Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. מבחינתך. מבחינת (ככל הנראה) מרבית אזרחי המדינה, לא. כן, הנזקים שימינה ו(אין) עתיד עשו ישארו איתנו הרבה. שים לב שאתה מדבר על התנהגות, אני מדבר על ההצגה שלה עם אף חזיר. אם כבר הזכרתם פה נאצים, שנדבר על מי דאג להציג ככה יהודים לפני 70-80 שנה? או שזה לא חלק מהזיהוי תהליכים של יאיר גולן? ערוץ 14 הוא ערוץ ימני, לא ערוץ ביבי. זה שביבי כרגע הוא מנהיג הימין לא הופך את הערוץ לשלו. בועז גולן דאג להיכנס בביבי ב-0404 כשהוא היה בשלטון ועשה שטויות. כל פעם שתקפו דיונה ריקה הוא דאג להגיד את זה ולא חירטט כמו הכתבים בערוץ 12 שדיבררו את התקיפה של צה"ל שאפילו לא הפילה 3 עמודים והפכו את העמדה לסמל של חמאס.
  2. רק ביבי מסית? באמת? אנחנו לא שומעים כבר עשרים שנה שביבי יביא את הקץ למדינה היהודית? אברמוביץ לא אמר עליו ב-99 שהוא יעלם תוך שנה ויהיה כלום בהיסטוריה? שרה נתניהו מתויגת כחזירה כבר 15 שנה. די נו, תהיה אמיתי. ההסתה כלפי ביבי והימין עובדת שעות נוספות, ערוץ 12 מגויס כולו לטובת העניין, ערוץ 11 משאיר כמגישה את אשתו של היריב שלו לשעבר בליכוד בזמן שהוא היום שר המשפטים. לא היה סקר אחד שהם הראו גרפים אמיתיים ואת הפער לטובת ביבי. אפילו היום דנה וייס אמרה "ביידן אפילו לא הסתכל עליו" בזמן שרואים שהוא היחידי שניגש אליהם והתעלם מכל חברי הממשלה הזאת. שכחת להגיד אנס, רוצח, שותה דם של ילדים פלסטינים, תולה חתולות מעץ ומתחיל מהגלידת וניל כשהוא אוכל קסטה.
  3. אל תשכח את האנליזות בדרך. או את התכן.
  4. כן, אני מכיר אנשים שהולכים אחריו בלי קשר למה שהוא אומר, רק כי הוא יודע לנאום ולשחק אותה "הישראלי היפה". גם "ביביסטים" מושבעים מעבירים על ביבי ביקורת כמו בהחלטות של העברת כסף לעזה, היתרים או ויתור על הריבונות באיו"ש (או בלוד לצורך העניין). זה שכלפי חוץ הם מאוחדים לא אומר שבפנים אין ביקורת, פשוט מבחינתם הוא האופציה הכי טובה, וזה מה שהשמאל לא מצליח להבין.
  5. לפי יעקב ברדוגו, לפיד הפעיל לחץ ונכשל כדי לסוע עם ביידן ברכב מנתב"ג. מצטרף לזה: N12 - לפיד ביקש לנאום לפני הרצוג, סורב - וביטל את הנאום בפני... (mako.co.il) כל מה שרשמתם על ביבי, שהוא מאוהב בעצמו ושם את עצמו לפני הכל, אפשר להגיד גם על לפיד. אז מי שיצביע ללפיד בבחירות הבאות הוא לפידיסט?
  6. אחרי כל הדיונים והויכוחים שהיו פה נראה לי הוא מתלבט אם לעבור ללמוד כבר לק ג'ל.
  7. יש פה חוסר הבנה של 2 הצדדים שכל אחד עובד בצורה שונה והכל בסדר.
  8. תוכיח ש-90 אחוז הם פרזיטים ולא עניים אמיתיים. לקראת ביקור ביידן: מחוות לפלסטינים והסרה מסדר היום של בנייה במזרח י-ם (ynet.co.il) נוותר על בנייה, נתן הקלות, אישורי כניסה.. אפילו על תעשיית הסייבר הממשלה הזאת ויתרה בשביל האמריקאים. חולשה. מותר, אבל אם כבר תתלונן על כולם ולא על מי שמתאים לך. כולם שם מניאקים עוקצי תקציבים. ייקחו כל מה שיוכלו, מה שלא הם יחוקקו ואז יקחו. בלי קשר לביבי או שרה.
  9. תאשים את המדינה שחוקקה את זה, לא את מי שמנצל. כמו שהגנו על הוולט של בנט. תוכיח.
  10. לא נראה לי שלמצביע ימין אמיתי יש היום הצבעה שהוא שלם איתה ב-100 אחוז.
  11. צריך להתעלם מכל הצהרה החל מעכשיו עד ה2.11 ראינו מה שווה הבטחה של "לא נסתמך על הערבים/לא אתן ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה".
  12. זה יתחיל להרתיע כשיגיעו בנוסף סיפורי "שמע אחי חבר שלי עבד בחברה קיבל טסלה טרייה כל היום ועכשיו פוטר ויושב בבית". כל עוד ישראל ישראלי עובד הוא ייקח הלוואות.
  13. זה לא מגיע ממקום של "תהיה נטל כלכלי על החברה ותעביר את הזמן עד שתמות". זה יותר מגיע ממקום של "אל תהיה במקום שבו אתה בסכנה למצוא את עצמך בגיל 57 מחפש עבודה חדשה שתסכים לקלוט אותך". רפאל, אלביט ותעשייה אווירית אומנם נשמעים כמקומות של דינוזאורים אבל אפשר לעשות שם דברים יפים.
  14. נחקה את יבגני - הצד שלי? מי זה הצד שלי? אני יחיד פה.
