-
הודעות
146 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי br_amir
-
כותרת כמו "החלפת מים ברדיאטור" הייתה נשמעת טוב יותר...
-
החלפת צמיגים ביום שבת/מוצ"ש באיזור המרכז - יש המלצה?
br_amir פרסם הודעה בנושא של avi_shava בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
1000 ש"ח זה ממש לא הרבה אם רוצים צמיגים באיכות טובה, ברור שאפשר למצוא גם צמיגים ב-600-700 ש"ח אבל האיכות תהיה בהתאם. סה"כ הרבה פעמים ההבדל באיכות בין צמיגים של 700 ש"ח ל-1000 ש"ח היא גדולה מאוד ובשביל כמה מאות ש"ח עבור משהו שמחליפים פעם בשלוש - ארבע שנים זה בהחלט משתלם. -
החלפת צמיגים ביום שבת/מוצ"ש באיזור המרכז - יש המלצה?
br_amir פרסם הודעה בנושא של avi_shava בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטרף להמלצות על אנטון ביפו, רק בהתקנה תשים לב טוב מה מתקינים לך ותבדוק תאריך וכיוון נסיעה נכון בעת ההתקנה. לגבי צמיגים לפיאסטה, זה מאוד תלוי בתקציב שלך, במחיר של 1000 ש"ח לרביעיה אתה יכול למצוא שם צמיגים באיכות טובה מאוד של כל מיני חברות מוכרות. אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום ולקבל רשמים אודות החברות השונות, יש הרבה מאוד שירשורים אודות כך. -
תבדוק את הטיוטה היילקס ויגו החדשה. לא יצא לי אמנם לנהוג בה אבל ההיילקס הקודמת היא הצלחה גדולה והויגו נראית מבטיחה לא פחות.
-
אני חייב לציין שצריכת הדלק של הרכב לא כ"כ מחרידה כמו שכולם חושבים על וולוו. לחבר שלי יש כזה רכב והוא שותה 1:9 שזה לא מעיד אמנם על רכב חסכוני אבל יפנית ממוצעת ממש לא צורכת הרבה פחות מזה .
-
מוסך זול יותר אתה בטוח יכול למצוא אבל כמו שקודמי רשם זה גם תלוי באיזה שמן השתמשו ואני מאמין שלא בחרו בשמן שמחירו 250-300 ש"ח לגלון. בכל מקרה אתה יכול לבצע טיפול בהרבה מאוד מוסכים מורשים (לא מרכזיים!) כולל פילטרים, פלאגים ושמן באיכות טובה בסדר גודל של 350-400 ש"ח.
-
המקרה לא אמור לעכב את חידוש הרשיון שלך, אתה אמור לקבל את השובר לחידוש הרשיון בשבועות הקרובים, בכל מקרה אם אתה לא מקבל אותו תתקשר למוקד הארצי של משרד התחבורה בטלפון: 1-700-70-43-70, או חיוג מקוצר 5678* .
-
מר נקמיצ'י, הרכב הינו רכב חברה (לפחות עפ"י התמונות) ולא משנה כמה כסף הוא משלם בחודש הרכב אינו רכושו הפרטי. אני בטוח שאם זהו היה רכבו הפרטי שקנה מכספו האישי הוא אינו היה עושה אותו דבר...
-
חוצמזה שיש שם תמונות מדהימות שלא קשורות כ"כ לרכבים לדעתי התמונות האלו זו פשוט התנהגות בזויה של בעל הרכב, אני רוצה לראות אותו נכנס עם הרכב הפרטי שלו ועושה את אותו הדבר. צריך להגיש עליו תלונה לחברה אשר מופיע במדבקה בצידי הרכב...פשוט בזיון!
-
אהבתי את התמונות בקישור, רק חבל שהם בחרו צבע כ"כ מכוער... בכל מקרה, אם אתה הולך באותו כיוון אז צפויה לך עבודה לא פשוטה. שיהיה בהצלחה!
