Jump to content

samc

  • הודעות

    614
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי samc

  1. בקליפים בYOUTUBE בהסברים רשום שלא מומלץ לעשות עם חומר מנקה שמשות ( ההדבקה עצמה). שמים טיפה סבון בבקבוק, ומוסיפים מים?? זה הספרי בעצם?
  2. שלום לכולם, כמו שרשמתי בכותרת, אני רוצה להדביק מאחורה חלונות שחורים, ראיתי סרטונים בYOUTUBE אבל לא הבתי באיזה חומר משתמשים כשמשפריצים על החלון כדי להדביק את הפילם.
  3. עכשיו זה ברור ממה הם המתקיימים. מהצורך לפסול אנשים בטסט. ממש מרגיז העיניין שעכשיו צריך לחפש דוושות מקוריות.
  4. אוקי, ואיפה אפשר לקנות את הדוושות המקוריות של האוטו? חוץ ממוסך מרכזי (יקרים מדי). או לחילופין דוושות אשר 100% גומי ועוברות את מבחן התקינות? (כי לא ראיתי כאילו)
  5. ברור שאני לא מתכוון לקנות דוושות שחסרות גומי, אבל ראיתי כמה דוושות שונות שבחלקן גומי וחלקן מתכת. השאלה אם זה חוקי? שלא אגיע לטסט, ובדיוק במקרה הטסטר יציץ פנימה או יחפש על מה להפיל. אני מתכוון מעבר לעיניין הבטיחות אם יש מגבלה עליהן? והכוונה לדוושות שנראות "דמוי" ספורטיביות, כלומר האלה מהמתכות.
  6. שלום לכולם. נהרס לי באוטו הגומי של הדוושת קלאצ', והלכתי לכמה חנויות כדי לראות איזה דוושות יפות יש. ברוב החנויות לא היו דוושות, ולכם אמרו שזה לא חוקי בארץ, ובטסט זה נופל. ( הוא דיבר על הדוושות הספורטיביות). שאלתי אליכם אם יש חוק בארץ האוסר על כל סוג של דוושות למעט המקוריות? ואילו דוושות כן מותר?
  7. כמו שהמליצו לך קודם. הWEBER מעולים!! תבדוק את הדגמים הזולים שלהם, תוכל למצוא כמה ב4K ואולי אפילו להתמקח. בכל אופן, תראה את זה כשהקעה חד פעמית לתווך מאוד ארוך.
  8. אביב, העצה שלך טובה רק יש בעיה אחת עם זה. התופסנים לא מחזיקים בכלל בתקרה, ישר נופלים. ונוסף על כך, כשהחלון פתוח ויש רוח על הוילון, אז התופסנים ישר יפלו כי הם לא מחזיקים טוב, יווצר לחץ על הוילון.
  9. לאן בדיוק אני אמור לחבר את הבורג עם האום?? הרי זה ברזל בלי חורים שם. יש פה אולי אנשים שחיברו את הוילונות שלהם בדרכים יצירתיות אחרות? חשבתי להדביק אולי את התופסנים עם דבק חם ישירות לתקרה שם הרכב. או אולי להחדיר חתיכת עץ דקה מתחת לתקרה, ואח"כ עם מברגה להבריג בורג בעץ. השאלה אם התקרה תחזיק את העץ יחד עם הלחץ של הוילון?
  10. samc

    תמונות של מאזדה 3 החדשה

    אין שום שינאה כלפי המזדות, להיפך, רוב האנשים משבחים אותם על אמינות, ונוחות ביחס למחיר. פשוט המזדה 3 הנוכחית שהולכת להגיע אלינו, לדעתי מאכזבת בעיצובה. הקודמת היתה להיט כשיצאה, וציפיתי שיוציאו משהו שמפתיע לטובה. בסופו של דבר הוציאו משהו שכל הצד נשאר אותו דבר, והקדימה והאחורה נראים כמו 6 החדשה.
  11. samc

