Jump to content

br_amir

  • הודעות

    146
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי br_amir

  1. אם קראת את החומר שמופיע בפורום אז אתה אמור לדעת גם כיצד להוציא את המים הישנים מהרדיאטור, בכל מקרה אתה צריך לשחרר את הצינור הראשי שנמצא בד"כ בתחתית הרדיאטור ולתת לכל המים לצאת מהמערכת, אתה יכול לשטוף אותו בעזרת צינור מים שבעזרתו אתה מכניס למערכת כל הזמן מים עד שצבע המים נראה נקי, בכל מקרה אם אתה חושד שיש בעיה עם המים מומלץ לבצע ניקיון מקצועי במכון לרדיאטורים.
  2. איזון גלגלים כשמו כן הוא, זהו איזון של הגלגלים עצמם כאשר מפרקים כל גלגל מהרכב ומבצעים לו איזון בנפרד ע"י הוספת משקולות קטנות סביב הג'אנט. וכיוון פרונט זהו כיוון בעצם של כל הסרן כאשר הגלגלים מורכבים על הרכב, נעשה ע"י מכשור מיוחד שבודק את דיוק כיוון הסרן.
  3. שלום חברים, אז אחרי שהרכב המדובר יצא מהמוסך לאחר שיפוץ בית מצערת בשל בעיות הנעה ישנה בעיה חדשה ובעל הרכב כבר מיואש מכיוון ששירותי הגרירה כבר אינם רוצים להגיע. הבעיה בשונה מהפעמים הקודמות היא שכאשר מנסים להניע את הרכב אין בכלל סטרטר והוא לא מניע. המצבר חדש והוחלף רק לפני יומיים, ניסיתי בכל מקרה להניע עם כבלים אבל זה כמובן לא עזר. רציתי לשאול את המומחים האם יש למישהו רעיון איפה יכולה להיות הבעיה ואילו בדיקות אני יכול לעשות לפני שמזמינים גרר לקחת אותו למוסך. יש ברשותי רב מודד פשוט לטובת בדיקות בסיסיות. אשמח לקבל תגובות מהירות כדי להחליט לאן בדיוק לגרור את הרכב (מכונאי / חשמלאי). תודה מראש. Amir .
  4. אפי, אתה מדהים בכל פעם מחדש. פשוט כל הכבוד על העבודה המקצועית והסבלנות שלך לצלם הכול ולהעלות את התמונות בפורום. כל הכבוד !!!
  5. ברור שלא מסובבים את ההגה במהירויות כאלו ומוזר מאוד שבעבר נתיב במהירות כזו אתה מרגיש שההגה אינו רך, את ההבדל בין הגה כוח לרגיל דווקא מרגישים בנסיעה עירונית, חניות וכד'. לגבי הלחץ אויר זה ברור שאתה מרגיש קל יותר לסובב את ההגה כאשר הלחץ אויר גבוה מהרגיל אך עדיין זה לא מומלץ למלא אויר מעבר למומלץ ואם אתה עומד בהמלצות הייצרן אז זה בסדר גמור. בכל מקרה אם אתה בטוח שכל הדברים שהמליצו לבדוק תקינים אז באמת הדבר היחיד שאתה צריך להקפיד עליו והוא בשליטה שלך בלבד זהו לחץ האויר.
  6. אני מקווה שאתה כבר סגור על עצמך ואכן מדובר בסיריון אוטומטית עם מנוע 1000 אז אני יכול להגיד לך בכמה מילים שמדובר ברכב חסכוני מאוד בעל סחירות טובה מאוד, אבל אל תצפה לחווית נהיגה מסעירה. מעבר לזה אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום, דיברו על רכב זה פעמים רבות.
