
  24. אוקי, שישלמו על הטיפול. אל תיקח כסף מראש. אם אני מעשן למוות אבל איכשהו התחמקתי מסרטן ושאר מחלות, למה שאשלם פי שלוש? ואני שונא סיגריות.
  25. הבעיה פה הרבה יותר חמורה - ליברמן ממש פה מדיניות סטייל ברית המועצות, "אנחנו נגיד לכם מה לצרוך ואם תסטו מזה אתם תשלמו". בהתחלה זה היה קולה, אחר כך חד פעמי ועכשיו זה. אני לא מעשן וחושב שהחרא הזה זה פשוט סרטן טהור, אבל תצאו לאנשים מהחיים. במקום לעשות הסברה אמיתית ולגרום לאנשים להפסיק עם זה הולכים על השיטה הקלה, חבורה של קומוניסטים. (אם רוצים לבוא להגיד תעשנו אבל נזקים זה על חשבונכם, זורם).
×
×
  • תוכן חדש...