Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. שלום חברים, ביום ראשון בקרוב דודה שלי טסה לחו"ל וקנתה לי מערכת לרכב. לצערי הרב היא לא מבינה במערכות, ועל אף העובדה שאמרתי לה לצלצל אלי כשהיתה שם, היא לא צלצלה וקנתה לי. לצערי המערכת שם לא משתלמת בעליל (יקר ב200 ש"ח מחנויות), וגם לא מתאימה לצרכיי. כרגע המוצר בשמירה בנתב"ג ומחכה שהיא תחזור ותקח אותו (בעת חזרתה מחו"ל). מה עושים במצב כזה? האם ניתן להחזיר ולקבל את הכסף חזרה? האם יש חוק לצרכן בנושא? ואם לא ניתן לקבל את הכסף חזרה, אז האם מישהו יודע אם יש משהו מעניין כרגע בדיוטי פריי? טלויזיות, פלאפונים או כל דבר שניתן להחליף. האם ניתן להחליף מוצרי אלקטרוניקה במוצרי אלכוהול? תודה ולילה טוב לכולם, סם.
  2. אני לא חושב שתמצא בארץ במחיר הזה משהו שכולל GPS, ושיהיה חדש. אולי ביד שניה אם תחפש.
  3. מה הציפיות שלך?? יהיה לך קשה להרכיב. הייתי מציע תתחיל רכיב רכיב, אין צורך להגיע רחוק, אבל חבל לזרוק את הכסף על משהו שלא בהכרח תהנה ממנו. אם תוכל לפרט כמה כסף יוצא לך כל רכיב. אני אישית בתור מתחיל אולי הייתי נשאר עם המגבר הזה בלבד (בסה"כ עושה את העבודה), ואת שאר הרכיבים הייתי קונה לאט לאט. תתמקד בתור התחלה במערכת אומנם בסיסית אך טובה מפרימייר.
  4. ממש סוף טרגי. לפחות תוכל לבנות מערכת יחסים חדשה עם רכב אחר, ואז תשכח מהאקסית העונה לשם אקסנט.
  5. עדיין רלוונטי... מציאה של ממש! לא התאמץ בכלל....
  6. רכב מדהים. מי צריך יותר מזה? גם רכב וגם סירת מרוץ. זה יצור סדרתי, או מישהו בנה את זה לבד?
  7. היום דיברו איתי מAIG וגם מחברת רכב דרכים. חייב לציין שחברת דרכים לא מתנערת, ועד כה הם עובדים בצורה יפה. שלחו אותי היום קודם כל לפחחות, שם השארתי את האוטו כדי שיתקנו את הטמבון הקדמי. בנוסף הם נתנו לי רכב חלופי עד יום שלישי כשאקח את הרכב שלי מהפחח. בנוסף בקשתי שכאשר הוא יצא משם, שיבדקו אם לא נגרם נזק נוסף, והם לא מסרבים. הם גם אומרים שהם לוקחים אחריות מלאה לנושא. שאלתי אליכם, מהתמונות שהעלתי, האם לדעתכם יש צורך ביישור פרונט, כיוון פרונט, או כל הדברים הקשורים להגה\ גלגלים? אני שואל זאת עקב הלחץ החזק אשר הופעל על ההיגוי והצמיג בעת חילוץ הרכב "מהתנוחה" לתוכה הוא נקלע.
  8. מעניין אותי איך הגעת לסטטיסטיקה הזו? כי אני אישית לא אוהב את המוסיקה הזו, ועוד הרבה מחבריי. אם אני מבין אותך נכון, החברות האמריקאיות בטח מצטיינות במוסיקה באנגלית, ולכן הישראלים לא צריכים לקנות (הרי אנחנו אוהבים מוסיקה ישראלית). כנ"ל לגבי החברות הגרמניות. בכל אופן, אל תצא בהכללה, זה שאתה אוהב מוסיקה ישראלית ים תיכונית ונשמע לך טוב במורל, זה לא אומר שמורל בהכרח הולך עם מוסיקה מזרחית. בקשר לת'רד, המורל נותנים תמורה מעולה לכסף, לכן ממליצים עליהם.
  9. נתקו, המון תודה. אעשה זאת השבוע. מקווה שזו באמת הבעיה.
  10. אני מעוניין לדעת מה המידה המקסימלית במיצובישי קולט שנת 98. נפח מנוע 1.6. כיום יש 13R (מקורי).
  11. אני חושב שקודם כל תגדיר תקציב. סה"כ אם אני מבין נכון, אתה רוצה מערכת ממש בסיסית שתהיה חזקה בווליום. כלל המגברים הסינים יעשו את העבודה, ואתה אפילו מקבל טוויטרים מתנה ברוב המקום (אם תקנה מגבר). תבדוק כמובן שבמערכת יש לך יציאות למגבר. קיימות מערכות ללא יציאות, ולא תוכל לחבר את המגבר.
