שלום לכולם,
לאחר שראיתי חוו"דים רבים לגבי תוצאות של בדיקות רכבים שונים הגיעה תורי,
אומנם כבר קניתי את הרכב אבל בכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם.
הרכב המדובר הוא: דייהו לאנוס (אני יודע שהרבה לא אוהבים אותו אבל תתעלמו לרגע שמדובר בלאנוס),
שנת '99, 43,000 ק"מ אוטומטית.
ואלו עיקר תוצאות הבדיקה:
* מנוע - לחץ עוקה גבוה (מבלאי), סימני מעבר CO2 למערכת קירור (ראש מנוע).
* מערכת היגוי - נקישה בתיבת היגה, לתקן זוית היגוי.
* שילדת מרכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה - מעיכות בקורות תחתית + ברך קדמית, תיקונים במרכב.
* העברת כח - החלפת הילוכים לקויה + השהייה ונקישות.
לאחר הבדיקה דיברתי עם הבוחן והוא אמר לי כי לרכב אין פגיעה בשאסי אלא רק פגיעה שגרמה להחלפת מכסה מנוע ופגוש קדמי, כששאלתי לגבי הגיר, האם יש בו בעיה, הוא אמר שצריך לבדוק שמן ולהחליף פילטר .
ההמלצה שלו הייתה להחליף ברכב חיישן חמצן (לטענתו חשוב להחליף ברכב כל כמה שנים לטובת חיסכון בצריכת הדלק) ואם עדיין לא הוחלפה חגורת טיימינג אז להחליף.
השאלה שלי היא מה אתם חושבים על הבדיקה, אם הבוחן אמר לי מפורשות שאין שאסי לאוטו אז אין מה לדאוג, נכון? (בהנחה שהוא לא משוחד ולא נראה שכן).
ולגבי הגיר, אני יודע שזה גם כסת"ח ידוע של המכונים, במיוחד עבור רכבים כאלו.
והליקויים שהועלו במנוע, האם זה משהו קריטי?
בכל מקרה למען השקט הנפשי שלי אני מתכוון לקחת אותו בקרוב לטיפול מקיף כולל החלפת טיימיניג.
אשמח לשמוע תגובות.
תודה רבה וחג שמח!