-
לדעתי עוד הרבה לפני בעיית המכירה של האוטו תיאלץ לעבור עוד הרבה הוצאות, כמה שהאוטו יהיה שמור עדיין יש לו בלאי טבעי שנוצר מהמרחק הרבה שהוא עבר וגם אם למנוע יש עוד הרבה לנסוע (ולא בטוח שכך) אז יש הרבה חלקים אחרים ברכב שהק"מ הרב יגרום להם להבין שהם עשו את שלהם. אם אתה קונה את הרכב בחצי מחיר אז אולי שווה לחשוב על זה אבל סה"כ אני לא חושב שאתה צריך למהר, סה"כ לא מדובר ברכב בעל סחירות מדהימה ואני בטוח שאם תחפש עוד קצת תמצא רכב בעל ק"מ נמוך יותר ואפילו שמור לא פחות.
-
איך הגעת בדיוק לשנה וחצי, לפי מס ' הימים שם מדובר סה"כ בשלושה וחצי חודשים של לימודים. ואני לא בטוח שגם זה מספיק בשביל להכשיר את אנשים להיות מורי נהיגה...מה ציפית להגיע לקורס של כמה שבועות ולקבל תעודה? לגבי הכסף זה מאוד תלוי, אל תשכח שיש למורי נהיגה הרבה מאוד הוצאות, בדומה לנהגי מוניות...
-
[אונו 93] עלות תרמוסטט מנוע ובוץ ברדיאטור
br_amir פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ציינת שרק במאי האחרון החלפת את הרדיאטור וכבר יש לך בוץ בבמערכת? כאשר החלפת את הרדיאטור מילאת נוזל קירור? אתה בכלל מקפיד על מילוי נוזל קירור יעודי לרכב שלך? בכל מקרה, אם לא אז כדאי שתתחיל ובנוסף לתרמוסטט אני ממליץ על ניקוי יסודי למערכת הקירור בכדי לנקות את כל הבוץ. (לי הייתה אותה בעייה בגלל שכנראה הבעלים הקודמים של הרכב לא הקפיד על שימוש בנוזל קירור וביצעתי ניקוי למערכת בסופ"ש האחרון במכון רדיאטורים). מחיר ניקוי כולל נוזל קירור נע בין 250-300 ש"ח. -
כמה שאלות לאחר ניקוי רדיאטור במכון רדיאטורים...
br_amir פרסם הודעה בנושא של br_amir בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובות, רציתי לדעת מדוע ברכב זה אין צורך בניקוז אויר, מה שונה במערכת הקירור מרכבים אחרים שאין בעיה של אויר במערכת? -
אז היום הלכתי לבצע ניקוי לרדיאטור [לאנוס '99] לאחר שגיליתי כי צבע המים שלי הוא חום והמערכת מלוכלכת, התקשרתי למקום לפני כן ותיאמתי מחיר ואז הגעתי, כשהגעתי למקום הבחור החל בפירוק הרדיאטור ולאחר שהרדיאטור פורק הוא נזכר לומר לי שאין אחריות על נזילות אחרי הטיפול מכיוון שהרדיאטור שלי הוא "חד פעמי" בגלל שהכיסוי של הדודים שלו עשוי פלסטיק ולא אלומיניום וכי הסיכוי שלאחר פירוק הרדיאטור הוא יהיה תקין זה 50:50 מכיוון שהכיסויים מהפלסטיק מתעוותים משינויי הטמפ', כמובן שמאוד התעצבנתי שהוא נזכר לומר לי זאת רק לאחר הפירוק ובסופו של דבר סגרתי איתו שיבצע שטיפה יסודית למערכת הקירור כולה ללא פירוק הדודים. בתחילה רציתי לשים