-
הודעות
614 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי samc
-
ערב טוב, דודה שלי טסה שבוע הבא לברלין (אינני יודע בדיוק איפה היא תהיה שם), ורציתי לשאול אם יש חברות (כדוגמת בלאופנקט) שמומלצות במחירים טובים? והיכן?? ניסיתי למצוא בפורום, אבל ראיתי רק הפניות לאתרים. כאשר נכנסתי לאתרים הללו, הכל היה בגרמנית, אז לא הצלחתי להתמצא בהם. התקציב עומד על 2000K לכל היותר, אני מעוניין שיהיה במכשיר אופציה לטלפון (בלוטוס), ונוחות של המכשיר. הכי חשוב מבחינתי שהמסך יהיה נשלף! כמובן שאשמח אם תהיה לו אופציה לGPS של הארץ (לאחר עדכון המכשיר). שלאה נוספת, לאילו שטסו בימים האחרונים, האם יש משהו שווה בדיוטיפרי שמשתלם לקנות (וכך גם לקבל לפחות אחריות). תודה, וערב טוב סם.
-
יש מקום בראשון באיזור תעשיה, גובל עם חולון. אני חושב שהוא אחד המקומות היותר טובים לעבודה זו, אם לא הכי טוב. קח בחשבון שהוא גם לא זול, אך מצד שני הוא נותן אחריות ארוכת טווח, והעבודה שלו מאוד מקצועית. הנה קישור לאתר: http://www.carina.web1.co.il/ בהצלחה.
-
המלצה למקום שיודע להתקין HU בפתח תקווה
samc פרסם הודעה בנושא של MeTaLhAmMeR בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
סאונד סטורם. רח' שנקר 13, קריית אריה פ"ת. הנה האתר שלו : http://www.soundstorm.co.il/about.html מאוד מומלץ, מאוד מקצועי. -
גם אני הייתי שמח אם מישהו היה רושם אתר שהוא מכיר, שניתן לראות את הפרטים הללו. אני בעבר חיפשתי בגוגל, אך לא מצאתי את כלל הפרטים על הרכב (מיצובישי קולט).
-
לא ברור למה הנהג המשיך לנסוע עם הבעיה? הוא בוחן את יכולות הרכב? אני לא חושב שיש פה עניין גרמני, נראה לי שגם אוטו יפני היה ממשיך לנסוע.
-
ומה עשו לאותם בדואים? צביקה פיק, יש כיסוי, אבל רק על השמשות. כעת אני בודק עם החברת ביטוח אם אני מכוסה גם על המערכת עצמה. לגבי שאר הנזק רק במידה ואני תובע, אך ההשתתפות העצמית היא 1150 ש"ח ועלות הביטוח תעלה 3 שנים הבאות, לכן אני לא חושב ששווה להפעילו בשום דרך. לסיכום, כל היום אני התרוצצתי, התחלתי במשטרה, שם לקחו תביעות אצבעות- אבל רק מחוץ לאוטו. הם טענו שבתוך האוטו לא ניתן לעשות בדיקת תביעות אצבע. בנוסף המשטרה אמרה שהסבירות לתפוס את הגנבים "שואף לאפס". לאחר מכן, הגעתי למוסך ההסדר מטעם הביטוח, שם אמרו שיעלה לי 1200 ש"ח עבור התיקונים (מה שלא נראה לי שאני אעשה דרכם, אלא עצמאית, פירוקיות\ תיקונים במוסכים אחרים). בסוף נסעתי להרכיב שמשה (שאת זה כן הביטוח מכסה באופן מלא), העבודה נעשתה בצורה מהירה, וכעת לפחות פתרתי בעיה אחת. בכל אופן, מקרה לא נעים, מקווה שאסיים השבוע לסדר את הנזק הנותר.
-
היתה מערכת. עזבתי את האוטו, לא הוצאתי את הפנאל במחשבה של "אני יוצא לשעה, אין סיכוי שיקרה משהו", כשחזרתי, המערכת כבר לא היתה. היה חור, ודשבורד שבור.
-
שלום לכולם, היום בשעה 12:00 בלילה, אני מגיע לאוטו, ולהפתעתי אני מגלה שמשת נוסע שבורה, מערכת איננה, וכל הדשבורד הרוס. בנוסף מנעול הבגאז' שבור. ישר נסעתי למשטרה פתחתי תיק. בנוסף יצרתי קשר עם חברת הביטוח, אשר אמרו לי שאני צריך לצלצל מחר בבוקר לתביעות, והם יעזרו לי. אני חייב לאמר שהתחושה האישית שלי ממש נוראית, ואני ממש עצבני. ברצוני לדעת איך הפרוצדורה עובדת עכשיו? האם חברות בטוח מכסות דשבורד ומנעול בגאז'? אני יודע שהביטוח המקיף שלי כולל שמשות ומערכת, אך המערכת לא הוצאה, והפאנל הושאר. האוטו הוא מיצובישי קולט 98. אשמח לשמוע פעולות שאצטרך לבצע, או אנשים שחוו את המקרים הללו, ויאמרו איך זה מתבצע. תודה מראש, סם.
