-
הודעות
146 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי br_amir
-
מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
br_amir פרסם הודעה בנושא של Wiking בתוך פורום חוות דעת בעלי מקצוע
אז זכיתי להיות המפרגן ה-450 למוסך רון ואחרי הביקור היום אני בהחלט חייב לפרגן, הגעתי למוסך רון אחרי ההמלצות האינסופיות בפורום לטובת טיפול 60K לסקודה יטי של אשתי, כשהגעתי התברר שרון בחופש (רון, מזל טוב לחגיגות יום ההולדת של האישה ) אבל למרות שקיוויתי לפגוש את רון לא התאכזבתי, פגשתי את אופיר המפורסם שבדק את הרכב ביסודיות והסביר לי בדיוק מה מחליפים. תוך כדי הטיפול גיליתי שהרכב שהיה מטופל (לפני שקניתי אותו) במוסכי היבואן הוא עדיין עם פילטר האוויר והמזגן המקוריים מהחברה ולא הוחלפו מעולם ופילטר השמן אמנם הוחלף אך לאחד מתוצרת צ'יינה. כל החלפים שהותקנו הם מתוצרת MANN , כולל שימוש בפלאגים המקורים של היצרן. המחיר הסופי היה גם כן הוגן בהחלט ויש דברים קטנים שהם מעבר למחיר ועושים את ההבדל (כמו מילוי אוויר בגלגלים בסיום הטיפול ושטיפה של הרכב). בהחלט מוסך מומלץ שאחזור אליו בעתיד. -
חלפים לטיפול 60K סקודה יטי 1.2TSI 2011
br_amir פרסם הודעה בנושא של br_amir בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
וואו,ממש תודה. אגב, לא ראיתי שם את הדגם של הפילטר דלק, בחיפוש ברשת מצאתי את המק"ט 1K0201051K , אתה יודע אם במקרה זה הדגם הרלוונטי לרכב זה? כנ"ל לגבי הפילטר שמן, יש לו מק"ט ספציפי? -
היי, מעוניין לקנות חלפים לטיפול 60K שמן פילטר שמן פילטר אוויר פילטר דלק פלאגים מישהו יודע מהם מספרי היצרן עבור חלפים מקורים / OEM לרכב זה והאם חלפים מתוצרת MANN הם באיכות של מקורי או שבכל זאת לקנות את היצרן המקורי. גם לגבי הפלאגים אשמח לקבל את הדגם המדויק כולל יצרן שמגיע במקור עם רכב זה. תודה רבה!
-
שלום רב, קניתי את הרכב לפני כמעט שנה כאשר הוא היה עם 39K ק"מ ובמועד הקניה הוא עבר טיפול 45K במוסך, נכון להיום הוא עומד על 46K ק"מ, למרות שלכאורה עדיין אינו הגיע למועד הבא (60K) אני רוצה כמובן להכניסו לטיפול מכיוון שעברה כמעט שנה מהטיפול הקודם. השאלה שלי האם אני עושה טיפול במתכונת של 45K או 60K ומה הפירוט הנדרש לביצוע בכל אחד מהם. בנוסף, אשמח להמלצות לשמן מנוע איכותי לרכב זה. תודה!
-
המלצה על צייר באייר בראש
br_amir פרסם הודעה בנושא של bagira בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
לא יודע מה רמת המחירים שלו אבל מהיכרות אישית עם הבחור מדובר בבנאדם מדהים, בעל כישרון בחסד עליון. ממש לא אמן מתחיל אבל בטוח שווה כל אגורה. -
שלום חברים, שבוע שעבר עשיתי טיפול דיטיילינג ראשון לרכב שלי, סדר העבודה היה להלן: 1. שטיפה יסודית 2. פלסטלינה - NANOSKIN 3. IPA 4. יישום אופטיסיל 5. המתנה של 24 שעות 6. שטיפה QD עם ONR ירוק 7. יישום OPTIMUM VAX 8. יישום אופטיבונד על הצמיגים וחלקי הפלסטיק סה"כ מרוצה מהתוצאה למרות שנראה לי שהיה עדיף לשלב גם פוליש. אשמח לחוות דעת על התוצאות. בנוסף, יש לי גם שאלה בנוגע לקילופי הצבע המיקרונים שנגרמים מפתיחת דלתות, אבנים ממשאיות וכו', יש ברכב לא מעט כאלה באזור הדלתות ומכסה המנוע, יש למישהו מושג כמה יעלה טיפול אצל דיטיילר לדבר כזה עבור דלתות ומכסה מנוע? תודה רבה!
-
שלום חברים, צריך את עזרתכם לגבי שני דברים: 1. קילופי צבע קטנטנים על מכסה המנוע שנגרמים מאבנים שמתעופפות ממשאיות, היה לי את זה ברכב הקודם ומקילוף קטן כל המכסה מנוע התקלף ורציתי לשאול האם יש דרך למנוע זאת ולסדר נקודתית את הקילוף מבלי לצבוע מכסה מנוע שלם. 2. שפשוף בטמבון פלסטיק - האם יש דרך לתקן או לטשטש את השיפשפוף בטמבון פלסטיק שחור? מצורפות תמונות. תודה!
-
מחפש בקבוק ספריי לדילול
br_amir פרסם הודעה בנושא של xMasTer0fDw בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
באיזה מחלקה בהום סנטר מצאת את המרסס הזה? פשוט הייתי שם היום והיה רק מרסס של ליטר ללא שנתות באותו מחיר במחלקת הגינון. תודה. -
קנייה קבוצתית של מגבות Uber
br_amir פרסם הודעה בנושא של Kreios בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני כבר לא סגור מי הצטרף כאן לקנייה הקבוצתית, בכל מקרה אני הזמנתי גם כן אתמול זוג מגבות וצריך רק מגבת אחת. מי שמעוניין במגבת במחיר העלות (100 ש"ח) מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי. אני מאזור ראשון. -
נקודות חלודה בגג
br_amir פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה רבה אחי, אבל לנסוע עד ירושלים קצת רחוק מידי. לגבי נושא האחריות ש-matroox העלה אז בדקתי באתר של סקודה ומשום מה מופיעים שם כל דגמי סקודה עם 10-12 שנות אחריות על חלודה והיטי נעדר מהרשימה -
תחליף לפלסטלינה
br_amir פרסם הודעה בנושא של francis_r בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
באותו עניין...כדי ליישם NANOSKIN דרוש חומר ייעודי או שניתן לעבוד גם עם ONR מדולל? -
נקודות חלודה בגג
br_amir פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה חברים, אני ינסה ליצור קשר עם PDR+ ביום ראשון ולברר אם יש להם במלאי אירון X, מהו אופן היישום של המוצר הזה? פשוט התזה וניגוב? אגב, אני מניח שלא נדרשת כמות גדולה מאוד אז אם יש מישהו מחברי הפורום שמעונין למכור גם כמות חלקית של המוצר אני ישמח. תודה. -
נקודות חלודה בגג
br_amir פרסם הודעה בנושא של Rinor81 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה על התגובה, תמיד דופקים את השחורים אתה יודע איפה אני יכול למצוא iron x וכמה הוא עולה?