  12. מתעלק על השרשור. היתה לי את אותה הבעיה יום חמישי בלילה. הרכב לא התניע. כנראה עקב הבעיה בקודן. לאחר שחיכיתי כשעה הקודן החליט שהוא עובד, לחצתי את הקוד והכל עבד. יום למחרת הלכתי למקום במתקין אזעקות, ניתקו לי את הקודן לגמרי. הבעיה היא שאיך שהתחלתי לנסוע כ5 קילומר מהמקום הרכב נכבה במהלך נסיעה. הרכב הובא על גרר לאותו המקום, וחיכה שם עד היום. היום הגעתי לשם, אמרו שלא מצאו בעיה, אך הרכב מניע רגיל. יש למישהו מושג מה קרה? האם הם לא ניתקו טוב את הקודן? המצבר תקין כמובן, ויש סטרטר.
  13. אני חושב שזה רכב יפה למימדיו. הוא לא אמור להראות אקזוטי, או ספורטיבי, ולא אמור להיראות כמו חיית שטח. הוא סה"כ נוצר לצורך הנוחות, המרחב שיש בו, הבטיחות שהוא מעניק, ואנחנו שוכחים כאן את האקלים שיש בארה"ב. יש שם שלג וסופות בחורף! כאלה רחבים הם מעולים למזג אויר שציינתי. כנראה מי שמביא אותו, יש לו כסף לדלק, והוא רוצה לפנק עצמו. אני חושב שזו זכותו, הרי זה רכב שיודע לפנק, ובמקום להוציא הרבה מאוד כסף על BMW מרצדס והאודי, הוא קונה את הרכב הזה. חלק מהאנשים המבוגרים שקונים רכבים אילו, הם לעיתים גם בעלי בטן או מימדים לא קטנים, הרכב מספק להם נוחות מירבית. לגבי הג'יפים של טויוטה ומיצובישי שיש בארץ, רובם דיזל (שזו חוויה ממש לא נעימה), והם לא מרווחים כמו אילו. אני בכל אופן כשרואה רכב\ משאית בגודל הזה, אני חושב לי "כל הכבוד למי שנוסע" אומנם הוא רוצה להראות שיש לו כסף, אך לא חסר אנשים שמתעשרים בכוחות עצמם, אז למה לא להראות את ההישג?
  14. תודה רבה לכולם, אתחיל בפרוצדורה מחר. אעדכן לגבי מה קורה עם זה. שאלה נוספת, סביר להניח שהכיוון פרונט או האיזון גלגלים נהרס (מחר אבדוק זאת), גם בקשר לזה החברת גרירה צריכה לשאת בעלויות?
  15. התגובה של הגורר היתה ש"קורה שיש תקלות, שום דבר לא מושלם", משהו בנוסח הזה. הוא יודע שזה קרה באשמתו, אך הוא טען כל הזמן שלא נגרם נזק, והכל יהיה בסדר. כל זה עד אשר ניסינו למשוך את האוטו, ואז באמת כבר לא היה לו מה לאמר. אני מצרף את תמונות ההמשך בנוסף. זה לא עיניין של החליק ממים או משהו, הכיוון של הגורר לרכב לא היה טוב, והוא לא ראה מתי האוטו נופל מהליפטים, ולכן האוטו באמת נפל שם. הוא היה צריך להסתכל טוב יותר ולכוון בצורה תקינה.
  16. זה לא שאני משלם לגרר. זה חלק מהפוליסה שאם אני נתקע, יגיע גרר. ואין לי ספק שהם ינסו להתנער, פשוט השאלה איך הולכת הפרוצדורה של התביעה אם בכלל. אני אנסה קודם כל יום ראשון טלפונית. ונראה מה הם אומרים. אני לא יודע אם יש צורך לפנות לחברת הביטוח. קודם כל פניתי לחברה שמטפלת בגרר.
  17. פניה למי? לביטוח (AIG)? או לחברת דרכים שהם הגוררים?? כמובן שיום ראשון אני אפנה אליהם, אבל השאלה אם אני צריך לתקן את הנזק עצמאית, ואז להגיש חשבונית, או שצריך ללכת למוסך שיאמר מה הנזק, ומה הסכום, ואז לבקש מהם עבור התיקון? מה שאני פוחד זה שהם יתנערו מהאחריות, או שלא יסכימו לשלם עבור הנזק הכולל, אלא רק השתתפות חלקית.
  18. לא חייב להיות קאצ'. גם תחנות סד"ש לדלק 95 משמעותית יותר זולות. פשוט החברות הגדולות יקרות, ולא מורידות מחירים.
