Jump to content

br_amir

  • הודעות

    146
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי br_amir

  1. מישהו נוסף יכול לעזור? תודה רבה!
  2. הרכב נרכש על ידי לפני שבועיים ואין לי מושג באיזה סוג שמן בדיוק השתמשו בטיפולים, השאלה היא האם יש מידע (אולי למי שיש את ה- auto data) לגבי סוג השמן המומלץ. בכל מקרה, גם השתמשו עד כה בחצי סינטטי יש בעיה לעבור לסינטטי מלא עם רכב שנסע עד כה 50K ק"מ ונמצא על הכביש סה"כ שלוש שנים?
  3. שלום לכולם, בספר הרכב כתוב כי השמן המומלץ לרכב זה הינו SAE 5W-30 אך לא מצוין אם מדובר בחצי סינטטי או סינטטי מלא, רציתי לשאול אם מישהו יודע מהו השמן המומלץ לרכב זה? בנוסף, ראיתי בפרסום בעיתון שיש בהום סנטר מבצע על שמן Mobil super special 5w30 במחיר של 140 ש"ח לגלון, רציתי לדעת האם מדובר על שמן סינטטי מלא? והאם שמן זה מומלץ? תודה מראש על העזרה.
  4. להחליף בולמים וכריות? מדובר על הוצאה לא קטנה בכלל. זה אמור לפצות על הסטיות בזוויות הקמבר / קסטר? הרי אם יוחלפו אצטרך לבצע שוב כיוון פרונט, לא?
  5. מצורף צילום של המסמך המקורי, לא באיכות כ"כ טובה אבל אולי יוכל לעזור.
  6. אין לי איך להעלות את המסמך המקורי מכיוון שאין ברשותי סורק, לגבי נתוני הייצרן, בדקתי שוב במסמך ואלו הנתונים שמופיעים שם במדויק. הסטייה הזו מנתוני הייצרן אכן מאוד משמעותית? אני ינסה אולי לצלם את הדף ולשלוח בכל מקרה.
  7. די הופתעתי לשמוע שתוצאות מאוד לא טובות, מדובר על רכב שנרכש מיד ראשונה מליסיניג (50K ק"מ) ועבר בדיקה בשני מכונים שונים (אחד של החברה ואחד שאני לקחתי), בשני המקומות לא ציינו שהייתה תאונה משמעותית אלא צוינו תיקוני צבע ומעיכות קלות בפח בעלי משמעות נמוכה. לא ניתן כלל לתקן סטייה בזוית הקמבר? תודה!
  8. שלום רב, הרכב עבר כיוון פרונט במכון לאחר החלפת צמיגים וישנן כמה תוצאות בדף הבדיקה שלא ברור אם הן תקינות או לא ואשמח לקבל חוו"ד על תוצאות אלו: מצורף קובץ. כמו כן, אשמח לדעת אם ברכב זה הקמבר / קסטר ניתנים לכיוון? תודה רבה מראש לעונים.
  9. שלום חברים, משום מה לפתע הרכב אינו מניע, יש סטרטר אך הוא מסרב להניע. רציתי לשאול אם מישהו יודע מה מיקומה של משאבת הדלק ברכב זה. תודה רבה!
  10. אני הייתי שם לפני כחודש, זה ממש לא מה שהיה בעבר מכיוון שהעבירו הרבה מהסמכויות למכוני הרישוי. אני הגעתי לשם בשעה 6:45 ויצאתי בערך ב-9:30. אני לא יודע עבור מה אתה מגיע לשם אבל חשוב מאוד שתוודא שיש ברשותך את כל המסמכים והאישורים הנדרשים לטובת מה שאתה מעוניין לבצע כי אם לא אתה תמתין לשווא. אמנם הבוחנים שם מתייחסים בזלזול ולוקחים את הזמן כאילו אין מחר אבל אף אחד לא ממתין יומיים כדי להיכנס.
  11. חברים - תודה רבה!