במערכת נוזל של פרסטון והוא אמר לי שיש להם ניסיון לא טוב איתו והם עובדים עם נוזל גרמני אשר מגיע בתרכיז של 1 ליטר אשר מוסיפים לו מים "רכים", סה"כ מדובר במכון רדיאטורים שקיבלתי המלצה עליו והנחתי שהוא לא מחזיק חומר באיכות נמוכה אז הסכמתי להשתמש בחומר זה. בסוף הטיפול שמתי לב כי הוא לא ביצע ניקוז אויר וכששאלתי אותו הוא אמר לי שברכב זה אין פתחי ניקוז והאויר יוצא לבד. בסופו של דבר בטיפול יצא מהצנרת המון ג'יפה ונראה כי בסוף הטיפול המערכת נקיה מכיוון שצבע המים הפך להיות שקוף. עדיין יש לי כמה שאלות: 1. האם באמת יש דבר כזה רדיאטור "חד פעמי" והיה נכון לקבל החלטה לא לפרק את הדודים ולבצע ניקוי יסודי ללא פירוק. 2. מישהו מכיר נוזלי קירור שמגיעים בתרכיז של ליטר ומוסיפים להם מים "רכים"? (הנוזל בצבע כחול). 3. האם באמת ברכב זה אין פתחי ניקוז אויר ולאחר טיפול כזה שכולל פירוק של הצנרת אין צורך כלל בניקוז? תודה מראש על התשובות.
-
אני גם כן חיפשתי לא מזמן ומצאתי אתר מצוין, אני חושב שזהו אפילו אתר של החברה ויש בו מידע מפורט בצורה מדהימה אודות כל חלק וחלק ברכב. אתה מוזמן להיכנס ל: http://www.hmaservice.com , צריך רק להירשם ולקבל יוזר וסיסמא ואז אתה יכול לגלוש חופשי. תהנה...
-
אכן הבדיקה טובה עד כדי מחשידה, חבר שלי בדק טויוטה 2003 שנסעה חצי מהרכב הזה ועברה טיפולים לפי הספר ונהג עליה נהג יחיד ובכל זאת במכון כתבו לו מגילת אסתר למרות שבדיעבד הרכב מצוין ומסתבר שחצי מהדברים אכן כסת"ח. מה שמחשיד עוד יותר הוא שבמיוחד עוד שמדובר בבראבו שיש לה לא מעט נק' בעייתיות בנושא אחזקה וטיפולים ובנקודות אלו מכוני הבדיקה יודעים תמיד לגעת. בכל מקרה שווה לך לבדוק אם ישנה היסטוריית טיפולים מתועדת ומסודרת במוסך מורשה, אם יש תיעוד והכול נראה בסדר מומלץ לעבור אצל מוסכניק שאתה מכיר שיעיף מבט לוודא שאין באמת משהו חריג, סה"כ זו נראית קנייה מצוינת.
-
אף אחד לא מקטר, סה"כ ציפיתי שאנשים שכבר ביצעו ניקוי במכון רדיאטורים יספרו על ניסיונם וזה לא קרה מלבד ההמלצה שלך ושל ארז בשרשור הנוכחי, אז לרשום שכבר המליצו לי בשרשור קודם זה לא מדויק. תודה בכל מקרה על העזרה.
-
היחיד שהגיב להודעה שפירסמתי הוא רפי לין שבאדיבותו הרבה נותן מענה כמעט לכל שאלה בפורום, סה"כ פירסום מוסכים זו הפרנסה של רפי למרות שאני לא מפקפק לרגע בהמלצות שלו ויצא לי להשתמש בהמלצות שלו בפורום לא פעם. ציפיתי לקבל תגובות מאנשים שביצעו טיפול במכוני רדיאטורים ויכולים להמליץ ולספר על מחירים. מישהו אולי יודע בכל זאת איפה פתחי ניקוז האויר בלאנוס? תודה.