  19. שלום לכולם. היום במהלך הנסיעה, נכבה לי הרכב, עצרתי בצד, והזמנתי שירותי דרך. הגרר הגיע חנה מקדימה, ומהצד. ניסה להעלות את הרכב עליו, אך הגלגל הימני קדמי החליק מהסקטים, והחליק פנימה. כתוצאה מכך, הרכב נפל עם הטמבון על הגרר עצמו, והחלק הקדמי ניזוק. הורדת הרכב באותו הרגע היתה הכי מסורבלת. הגיע בחור נוסף (מטעמי הגרירה), ועזר להוריד, כאשר במהלך ההורדה, האוטו נפל לגמרי על הטמבון, ומעך אותו. הטמבון עכשיו רופף, ולא מוחזק היטב. לאיש גרירה לא חתמתי על טופס הגרירה. מה אני עושה הלאה? את מי אני תובע, ומה עושים במצב כזה? כמובן שהכל מצולם, וחלק מהדו שיח גם מוקלט. צירפתי תמונות כאשר הוא רק נפל, ועדיין מוחזק ע"י הטמבון. בתמונות עדיין הטמבון לא נמעך, רק טיפה נהרס. את שאר התמונות צילמתי במצלמה נורמלית, אך היא לא עלי כרגע. עם חברת הגרירה עדיין לא דיברתי (קוראים להם שירותי דרך או משהו כזה, שעוברים 24 שעות). תודה מראש לכל העוזרים, וערב טוב.
  20. שלום רב, אבקש לשנות את השם ל sam השם Sam תפוס, אך מה שאני מבקש פנוי (ההבדל באות הראשונה). במידה ולא יהיה ניתן אז לשנות לsamc כשנרשמתי חשבתי שהשם ישמa לכניסה בלבד ולא ככינוי. כדי שהיום יוכלו לנקוט בשם, ולא בsssccc. הכינוי הנוכחי לא נוח לי בשום צורה. תודה רבה, מקווה שתתיחסו בהקדם, סם.
  21. אני אנסה מחר בבוקר לנתק את המינוס של המצבר נראה מה קורה. המקשים עובדים, גם הצליל שהיא משמיעה בסיום הפעולה, הוא לא דומה לצליל של הקשה שגויה, אך גם לא דומה לצליל של הקשה נכונה. משהו מוזר קורה איתה בכל אופן, אני שוקל מחר ללכת למתקין אזעקות שיבדוק זאת. יש המלצות לבעלי מקצוע אמינים בתחום?
  22. ערב טוב, היום בערב כשיצאתי מהעבודה, לחצתי על כפתור האזעקה, נכנסתי לאוטו, הקשתי את הקוד הנכון בקודנית, אך היא השמיעה רעש שונה. ניסיתי שוב, אך לא הצלחתי לשחרר אותה. לאחר ניסניונות רבים עם הפסקות ביניהם, פניתי לשירותי הדרך. כשהטכנאי כבר היה צריך להגיע, לאחר שהוא כבר צלצל שעוד 15 דקות יהיה, כ13 דקות אחרי השיחה שלו הקודנית נוטרלה, ו"שחררה" את הרכב. כנראה שהיה מדובר בחוקי מרפי. רציתי לשאול מה עושים במצב כזה? האם ניתן לנטרל את הקודנית, או האם יש דרך להתניע? אני מפ"ת, אשמח אם מישהו יפנה אותי למקומות שמתעסקים עם זה, כדי שיתקנו או יבדקו. הרכב הוא מיצובישי קולט 98 ידני. לילה טוב, סם.
  23. חברה, אני לא מדבר על כל מכשיר שרץ היום. אני צריך ספציפית מסך נשלף (לפני שבוע גנבו לי את המערכת, ואני לא רוצה שזה יקרה שוב), כמובן שאני לא מעוניין בחברות המדבקה הסיניות, אני מעוניין בחברה טובה, לכן רציתי לבדוק אם בחו"ל יש אפשרות להזמין זאת בזול יותר מאשר בארץ (בארץ המחירים מופקעים 4K-5K ומעלה). אני מבין שרק הJVC יש להם פנל נשלף, נכון? מה עם שאר החברות כמו פיונר אלפיין ודומיו? הפנלים שלהם לא נשלפים? (הכוונה ל2DIN)
  24. שמעון עבר לפני כחודש מחולון, חזרה לפ"ת.
  25. אם הבנתי אותך נכון, אז עדיף לקנות בארץ? אפילו את החברות הגרמניות? יצא לי לראות כמה אתרים, אבל שוב, הכל בגרמנית, ואני לא מבין לאן להכנס. האם יש לך מושג איזה 2DIN יש עם מסך נשלף? (חשש מגניבות)
×
×
  • תוכן חדש...