    תמונות של מאזדה 3 החדשה

    מה כל ההתלהבות??? היא נראת מקדימה ומאחורה כמו 6 בקטן. ומהצדדים נראת בדיוק כמו ה3 הקודמת. אני חושב שכשהוציאו את ה3 הקודמת היא היתה הרבה יותר מרשימה, וההתלהבות ממנה היתה הרבה יותר גדולה כשיצאה. לעומת הקודמת עכשיו יצאה 3 החדשה אבל לא הוציאו שום דבר מחדש, כמו 6 בקטן. אני חושב שה6 החדשה, כשהוציאו אותה היא הרשימה הרבה יותר מה3 החדשה שיוצאת.
  12. כיצד אפשר לפרק את התקרה ולבדוק את הברגים? הרי אם אפרק היא לא תהיה דבוקה היטב, ותראה נפולה. אפשר אולי להדביק איזה חלק עץ דק לתקרה ? 2 ריבועים קטנים של עץ מאחור?
  13. מה ז"א מסגרת החלון? צריך הלבריג על הדלת האחורית (הבגז') עצמה? הרי כל הגג קרטון.
  14. שלום רב, לפני כמה ימים רכשתי וילון, ניסיתי לחבר אותו לבד ולא הצליח. את החלק התחתתון הצלחתי לחבר למגש האחורי, ואת החלק העליון שאמור להתחבר בלתקרה לא הצלחתי להבריג. הבורג לא מחזיק מעמד, ונופל. כמובן שפנימה אני לא מצליח להבריג כי יש ברזל שלא נותן לחדור דרכו. לאחר כמה פעמים של ניסיון כושל, הרסתי טיפה את החלק החלק האחורי של התקרה (חורים קטנים שלא אסטטים). אשמח אם מישהו יעזור לי עם איזה רעיון יצירתי שאפשר לחבר את ההברגה העליונה של המחזיקי וילון. כמו כן אם מישהו יעזור עם רעיון יצירתי לטשטש את החורים הקטנים שנעשו. כמובן האוטו המדובר הוא מיצובישי קולט 98 אם זה משנה. תודה, סם.
  15. הE71 הוא סוס עבודה מהבחינה של סוללה. ה5800 של נוקיה, מכשיר מאוד מתקדם עם מערכת סימביאן מתקדמת (האחרונה שיצאה), שהיא בעצם עובדת בצורה מהירה לעומת הדורות הקודמים של הסימביאן שהיו איטיים מאוד. תלוי מה אתה מחפש, אם נטו סוללה אז E71, ה5800 גומר הרבה יותר מהר סוללה אך מכשיר מאוד מתקדם עם סוללה חזקה בכל זאת מול המתחרים. לגבי הסמסונג אמניה, אל תגע בו! יש לו מלא החזרות. המכשיר עובד בצורה איטית מאוד!
  16. לחברת סילי יש מזרונים מעולים במחירים טובים! נסה למצוא כמה עולה דגם נובה, אני בזמנו ראיתי שהמחירים שלו היו נעים סביב ה2000. אל תתפשר על חברות זולות, זה אולי זול אבל בסופו של דבר תקלל את הרגע שבו רכשת אחד כזה.
  17. מסעדת "כתית" מעולה! אולי טיפה תחרגו מהתקציב אבל אחת המסעדות הטובות שיש. היא נמצאת בת"א. כמו כן יש לך מסעדה רומנטית מאוד "רוקה" אשר ממקומת בהרצליה, על צוק שמשקיף לים.
  18. רדיו טייפ פשוט לתפעול של חברת JVC כולל את הצ'נג'ר המקורי שלו. עובד, הכל תקין. הצ'נג'ר כולל 10 דיסקים. בנוסף יש לי רמקולים בגודל 6.5 של קנווד. במצב מעולה, עובדים, תקינים לגמרי. מוכר עקב חוסר שימוש! מחיר ממש מצחיק! כל הציוד תקין לחלוטין. רמקולים + צ'נג'ר: 200 ש"ח רמקולים: 50 ש"ח 0542200226. סם. במידה ואני לא זמין השאירו הודעה ואני אחזור אליכם.