-
אני יודע שהנושא הזה נידון רבות בפורום וכל מי שמתכוון לומר לי לבצע חיפוש אז שלא יגיב להודעה כי לפני שאני שולח הודעה אני מנצל את מנוע החיפוש עד תום. הדעות בעניין חלוקות מאוד ואשמח לקבל חוו"ד מקצועית מידי מומחי הפורום. מדובר ברכב מסוג דייהו לאנוס '99. הבעיה היא שאני פתחתי את מיכל העיבוי גיליתי שצבע המים אינו נקי ויש במיכל מעין בוץ חום. יש לציין כי לרכב אין בעיית התחממות אבל נראה לי שאם אני ישאיר את המצב כך תתחיל בעיה. אין לי מושג אם הקפידו עד היום על שימוש בנוזל קירור (הרכב אצלי חודשיים) ואני רוצה לבצע יישור קו בנושא. אני מתלבט בין שתי אופציות: 1. האם כדאי לבצע באופן עצמאי ניקוי לרדיאטור בעזרת תכשיר פלאשינג כלשהו וניקוז המים הקיימים ולאחר מכן מילוי נוזל קירור איכותי ( אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם מיקומם של פתחי ניקוז האויר ברכב זה). 2. לגשת למכון רדיאטורים ולבצע ניקוי יסודי ומקצועי לכל מערכת הקירור ע"י פירוק הרדיאטור (קיבלתי הרבה פידבקים שלילים מכיוון שנאמר לי שאם אין לי שום בעיית התחממות אז חבל לבצע סתם פירוק של הרדיאטור). אני דווקא נוטה ללכת לכיוון של ניקוי מקצועי במכון רדיאטורים מכיוון שנראה לי שגם אם היום אין בעיית התחממות היא לא תאחר לבוא. מה אתם אומרים? כדאי אולי לנסות ניקוי עצמאי קודם לכן? תודה מראש על התשובות!
-
אם אתה קצר במזומנים אז המקום הטוב ביותר בשבילך הוא כמובן אנטון הידוע מיפו אשר זוכה רבות לפרסום בפורום. אני החלפתי אצלו השבוע צמיגים במחירים נמוכים משמעותית מכל מקום אחר. אמנם הרבה חושבים שמדובר במקום חאפר ולא מקצועי אבל סה"כ מדובר בפנצ'ר מאעכר ואם אתה יודע איזה צמיג בדיוק אתה רוצה ומה צריך לבדוק כשקונים את הצמיג אז אין שום בעיה להיכנס לאנטון ואפילו מומלץ מאוד.
-
ממש מוזר שיש שאלות בפורום שזוכות לעשרות תגובות ושאלה פשוטה כמו זו אינה גוררת תשובות של יותר משני חברים. סה"כ זו שאלה שיכולה לעזור בסופו של דבר לכל אחד ואני בטוח שיש הרבה אנשים שמכירים מקומות מומלצים ומחירים. אשמח בכל זאת לקבל המלצות אם זה אפשרי.
-
אולי בכל זאת מישהו יוכל לעזור לי בנושא המחירים?
-
אני יודע שלא חייב מכון גיר אבל אני בכל זאת מעדיף לבצע את הטיפול במקום שמתמקצע בכך. יש למישהו מושג לגבי סדרי גודל של מחירים? תודה.
-
שלום לכולם, אני רוצה לבצע ניקוי כולל לרדיאטור ומערכת הקירור ולהחליף את נוזל הקירור ורציתי לדעת אם מישהו מכיר מכון רדיאטורים מקצועי ואמין ומה בערך המחיר של טיפול כזה. בנוסף, אני רוצה להחליף פילטר + שמן גיר והייתי רוצה לדעת אם מישהו מכיר מכון גיר מקצועי ואמין וכן מה מחיר טיפול כזה. אני גר בראשל"צ וכל מקום באזור שבין ת"א לרחובות זה בסדר גמור. הרכב הוא לאנוס '99 ( אני רוצה לבצע את הטיפול גם לאקסנט שיש בבית אבל אני מאמין שאין פערים רציניים במחיר אז לא צריך לברר עבורה בנפרד). תודה מראש על התשובות.