  15. תמשיך עם הציניות, זה מה שנשאר לך. בצד השני אין אידיאולוגיה קיצונית? כלומר גם הצד השני הוא סתם שקרן וימכור אותך בלי לחשוב פעמיים בשביל הכיסא.
  16. בוגד? לא. טועה? כן (לדעתי). זה היופי בדמוקרטיה, אתה יכול לא להסכים עם מישהו ועדיין לא להיות בוגד (כל עוד לא עשית משהו אקטיבי נגד המדינה). בגלל זה אני אומר שיאיר לפיד הוא לא בוגד אלא אידיוט. כן, השפה שלהם לפעמים נשמעת קיצונית למי שלא מגיע מהתרבות שלהם, אבל אפשר להשוות את זה לאנשי שמאל (שלוכים, ברבריים, פגאניים). כל צד והטמטום שלו. אמור להיות לנו חד יומי בדצמבר כי אימון בשנה זה לא מספיק, לארגן לך צו? כיף אצלנו דווקא. מעניין מה תהיה הדעה של אנשי הממשלה אם החרדים יסכימו להפקיר את ביבי ולהצטרף במקום רעמ ומרצ.. יש לי תחושה שהם לא יהיו פתאום כל כך משיחיים ומושחתים. ובקשר לגנץ - טעיתי, הוא לא מרכז. הוא "מרכז ביטחוני". כל פעם ממציאים גימיק חדש, הזייה.
  17. מבחינתי? תשאר באהבה. תבוא למילואים נעשה פק"ל קפה כמו של יועז הנדל האח ואדאג להחליף אותך 5 דקות לפני בשמירה גם. ואל תדאג, גם אני משלם מיסים יופי. הצד "שלך" הוא זה שלא מפסיק לאיים שיעזוב כי יש לו דרכון פורטוגלי/גרמני/פולני, לא "אנחנו". אני יכול במקסימום לנסות להוציא דרכון כורדי וללכת להילחם בעיראק. גנץ ממצב את עצמו כאיש מרכז, לא אמרתי עליו איש שמאל. כן, קצת מוזר שהוא טוען שבן גביר מסוכן בזמן שמחליק כיפים לווליד טאהה, אבל יאללה נו נזרום עם זה. לא אוהב תפוזים.
  18. קודם כל לא רשמתי כלום על שמאל, רק על אנשי ימין. אם אתה מצטט משהו לפחות תדייק. דבר שני - כולם הכוונה היא גם חברי כנסת מהשמאל/מרכז, גם כלל ערוצי התקשורת, ונחש מה, גם מצביעי ימין. איזה כיף זה לחשוף צביעות. סגרת כבר כרטיס טיסה ל2/11?
  19. הנדל בחוץ אחרי שמנע מגנץ ממשלה עם המשותפת, בזמן שגנץ סוגר הסכם עם סער שקובע שאסור יהיה להישען על המשותפת. איזה מערכת בחירות כיפית. בנושא אחר, משפחות החיילים שגופתם מוחזקת על ידי החמאס עשו מחאה בסוף הטקס, לאה גולדין טוענת שכשאמרה לגנץ שהוא חייב להחזיר את בנה הוא אמר לא שלא תדבר אליו ככה ויש לו דברים חשובים יותר. כשאנשי ימין דיברו אליהם מלוכלך כולם קפצו.
  20. שמח שאני יצאתי ממכלל בינונית עם גישה שאני יכול להצליח ולא מאוניברסיטה מובילה עם גישה של "וואי אני לא יודע כלום מה יהיה איתי". באלקטרוניקה - כן, סקופ זה משהו דיי שימושי אפשר להגיד.
  21. בוא אני אגלה לך משהו, במכללות (ואני למדתי במכללה בינונית מינוס מבחינת השם בשוק) לא מרימים ולא עמייאת, אומרים שאתה יודע רק את הבסיס אבל בו זמנית מסבירים לך איך הכלים שנתנו לך יכולים לעזור לך להתפתח. דוחפים לנסות להכנס למשרת סטודנט כבר בתחילת שנה שלישית לא רק בגלל הניסיון שיעזור אחרי הלימודים למצוא משרה מלאה, אלא כדי לצבור ניסיון "אמיתי", ולהבין איך לשלב אותו עם הידע התיאורטי. יש בוגרי אוניברסיטאות שלא יודעים להפעיל סקופ אפילו. הייתי ממליץ לך להפסיק לזלזל כל כך בבוגרי מכללות, ולהתחיל לשפוט אדם לפי היכולות שלו.
  22. חצי יום בטסט? מה אתה עושה, בודק לעוד 30 רכבים על הדרך? תלכו ב-7 וחצי בבוקר לפני העבודה, רבע שעה אתם בחוץ. אם יש לכם בעיות ברכב - טפלו בהן ואז תלכו.
  23. אם זה נטו לשיפור עצמי זה לא מספיק בשביל לעשות תואר. יש מספיק קורסים ודברים שאפשר לעשות "על הדרך" שיכולים לפתח חשיבה והבנה בהמון תחומים.
  24. זה כאילו אתה מנסה למצוא את הפרצה שנגיד לך שאתה צודק. כן, ניסיון זה דבר חשוב. יכול להגיד לך שבתחום האלקטרוניקה גם מישהו עם 30 שנה ניסיון יכול ללמוד כל יום משהו. אם אתה מסיים את הלימודים ומתחיל לעבוד במשהו שאתה לא יכול לסבול אותו כשאתה קם בבוקר, גם בעוד 30 שנה אתה תהיה גרוע בו. המון אנשים היום עושים כל מיני הסבות להייטק כי "טסלה", זה לא אומר שבעוד שנתיים אתה עדיין תראה אותם כותבים קוד, אם בכלל מצאו עבודה.
×
×
  • תוכן חדש...