  12. אני ישמח לקבל חוו"ד מקצועית. תודה מראש.
  13. מישהו יכול לסייע בבקשה?
  14. שלום לכולם, רציתי לשאול לגבי גובה נוזל בלמים, למיטב הבנתי (ותקנו אותי אם אני טועה) גובה נוזל הבלמים מקסימלי כאשר הרפידות חדשות ועם הזמן כאשר הן נשחקות גובה הנוזל יורד בהתאמה. השאלה שלי היא האם כאשר ניתן להבחין שבמיכל הנוזל נמצא מעט מעל המינימום זה מצביע על בעיה? מה הטווח שנוזל אמור לרדת עם שחיקת הרפידות, בין סימון המיני' למקס' ? חשוב לי להבין האם מדובר בירידה של מפלס הנוזל בהתאמה לשחיקה או בתקלה שדורשת התייחסות. יש לציין כי לפני חודשיים הרכב עבר טיפול גדול והבלמים נבדקו ונמצאו תקינים (הרפידות היו במצב סביר ולא היה צורך להחליפן). תודה מראש.
  15. ליתר דיוק, שני טסטים מבצעים לאחר 19 שנים מהיום שהרכב עלה על הכביש (עפ"י תקנות משרד הרישוי).
  16. חברים, למישהו יש אולי כיוונים לבעיה אפשרית?
  17. אז אחרי יום ארוך בכמה פירוקיות בחיפוש אחרי מאוורר תואם (לאחר שנאמר לי במוסך שהמאוורר שלי תקול) ואחרי שבכל פירוקיה ניסו לקמבן לי מאוורר שמרכיבים אותו בערך מארבעה רכבים שונים(מאחד לוקחים מנוע, מהשני את הרוטור וכו'...) התברר כי הבעיה היא כנראה כלל לא במאוורר. הבעיה שהייתה היא שכאשר המאוורר נכנס לעבודה הוא מסתובב בעוצמה מאוד נמוכה (לעומת הקטן שעובד מצוין). אולי הייתי צריך לעשות זאת מלכתחילה אבל משום מה לא בדקתי את המאוורר בחיבור ישיר למצבר ואכן לאחר בדיקה בחיבור ישיר הוא עובד במלוא העוצמה מה שהביא למסקנה שהמאוורר תקין לחלוטין וביזבזתי יום שלם בחיפוש אחר מאוורר לשווא. השאלה שלי היא מה האפשרויות למקור לבעיה, האם קיים ממסר שממתג את המאוור למהירויות שונות שיתכן ותפוס על מהירות נמוכה? בפתיחה של קופסת הפיוזים בתא המנוע ראיתי כי על אחת הקופסאות שנראה לפי השרטוט עליו כמו ממסר ומופיע הרישום RAD FAN CONTROL , כאשר ניתקתי אותו שני המאווררים חדלו לעבוד וכשהחלפתי לאחד אחר הבעיה נותרה בעינה. אם מישהו מכיר רכב זה ויוכל סייע באבחנת מקור הבעיה זה יעזור מאוד. תודה רבה.
  18. שלום לכולם, יש לי שתי בעיות שקשורת למערכת הקירור: מאז שהתחילו ימי החורף הקרים נראה כאילו הרכב פשוט קר כל הזמן ואינו מצליח להתחמם אלא לאחר נסיעה מאוד ממושכת. נראה כי שעון החום מזייף ולא מראה את מצב בחום האמיתי מכיוון שגם כאשר המנוע חם לעיתים השעון נמצא ממש לגמרי המפלס התחתון. ברכב ישנם שני חיישנים שיושבים על הבלוק ממש באיזור שדרכו נכנסים המים( האחד בעל שני חוטים והשני בעל חוט אחד), למיטב ידיעתי, הראשון (בעל שני חוטים) זהו חיישן החום שמפעיל את הוונטה והשני (חוט אחד) אמור להציג את הטמפ' בשעון החום. יש לי מס' שאלות בנושא: 1. האם זה אכן תפקידם של כל אחד מהחיישנים וכיצד ניתן לוודא את תפקודם (יש ברשותי וולטמטר). 2. האם הסיבה לכך שהרכב קר רוב הזמן יכולה להיות תרמוסטט תקול בלבד? 3. מה מיקומו של התרמוסטט ברכב (יושב על הפלאנג' שמחבר את צינור הרדיאטור לבלוק?) 4. כיצד ניתן לבדוק את תקינות התרמוסטט ועד כמה זה מורכב להחליפו? 5. שאלה אחרונה, מה מחירם פחות או יותר של יוניט חום / טרמוסטט תחליפיים? אם מישהו בקיא באופן כללי במערכת הקירור של רכב זה ויש לו סכימה כלשהי שמתארת את מערכת הקירור אני ישמח לקבל. תודה מראש על התשובות.
