Jump to content

br_amir

  • הודעות

    146
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי br_amir

  1. אהלן, לשאלותיך אז לא אף אחד לא פתח את המכסה ולא בוצע לרכב ראש מנוע, לגבי נזילת שמן אז כפי שציינתי ישנה נזילה באזור הברגים. אתה חושב שצריך ממש לפרק ולהרכיב מחדש את מכסה השסתומים? כמה להערכתך המחיר של עבודה זו? תודה.
  2. אז מה אתם אומרים, יש צורך להחליף / לקפוץ למוסך לבדוק פתרון או שזה לא קריטי? תודה על התשובות המהירות!
  3. אני מתכוון לברגים שניתן לראות בתמונה המצורפת, אלו שמונת הברגים שנמצאים בחלק עליו נמצא פתח מילוי השמן (איפה שהסמל של יונדאי).
  4. שלום לכולם, לאחר שזיהיתי נזילה מאזור הברגים המחברים את ראש המנוע החלטתי לבדוק אם זה נובע מכך שהברגים משוחררים ולתדהמתי כל שמונת הברגים היו ממש משוחררים וחיזקתי אותם בעזרת בוקסה, הבעיה היא שאת אחד הברגים לא הצלחתי לחזק עד הסוף והוא מסתובב "על ריק". השאלה שלי היא מה יכולה להיות הסיבה לכך שהברגים היו משוחררים? (ואם זה עוזר אז אף אחד לא פתח את הברגים האלו). ושאלה נוספת,מה עלי לעשות עם הבורג הבעייתי, אני יכול פשוט להחליף אותו? זה קריטי או לא? תודה מראש.
  5. שלום לכולם! החלטתי לעשות לרכב טיפול 10K בעצמי,ברשותי יונדאי אקסנט שנת 96, 1,500 סמ"ק.129K רציתי שתעזרו לי? איזה חלקים כדאי להחליף בטיפול,כלים מיוחדים שאני צריך שיהיו איתי? וכל מיני טיפים קטנים ועצות(לדוגמא:הבנתי שמחליפים את הטבעת של הבורג של עגן השמן) ואם אפשר הדרכה עוד יותר טוב נ.ב להתמקד בבקשה על סוג הרכב שלי תודה רבה מראש על העזרה.
  6. טוב לדעת, תודה !
  7. שלום שלום, באופן מוזר אני לא מוצא את פתח מילוי המים ברדיאטור אשר דרכו בד"כ הייתי ממלא נוזל קירור כאשר היה חסר במכוניות הקודמות שהיו ברשותי. יש את מיכל העיבוי אבל אני לא מוצא את מכסה המתכת שקיים בד"כ בחלק עליון של הרדיאטור. מישהו מכיר היכן הוא נמצמא ברכב זה אם בכלל?
  8. באמת קשה לראות דרך התמונות את טיב התוצאות, אבל אולי תוכל לומר איך בדיוק ביצעת את העבודה, עם מכונה או לא? השתמשת בצמר גפן או סמרטוט?
  9. תודה על התשובות המהירות! מה בערך מחירו של פילטר למזגן ?
  10. שלום לכולם, ניסיתי לחפש תשובה בעזרת מנוע החיפוש אבל אין יותר מידי עצות אז אני ישאל בכל זאת, הבעיה היא שלאחר שתקופה ארוכה שלא הפעלתי את המזגן ברכב (לאנוס '99) על קירור אתמול בצהריים הפעלתי אותו, לאחר סיום הנסיעה כיביתי אותו וחזרתי לאוטו לאחר מס' שעות שוב ואז כבר היה באוטו ריח מצחין של עובש, לאחר שניסיתי להבין מאיפה מקור הריח שמתי לב שזה מגיע מהמזגן ואפילו כשהוא כבוי יוצא מן הפתחים ריח מוזר. שאלתי היא, מה בדיוק יכול לגרום לכך? ראיתי עצות לגבי שימוש בחומר מסוים שמרססים אל תוך פתח היניקה של המזגן תוך כדי הפעלה שלו וכך ניתן להעלים את הריח. אז רציתי לשאול אם מישהו יודע מה שמו של החומר ומה מחירו בערך? אם יש פתרונות נוספים אשמח לשמוע... תודה מראש.
  11. שלום, בכל ערב כשאני מתחבר לאתר יש לי בעיות במהלך הגלישה, האתר נתקע כל הזמן ואי אפשר כמעט לגלוש בצורה נורמלית, בדקתי אתרים אחרים באותו זמן והם עבדו מצוין, יש בעיה מסוימת בשרת האתר שזה כ"כ איטי? עמיר.
  12. שלום לכולם, רציתי להתייעץ איתכם לגבי בעיה שיש לי ברכב - יונדאי אקסנט '96 ידנית, במהלך נסיעה ברכב תוך כדי לחיצה על הגז בהילוך שלישי - רביעי לפתע ישנה ירידת טורים אשר גורמת לבלימת הרכב. בנוסף, בנסיעה בהילוך חמישי במהירות של 100 קמ"ש ומעלה נשמע כאילו האוטו בטורים גבוהים מאוד (אין מד סל"ד אבל להערכתי הוא מגיע בקלות ל - 3500-4000 סל"ד במהירות 100-110 קמ"ש). יש למישהו השערה מה יכולה להיות הסיבה לבעיה?
  13. דייהו לאנוס '99 אוטומטית צריכה משולבת של 1:11.
  14. מישהו מכיר אולי חומר שימון טוב לגומי שאני אוכל לפתור את הבעיה בעזרתו? ואם כן, אתם חושבים ששימון חיצוני בלבד של הגומיה יעזור?