  19. אהלן חברים קרוב משפחה שלי מגיע מארה"ב ואני רוצה לבקש ממנו להביא לי IPHONE 3G. יש למישהו מושג איפה אפשר לקנות אותו במהרה במחיר טוב, ללא התחייבות לAT&T? איזו חנות בEBAY זולה, או חנות שמישהו מכיר במקרה שהמכשירים בה חדשים(שלא יהיו חכשירים מתוקנים וכלה)?
  20. תודה רבה. יש מכשירים אחרים באותה הרמה של המכשיר הזה שהיציאה של הAUX חיצונית? מישהו ניסה להשתמש ביציאה פנימית? אני מנסה לברר לדעת איך הנוחות בכך.
  21. שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש מכשיר פיונר 6050B ובפרטים רשום שיש יציאת USB ו AUX מאחור. מה זה אומר אחורית? זה לא אמור להיות בדר"כ מקדימה (בשביל הנוחות), ואיזו גישה יש ליציאה האחורית? כלומר האם אני יכול לחבר נגן MP3 ליציאה בלי יותר מדי בלאגן? תודה
  22. תודה רבה לך דני על הפירוט. אבל לא אמרת לי דבר אחד,מה עוליות רדיאטור חדש ב205 ןמה עלויות הטיימינג ברכב זה?
  23. התקציב עומד על 15K גג. המחירון של הרכב המדובר הוא 12. האוטו יד שניה עם 122K ק"מ. אני דיברתי איתו על מחיר 9K אך אני לא סגור על האוטו ולכן אני לא יודע אם לקחת אותו או לא. מהבדיקה אני יודע שהם מגזימים בכל הקשור למצב של האוטו אך חשוב לי גם לא ליפול בפח ולאחר הקניה להתחיל לתקן את הכל. אביב, אני מודע לעובדה שזה לא פורום לרכישת רכב, אלא ליעוץ טכני, וזה בדיוק מה שאני שואל פה (תקן אותי אם אני טועה). אני אישית לא מבין במכניקה ולכן חשוב לי שתגידו את דעתכם. מה העלויות של החלפים שצריך להחליף (ממה שנכתב בבדיקה)?
  24. הייתי אומר שאתה צודק, אבל פיז'ו 205 נחשבת כמכונית אמינה, וזולה לאחזקה. השוק היפני צריך להתכופף לשנתונים נורא ישנים, ואם השנתון בסדר, אז עלות הרכב יקרה יחסית. בדקתי לגביהם ולא מצאתי משהו מתאים. אני גם לא מחפש יד גבוהה.
  25. שלום חברים היום לקחתי פיז'ו 205 שנת 97 לבדיקה, האוטו בסה"כ נראה לי בסדר, אך דבר אחד מדאיג אותי בנושא הקשור למנוע. אני מודע לעובדה שהמכונים מגזימים בפרטים, אך הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בנושא. זה דיי חשוב לי כי אני צריך להחזיר תשובה לבעל הרכב בהקדם. כמו כן הייתי רוצה לדעת מה עלויות התיקונים של החלפים הבאים: תוצאות בדיקה: "פגמים מתגי הפעלה ואביזרים פנמיים, לבדוק מעקב טיפולים בלאי פנימי גבוה, מנוע שורף שמן ומעשן, נזילות שמן אטמים ומחזירי שמן, חוסר שמן במנוע, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים+ מצנן מים- לתקן, רצועה פגומה, לתקן לטפל מערכת דלק והצתה." אני ממש הודה לכם אם תחזירו לי תשובות בהקדם כי אני ממש לחוץ זמן בנושא. תודה לכולם.
×
×
  • תוכן חדש...