  19. התכוונתי לפקק מילוי השמן כמובן... השאלה היא האם זרימת האוויר (או אדים) שיוצאת משם יכולה להעיד על בעיה או שזה מצב תקין.
  20. שלום לכולם, אז ככה, כבר מזה זמן מה שאני רואה שישנה נזילת שמן מהרכב, הבעיה היא שבתחתית הכול ממש רטוב ולא ניתן לאבחן את מקור הנזילה ורק שטיפה של המנוע יכולה לעזור. אז היום ביצעתי סוף סוף שטיפה ואכן נראה שישנה נזילה רצינית מאזור מכסה השסתומים שכנראה גורמת לכל השאר להתלכלך. דבר שנראה לי מוזר זה שבזמן פתיחה של מכסה השסתומים ניתן להבחין במעין לחץ של אוויר שיוצא החוצה (כשמניחים את היד מרגישים ממש יציאה של אוויר), השאלה שלי האם זהו מצב תקין או שזה מעיד על לחץ שמן גבוה ויכול להיות שזו הסיבה לנזילת השמן מאטם מכסה השסתומים. תודה מראש.
  21. חיישן למדה = חיישן חמצן, אז אם הוא אמר לך שזה לא החיישן למדה ואכן צדק אז אתה לא צריך להחליף את חיישן החמצן. בכל מקרה, אם תפעל עפ"י עצות כל המומחים כאן אני בטוח שתגיע לפתרון הבעיה בדרך הכי מהירה (לי זה עזר מס' פעמים). שיהיה בהצלחה!
  22. לא פיקפקתי לרגע...תודה רבה!
  23. קודם כל תודה על התגובות. בני, רשמת שלפי הספר הסוג הנדרש הוא: BPR6ES , זה מופיע בקטלוג של NGK? פשוט בחיפוש שביצעתי באתר של NGK הוא נתן דווקא את הדגם השני. אתה יכול לראות זאת בקישור: http://www.ngk.com/results_app.asp חוצמזה רציתי לשאול, מרווח האלקטרודה בין שני סוגים אלו שונה? (עפ"י הנתונים באתר זה לא נראה כך אבל יתכן ואני טועה). תודה.
  24. שלום רב, היום קניתי חלפים לקראת הטיפול שאני מתכנן לבצע בסופ"ש הקרוב [הרכב המדובר: לאנוס '99 1500], קניתי גם מצתים (NGK) כאשר הדגם שניתן לי הוא : BPR6ES , בעבר בדקתי באתר והיה נדמה לי שראיתי מס' יצרן אחר אז שאלתי את הבעל בית אם זה בוודאות הדגם הדרוש ונאמר לי כי זהו הדגם הנכון. בכל זאת כשחזרתי הבייתה בדקתי באתר של NGK ואכן ראיתי כי שם מופיע שהדגם הדרוש לרכב זה הוא: BKR6ES-11 ולא הדגם שקיבלתי. השאלה שלי היא מה ההבדל בין השניים ואם אני יכול להשתמש בסוג שניתן לי או שעלי לחזור ולהחליף? תודה מראש על התשובות. Amir.
×
×
  • תוכן חדש...