  15. מישהו??
  16. שלום לכולם, הרכב המדובר הוא דייהו לאנוס והבעיה שיש לי ברכב ביא שבעת הפניית ההגה ממש לקראת סוף הסיבוב נשמעים רעשים של חיכוך גומי. קראתי במגזין "הגה" מבחן דרכים על רכב זה ושם היה רשום " חריקות מהגלגלים בעת הפניית ההגה אינם תופעה נדירה ומקורם אינו בצמיגים אלא במגבילי הפניית הגלגלים, הפתרון קל מאוד והוא בגירוז בלבד". היום ביצעתי במכון פרונטים כיוון פרונט לרכב ושאלית את מנהל המוסך לגבי תופעה זו והוא אמר לי שמגבילי תנועה אינם קיימים ברכב זה אלא רק ברכבי 4X4 , ביקשתי שיבדוק את הנושא והוא אמר לי שכנראה הגומיה אשר מכסה את ציר ההגה יבשה וצריך להחליפה. הוא הבהיר לי שזו לא תקלה בטיחותית אך יש צורך לטפל בזה מתישהו בזמן הקרוב, מחיר החלפה של הגומיה הוא כמה מאות שקלים. השאלה שלי היא האם ניתן לפתור בעיה זו בעזרת גירוז הגומיה בדומה להמלצה במגזין "הגה" לגבי מגבילי ההפניה או שמא עלי להחליף את הגומיה ולא לנסות לחסוך בכך. תודה מראש על התשובות המקצועיות.
  17. אין כלל איבוד שמן/ מים ולא ראיתי עשן לבן מהאגזוז...המנוע נשמע טוב מאוד ללא רעשים או צלצולים מוזרים למיניהם... לגבי סוחר, אז יצא לי לראות כמה סוחרים ותתפלא כמה שמגלים זאת אחרי חצי דקה של שיחה ולפעמים אפילו מספיק לראות את הפרצוף של הבנאדם אני מתכוון בכל מקרה לקחת אותו למוסך לבדיקה שגרתית ולעשות לו מה שנקרא טיפול ליישור קו. תודה בכל אופן.
  18. הרכב נמכר, תודה רבה.
  19. למכירה מאזדה 121 , שנת יצור 1994 אוטומטית נסעה רק 115,000 ק"מ, שמורה במצב מצוין. לפרטים ניתן להחזיר הודעה או להתקשר ל: 050-6625483.
  20. ראיתי קבלת טיפול במוסך המרכזי מלפני חצי שנה שהראתה על מד 39,000 ק"מ, הבעלים הנוכחים לא נראים מסוג האנשים שיעשו דבר כזה למרות שאי אפשר לדעת, בנוסף השגתי את הטלפון של הבעלים הקודמים אשר אישר כי רכב זה נסע ק"מ נמוך מאוד גם אצלו ושימש כרכב שני במשפחה. בנוסף מלבד טיפול אחד, הטיפולים מופיעים בספר הרכב. לחץ עוקה באמת מעיד על מנוע בסוף דרכו?? יתכן כי כ"כ מהר ילך מנוע? לגבי ההתיעצות לאחר קנייה זה פשוט מכיוון שההחלטה על הקניה התקבלה בכל מקרה ורציתי עדיין לדעת מה חושבים חברי הפורום. תודה בכל מקרה על התגובה המהירה.
  21. שלום לכולם, לאחר שראיתי חוו"דים רבים לגבי תוצאות של בדיקות רכבים שונים הגיעה תורי, אומנם כבר קניתי את הרכב אבל בכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם. הרכב המדובר הוא: דייהו לאנוס (אני יודע שהרבה לא אוהבים אותו אבל תתעלמו לרגע שמדובר בלאנוס), שנת '99, 43,000 ק"מ אוטומטית. ואלו עיקר תוצאות הבדיקה: * מנוע - לחץ עוקה גבוה (מבלאי), סימני מעבר CO2 למערכת קירור (ראש מנוע). * מערכת היגוי - נקישה בתיבת היגה, לתקן זוית היגוי. * שילדת מרכב - ליקויים בעלי משמעות נמוכה - מעיכות בקורות תחתית + ברך קדמית, תיקונים במרכב. * העברת כח - החלפת הילוכים לקויה + השהייה ונקישות. לאחר הבדיקה דיברתי עם הבוחן והוא אמר לי כי לרכב אין פגיעה בשאסי אלא רק פגיעה שגרמה להחלפת מכסה מנוע ופגוש קדמי, כששאלתי לגבי הגיר, האם יש בו בעיה, הוא אמר שצריך לבדוק שמן ולהחליף פילטר . ההמלצה שלו הייתה להחליף ברכב חיישן חמצן (לטענתו חשוב להחליף ברכב כל כמה שנים לטובת חיסכון בצריכת הדלק) ואם עדיין לא הוחלפה חגורת טיימינג אז להחליף. השאלה שלי היא מה אתם חושבים על הבדיקה, אם הבוחן אמר לי מפורשות שאין שאסי לאוטו אז אין מה לדאוג, נכון? (בהנחה שהוא לא משוחד ולא נראה שכן). ולגבי הגיר, אני יודע שזה גם כסת"ח ידוע של המכונים, במיוחד עבור רכבים כאלו. והליקויים שהועלו במנוע, האם זה משהו קריטי? בכל מקרה למען השקט הנפשי שלי אני מתכוון לקחת אותו בקרוב לטיפול מקיף כולל החלפת טיימיניג. אשמח לשמוע תגובות. תודה רבה וחג שמח!
×
×
  • תוכן חדש...