  7. משהו לא מסתדר לי עם זה שרשמת שאתה תמיד דואג ללחץ אויר תקין בצמיגים ואף קצת יותר גבוה ממה שרשום, יש סתירה מסוימת במשפט הזה אז הייתי ממליץ לך להישאר עם הלחץ שעליו המליץ היצרן. ומעניין איך שמת לב שההגה נעשה רך ב-140, לא מומלץ לסובב את ההגה יותר מידי במהירויות כאלה
  8. ההגדרה לרכב "טוב" היא מאוד בעייתית, רכב הוא טוב בהתאם לצרכים שמגדיר בעל הרכב. יש כאלה שבשבילם רכב יפני ממוצע וזול זהו רכב מצוין בגלל האמינות שלו ויש כאלה שבשבילם זהו "זבל מוטורי" שמלבד אמינות הוא גרוע בכל אמות מידה. חוצמזה לא רשמת אם אתה מחפש רכב משפחתי או רכב קטן שזה משנה מאוד את המחירים והקטגוריות. ולשאלתך לגבי פגיעות אז אם אתה הולך לראות רכב ורוצה לנסות לראות פגיעות אז בתור משהו ראשוני (זה כמובן לא מחליף בדיקה מקצועית שתספר לך בדיוק מה עבר הרכב מבחינת תאונות) אתה יכול להסתכל מסביב לרכב ולנסות ולחפש הפרשי צבע בין חלקי פח שונים (זה יעיד על החלפה / צביעה של אותו חלק), כמובן לפתוח דלתות / מכסה מנוע / תא מטען ולראות אם הברגים שמחזיקים אותם אלו המקוריים (צבועים בד"כ בצבע הרכב) או שמה מישהו פתח את אותם ברגים ואז הצבע יורד ובהרבה מוסכים אף שוכחים מידי פעם חלק מהברגים הקטנים. דבר אחרון, שים לב לאופן שבו יושבים הפנסים הקדמיים / אחוריים ובמקרים רבים של רכב שעבר תאונה תשים לב שהם אינם יושבים ב-100% במקומם המקורי מה שלא קורה ברכב שאינו עבר תאונה. שיהיה בהצלחה.
  9. מצטרף לידידנו העזתי, הכול עניין של מה אתה מחפש ברכב שלך ועל אילו דברים אתה מוכן להתפשר. סה"כ התמורה למחיר ברכב זה היא טובה אבל אל תצפה לחווית נהיגה מטורפת. למרות שבפורום זהו לא רכב בעל הערצה רבה דווקא בשוק הרכבים המשומשים כיום הוא בעל סחירות טובה מאוד בשל מחירו הזול יחסית. יש לשים לב שאתה לא נופל על איזה גרוטאה שעברה התעללות בליסיניג מכיוון שלא מזמן נפלטו הרבה כאלה לשוק.
  10. בסביבות 500 ש"ח. אם אתה צובע אותו בגלל קילופי צבע אז יש כאלו שהיו ממליצים לך לצלם את הגג לפני הצביעה כדי להוכיח שהוא לא נצבע בגלל תאונה. לשיקולך.
  11. קודם כל, אף אחד לא גזר עליך קופון כפי שאתה רושם מכיוון שביצעת טיפול מאוד מקיף לרכב שאני בספק אם היה זול יותר בכל מוסך מורשה נורמלי (ואני לא בטוח שאצל איזה חאפר המחיר היה זול בהרבה). לגבי הבלמים, אם זו לא הרגשה שנוצרה בשל המירמור הגדול שלך על המוסך והמחשבה שכ"כ דפקו אותך אז תיגש עם הרכב למוסך שאתה כן סומך עליו או שלפחות קיבלת עליו המלצות ותן לאיש מקצוע לבדוק לך את הבלמים כדי שתהיה שקט.
  12. חוצמזה, עדכון קטן. הרכב יצא מהמוסך וכעת הוא מניע (לפחות היום) , לגבי כל השאלות שלכם על מה בדיוק נעשה בשיפוץ אני מבטיח לנסות לברר מה בדיוק נעשה שם ולעדכן וכן לברר מה שם המקום. תודה רבה על הייעוץ !
  13. עפ"י תוצאות הבדיקה זה ממש לא נראה כמו שריטה אלא יותר כמו בומבה רצינית שהרכב חטף מקדימה, יכול להיות שאין לזה השפעה מלבד הסחירות כפי שאמר לך הבוחן אבל לא הייתי סומך על כך. אם נושא השאסי אינו שיקול בשבילך אז על פניו תוצאות הבדיקה דווקא סבירות מאוד לגילו. זוג בולמים יעלו לך בסביבות ה-1000 ש"ח + כולל כיוון פרונט שידרש לאחר החלפתם.