-
מישהו??
-
אמיר, אם תוכל להעלות תמונות איך הדלת לפני, ולצלם את כל התהליך, זה יעזור מאוד למי שירצה לעשות זאת לבד בעתיד (במידהוב והדלת יצאה טוב בסיום התהליך).
-
ערב טוב, כבר חודשיים שמרגיז אותי רעש היוצא מהמנגנון של הנעילה המרכזית בדלת הנהג. סוג של רעש ארוך RRRRRRRRR שאלתי את המוסכניק שלי, והוא אמר שלדעתו זה איזה רכיב פלסטיק אשר נשבר בתוך המנגנון (המנגנון עצמו הוא פלסטיק לבן אשר לא ניתן לפרק, כנראה מודבק, ובתוכו מנגנון מכני). ראשית כל, האם למישהו יש ניסיון עם זה, או מכיר בעיה זו? שנית כל, כמה צפוי לעלות מנגנון זה? (מקורי או לא, זה לא משנה, לא נראה לי שיש הבדל ביניהם) הייתי במוסך שמתעסק בין היתר עם מנגנונים , הוא אמר שזה עולה 230 שח לא כולל מע"מ ולא כולל עבודה. האם זה המחיר, או לבדוק עוד מקומות? כמובן שהודה לכם אם תמליצו לי על מקומות שמתעסקים בזה. אני מפ"ת. חשוב לציין שהרעש בפתיחה בלבד, ובסגירה הכל נורמלי (הרעש של האזעקה בלבד) תודה רבה, סם.
-
תענוג לעיניים שתי המכוניות הללו. ללא ספק ברקס מרשים, מעניין איך התחושה בבלימה איתו.
-
עקרונית לפי חוקי הפיסיקה, רוב ההתחלות של חפצים כאילו או אחרים, בתזוזתם מהתחלה לתנועה, מצריך הכי הרבה אנרגיה רק בהתחלה. אבל לגבי מנוע, גם אני שמעתי משהו כזה, אני מאמין זה תלוי כמה זמן אתה ממתין. אם תמתין מעט זמן זה לא יהיה לך שווה (מבחינת דלק), אם תמתין הרבה זמן אז אני מתאר לעצמי שכן שווה. לגבי כמות זמן ההמתנה, בטח יש פה אנשים שישפכו יותר אור בנושא.
-
אני חושב המאזדות למיניהן. בין אם זה ה3, או 323.
-
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קראתי את הכתבה, האם יש סיכוי שבגלל שהבלמים הוחלפו למקוריים, כלומר זהים, הבעיה תישאר, או תיווצר מחדש אחרי זמן קצר? -
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דניאל, זה גם מה שאמרו לי בהתחלה, שאין על זה אחריות. אך לאחר שביקשתי בצורה יפה, בחור בשם אורי אמר שיבדוק, עשה טלפון, והסכים להחליף. אני אישית יצאתי מהמוסך שם בתחושה מאוד טובה, לאחר שקיבלתי יחס טוב, וכמו שאתם רואים, הם אפילו הלכו לקראתי בנושא הבלמים. ללא ספק במוסך המרכזי זה לא היה קורה. -
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אסף, גם אנחנו היינו משלמים את הסכום במוסך המורשה לו לאמא שלי לא היה ניסיון עם מוסכים מורשים. קודם לכן היה לה אופל שטופלה במורשים. המחיר של הטיפולים עליו היה כ400 שח שמנים ופילטר. כשאמרו לה 800 ש"ח נדלקה לה מנורה אדומה, והיא שאלה אותי אם אכן יכול להיות המצב. וכך הנושא התגלגל לפה. בכללי, אני ממליץ לך לבדוק מוסכים שונים כדי לדעת מה טווח המחירים. כרגע מדובר ברכב יפני, אשר האחזקה שלו היתה אמורה להיות זולה. בעת קניית הרכב, הלכנו על סוזוקי כי היינו בטוחים שהטיפולים יהיו זולים יותר מאשר במכוניות אירופאיות. כנראה טעינו. אומנם אנחנו לא מצטערים על הרכב שאימי קנתה, אך הטיפולים שווי ערך לרכבים אירופאים (מוסכי UMI). -
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בהתחלה זה מה שגם אמרו במוסך, אך התעקשתי שזה לא אמור להיות, והרכב רק יצא מהניילונים וכבר היו בו חריקות בבלמים. לאחר כמה שיחות טלפון הוא הסכים להחליף. זה לא שהחלפנו כי לא היה בשר, והיה בלאי, הם פשוט לא היו צריכים לחרוק. עצם העובדה שהם במצב דיי חדש, והם מקוריים, לא אמורה להיות בעיה. -
