בוגד? לא. טועה? כן (לדעתי).
זה היופי בדמוקרטיה, אתה יכול לא להסכים עם מישהו ועדיין לא להיות בוגד (כל עוד לא עשית משהו אקטיבי נגד המדינה).
בגלל זה אני אומר שיאיר לפיד הוא לא בוגד אלא אידיוט.
כן, השפה שלהם לפעמים נשמעת קיצונית למי שלא מגיע מהתרבות שלהם, אבל אפשר להשוות את זה לאנשי שמאל (שלוכים, ברבריים, פגאניים). כל צד והטמטום שלו.
אמור להיות לנו חד יומי בדצמבר כי אימון בשנה זה לא מספיק, לארגן לך צו? כיף אצלנו דווקא.
מעניין מה תהיה הדעה של אנשי הממשלה אם החרדים יסכימו להפקיר את ביבי ולהצטרף במקום רעמ ומרצ.. יש לי תחושה שהם לא יהיו פתאום כל כך משיחיים ומושחתים.
ובקשר לגנץ - טעיתי, הוא לא מרכז. הוא "מרכז ביטחוני".
כל פעם ממציאים גימיק חדש, הזייה.