  14. טוב אז יש עדכון... הרכב נמצא כרגע במכון שמומחה להזרקות וקרבורטורים ואחרי יומיים שהרכב שם הוא מתקשר לבעל הרכב ואומר שהוא כנראה מצא את התקלה ובית המצערת דפוק ולכן הוא צריך לשפץ אותו. המחיר שהוא דורש: 1200 ש"ח. השאלה שלי היא אם עפ"י תיאור התקלה המפורט יתכן שזו הבעיה ואם המחיר סביר.
  15. למרות שלא חשבתי שיש צורך אני מקפיץ, אולי בכל זאת מישהו ממומחי האופל בפורום יכולים לתת חוו"ד לגבי רכב זה? תודה מראש.
  16. אינני יודע אם אכן ביצעו את הבדיקה אשר אתה מדבר עליה אבל באחד המוסכים הרכב היה יותר משבוע והיה לו זמן לנסות להניע כמה שהוא רק רוצה. אני ישאל את בעל הרכב אם אכן ביצעו בדיקה כזו. תודה רבה!
  17. שלום לכולם, רציתי לקבל חוו"ד על וקטרה (שנת 2001 , מנוע 2200). אם מישהו מכיר את הרכב מבחינת אמינות, עלויות טיפולים, צריכת דלק ונוחות כמובן. תודה.
  18. שלום לכולם, הרכב במדובר הוא כאמור ניסאן סאני כאשר הבעיה היא שהרכב מניע לסירוגין, הרכב היה כבר במעל לחמישה מוסכים כולל מוסך ניסאן המרכזי כשבמהלך הבדיקות נבדקו או הוחלפו הרבה מאוד דברים: 1. פלאגים / מערכת הצתה - הוחלפו. 2. משאבת דלק - הוחלפה. 3. אינג'קטורים - נבדקו ובוצע ניקוי. יש מצב שבדקו דברים נוספים אבל אלו הדברים שאני יודע עליהם. חוצמזה הרכב היה כבר גם אצל חשמלאים מומחים (לפחות לפי המלצה) ובכל פעם הרכב יוצא מהמוסך כשהוא מניע ואחרי יומיים עושה בעיות, כאשר הוא לא מניע יש סטרטר אבל הוא לא מצליח להניע. אני יודע שקצת קשה לתת יעוץ מרחוק אבל בכל זאת יש למישהו רעיון אני ישמח לשמוע מכיוון שבעל הרכב כבר מיואש. תודה מראש על התשובות.
  19. יש לי הרגשה שהילד שלך כבר התייעץ עם הפורום... האם אתה אביו של SLAMDOG? לפי השם משפחה הזהה אני מבין שכן http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100084 בכל מקרה, ההמלצה על קורסים לנהיגה מתקדמת רלוונטית גם אם הוא נהג מצוין עם ה- 545I ואני לא בטוח שכל ילד שהוציא רשיון נוהג ליד אבא כמו שהוא נוהג כאשר הוא לבד ברכב. בסופו של דבר מדובר באחריות אישית של הילד וכמובן שלך בתור הדמות המחנכת ובעלת הממון כמובן.
  20. לפי הנדיבות של אבא שלך לא נראה לי שאתה צריך לחסוך.... בהחלט האופציה השנייה עדיפה, אני בטוח שתצליח לשכנע את אבא להוסיף עוד טיפה למערכת חוצמזה שהייתי נזהר לא לשים ברכב מערכת יקרה מידי, בסופו של דבר זה יעלה לך בשעות שינה בלילה...
  21. אז מה בסופו של דבר מחירו של ניקוי מזרקים? ולגבי הפירוק, זה מסובך להוציא אותם או שהגישה נוחה וצריך פשוט להוציא בדומה לפלאגים?
  22. תמונות מדהימות! אין ספק שהיא הרגישה על המסלול... ד"א איפה נמצא המסלול הזה בדיוק?
  23. סה"כ מדובר באחד הרכבים המבוקשים ביותר בקטגוריה זו ויהיה לך קשה מאוד למצוא אחד כזה ואני אומר זאת מניסיון של חיפוש רכב כזה, הם נחטפים בטירוף ואם תסתכל בלוחות המודעות ברשת תראה שרוב המודעות הם של מחפשי סיריון. בשורה התחתונה, נראה שזהו הרכב האידיאלי לסטודנט חסר מזומנים.
  24. הוא נעלם לכאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=65651&highlight=%F6%F8%E9%EB%FA+%E3%EC%F7
×
×
  • תוכן חדש...