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לגבי השסתומים, אף אחד מהמוסכים לא אמר כלום בנושא. בכלל המוסכים דיברו על שמן, פילטר, ועבודה. לגבי הבלמים, אם כבר אני הייתי איתה במקום, התעקשתי שיחליפו אותם כי הם טיפה חרקו על אף שהיה בהם עוד הרבה בשר. כמובן שזה לא עלה כסף, הרכב עדיין באחריות. הוחלפו דיסקיות במקוריות חדשות, והחליפו 2 צלחות לחרוטות. לי אישית עדיין לא יצא לנסוע איתה ברכב כדי לראות שהרעש עבר, אך אני מקווה שהוא נעלם. -
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
-
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איתמר, כל מילה בסלע! עדיף להוריד את המחירים, ולצבור הרבה לקוחות, מאשר לעלות את המחירים, להתנסות עם לקוחות שלא יחזרו, ולהישאר עם מעט לקוחות חוזרים (אם באמת הם חוזרים). -
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דניאל, בכולם זו אותה הצעה עם מחירים שונים. שמן סינטטי- כ250 (תלוי במוסכים המורשים השונים) פילטר מקורי- 46 ללא מע"מ עבודה- שעת עבודה. (משתנה במוסכים) רק במרכזי זה לא היה שעת עבודה אלא יותר. -
סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים
samc פרסם הודעה בנושא של samc בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לכולם, ברצוני לסכם את היום אשר עבר עלי, ועל הרכב של אימי. אימי נסעה בבוקר למוסך המרכזי שבו נאמר על ה800 ש"ח כולל מע"מ. הם טענו שצריך כשעתיים וחצי עבודה, ואין מה לעשות עם זה. המזכירה שם נתנה יחס מזלזל של זה המחיר ואין מה לעשות. או רוצים או הולכים. אני במקביל לנסיעתה למוסך המרכזי (אשר נמצא בפ"ת ברחוב איינשטיין, ואני מציין שזה מוסך מרכזי מורשה, ולא סתם מורשה), נסעתי למוסך מורשה אחר אשר נמצא בפ"ת. בהתחלה העדפנו לבדוק מוסכים בפ"ת כי אנו מאותה העיר. במוסך מורשה אחר מטעם סוזוקי היו סבירים יותר, והציעו 560 ש"ח כולל מע"מ, וזה לאחר 10% הנחה שעשו לי לאחר שביקשתי מהם. בעקבות המלצתו של חבר פורום בשם "רפי לין" לגשת למוסך "צבי" אשר נמצא ברמת השרון, ואני מציין שגם הוא מוסך מורשה של סוזוקי (אך לא מרכזי), צלצלתי אליהם, אמרו 464 ש"ח כולל מע"מ עם שמן סינטטי מלא. הגעתי אליהם, נתנו שירות אדיב, ויחס אישי. ללא ספק נהנתי הן מהמחיר השפוי, והן מהיחס והשירות שנתנו לי בו. חייב לציין לטובה את שני הבחורים - עודד, ואורי שלא היו "קרים" ללקוח כמו במרכזי, ונתנו שירות אדיב, ומעל המצופה. לסיכום, תודה לך רפי על ההמלצה למוסך. חשוב לי לציין שלא עלה בדעתי לגשת למוסכים לא מורשים, אלא רק מורשים, כמובן שכל האילו שטענו שדברים טובים עולים כסף, אז פה הבעיה, שיש גם מוסכים מורשים שונים, עם אותה עבודה, רק המחירים שונים (פי 2 במקרה זה). אין שום הצדקה ללכת למרכזי רק כי הוא מרכזי, וללא ספק, אני מעריך את העבודה שאנשי המקצוע שם עושים, אך כמו שכבר הזכירו פה, זה לא נקרא להתפרנס בכבוד כשהסכום לא סביר! מקווה שת'רד זה יעזור לבעלי סוזוקי סוויפט מהמרכז, אשר יתקלו במוסך המרכזי, ולא ידעו לאן ללכת. סופ"ש נעים לכולם וחג שמח. -
הודעת ההנהלה: חובה לקרוא ולאשר לפני פרסום נושא חדש!
samc פרסם הודעה בנושא של דני זומרשטיין בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ישר כוח!
