Jump to content

audiR8

  • הודעות

    935
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי audiR8

  1. אנחנו הולכים להתעלם מהפרקים החדשים של Black mirror?
  2. מה שגולם מנסים לבצע נעשה כבר שנים. דוגמא מעולה לכך היא פרוייקט Folding@home - שהשתמש בכח החישוב של קונסולות PS3 ברחבי העולם כדי לסמלץ קיפול חלבונים. השימוש בבלוקצ'יין לצורך הזה הוא יישום נחמד אבל לא הכרחי.
  3. שבועיים זה טוב. לפני שנתיים חבילה מגרמניה חיכתה בארץ חודשיים לפני שצצה פתאום.
  4. נכון. לרוב הכל בסדר אם אתה מטפס במהירות גבוהה יותר מ60 קמ"ש (מתרגם ל3,000 סל"ד בהילוך שלישי, מה שמביא אותך לתחילת רצועת הכח). 50 קמ"ש כבר נמצאים מתחת לרצועת הכח בהילוך שלישי אבל בסל"ד לא נעים בהילוך שני. להלן - בור. במישור הכל בסדר ואין באמת מחסור מורגש בכח. בקיצור. אל תתקעו מאחורי רכב איטי בעליות לגליל.
  5. כי לנהג אנושי יקח זמן לשלב הילוך בעת הצורך, בעוד תיבה רובוטית תשלב להילוך המתאים ברגע שהנהג יחזור לגז.
  6. audiR8

    הטעיית הצרכן?

    לקח לי כמה ימים להבין שידית כיוון גובה ההגה, שמופיעה בספר הרכב כפריט תקני בכל רמות הגימור, לא קיימת ברכב שלי.
  7. גם ה1.2. לא זורח באיזור הררי. בעיקר בגלל בור ענק בין הילוך שני לשלישי.
  8. שוב, עמלות. הבנק שלך לא כורה שקלים מהעברות בנקאיות שאתה מבצע, ובכל זאת מבצע אותן תמורת עמלה. כבר היום גובים עמלות לא קטנות תמורת טרנזקציות ביטקוין. מה יהיה גובה העמלות אחרי תום הכריה וכמה אכן ימשיכו לאמת העברות? שאלה נהדרת. הכתבה שצירפת צופה שעלות פעולת הרישום תרד ובשילוב עם עליה קלה בעמלות יוותר מספיק רווח כדי להשאיר את הכורים בתחום. יכול להיות גם שהתחום אכן לא היה רווחי, פעולות במטבע יתארכו לשבועות (או לחילופין העמלות יהפכו למוגזמות) והמטבע ימות.
  9. רק מדצמבר. אלו שעוברים נתיב בלי להתסכל במראה, כן משחקים מכוניות מתנגשות? אלו שעוקפים על קו לבן (להביא לך את הסרטונים הרלוונטים או שתמצא לבד?) כן משחקים מכוניות מתנגשות? אלו שלא עוצרים בעצור, כן משחקים מכוניות מתנגשות?
  10. הצצה קלה בשרשור הדבילים השכן תראה שלא חסרים כאלו שעוברים באדום בכוונה תחילה ובמודע.
  11. audiR8

    שאלות? השקת סיאט ארונה

    לא יגיע דגם ידני?
  12. גובים אחוזים מכל העברה כעמלה.
  13. audiR8

    סיאט איביזה FR - מבחן דרך

    לא. החובה הזו קיימת רק בישראל.
  14. audiR8

    עונה חדשה ל-Wheeler Dealers

    מהקטע הקצר שצורף כאן נראה שהשינוי הוא לטובה. אצפה בשתי הפרקים בהמשך השבוע ונראה אם הרמה נשמרת לאורך כל הפרק. אגב, אם מישהו רוצה ירידה קיצונית לפרטים, הסברים טכניים מקיפים והומר בריטי יבש - חפשו Project Binky ביוטיוב.
  15. אצלי הרעש חלף אחרי החלפת המותחן ולא נשמע שוב עד למכירת הרכב כעבור חמש שנים.
  16. בוצע הקמפיין להחלפת מותחן טיימינג?
  17. ומידי פעם מנוע או דשבורד. בקטנה.
  18. ומצד שני ידני מגיע ברמת אבזור נמוכה.
  19. ספוטיפיי מתגלה ככלי ממש נוח למציאת פנינים מהעבר שלא שמעתי שנים. והפעם:
  20. ספארק 2011, עברה 105K ועדיין עם קלאץ' מקורי. לא מרגיש שיהיה צורך בהחלפת קלאץ' בקרוב.
  21. ועדיין, מורים להעביר את הצמיגים הפחות שחוקים לציר הקדמי. אני מניח שצמיג חדש יהיה פחות שחוק ממשומש.
  22. ציטוט מספר הרכב של הספארק (2011) בעברית: 'כאשר השחיקה בגלגלים הקדמיים גדולה מן האחוריים, החלף את מיקומי הצמיגים קדמיים/אחוריים. ודא שכיוון הסיבוב של הגלגלים יהיה זהה למצב הקודם.' כשאגיע הביתה אצרף צילום ואחפש את הציטוט המקביל בספר הרכב באנגלית.
  23. בספר הרכב של הייטי עצמו (לפחות בגרסה העברית) כתוב במפורש: 'התקן את הצמיגים בעלי התעלות העמוקות יותר על הגלגלים הקדמיים.' המלצה דומה כתובה גם בספר הרכב של הרכב השני שלי - שברולט ספארק.
  24. א. HotBox זה דרעק מסורס. אם אפשרי, שקול לרכוש נתב אלחוטי אמיתי ולהפוך את הHotBox לBridge. מומלץ אחד שתומך ב5Ghz כדי לנסות ולהתגבר על ריבוי הרשתות ב2.4. ב. נסה להשתמש בWifi Analyzer כלשהו כדי להבין אם קיים תחום תדרים פנוי באיזור שלך וקבע את הראוטר אליו.
  25. בנק ביקש ממך סלפי?
×
×
  • תוכן חדש...